Had dezelfde test als jij hoor! En toch echt inmiddels bijna 19 weken zwanger Hoef je je geen zorgen om te maken!
Spannend!!! En wat een hoop mooie testen zie ik voorbij komen!! En als een mama die niet zonder mvm zwanger had kunnen worden doet het me zoveel goeds om te zien hoeveel dames hun urine willen schenken!!
Vanmorgen is de informatrice langs geweest van MvM... Ze gaf al aan dat er nog steeds te weinig aanmeldingen zijn, erg jammer vind ik!! Heb zelf het geluk gehad dat het zo snel zo mocht zijn maar genoeg ervaringen van andere in mijn omgeving die wel de medische molen in moesten gaan om hun wens in vervulling te zien krijgen.. geeft een goed gevoel dat ik ook andere hier weer mee verder kan helpen! Vandaag precies 7 weken!
Mn test van gisteravond. Voor de 3e keer meedoen, al ben ik de 1e keer vroegtijdig gestopt. Maar goed daar gaan we weer.
Hier de mijne! Ik was ongeveer 6 weken... Vind m wel licht hoor, ben er erg bang door geworden en mn eerste echo is pas 2 juni!! Pffff...
Nee joh meid. Deze testen hebben veel meer hcg nodig dan die in de winkel. En de marges hcg per zwangerschapsweek lopen nogal uiteen. Zoek maar eens op. Er zijn vrouwen met iets minder hcg die een prima zwangerschap doorstaan en vrouwen met super knallers waarbij het misgaat en andersom. Gefeliciteerd met je zwangerschap!
Bij mij komen ze morgen langs. Ben dan 8+4. Maar ik heb er nog wel een vraagje over.. Ik moet morgenochtend urine opvangen voor morgenavond als er iemand langs komt. Moet dit een hele dag in de koelkast of hoeft dat niet?
Met 8 weken kun je ook gewoon middag urine gebruiken hoor. Ik hoefde het niet in de koelkast te bewaren