Niet onzeker worden hoor ! De testen worden weer lichter naarmate je verder in de zwangerschap bent. Mijn test van MvM was nog lichter als die van jou, terwijl mijn hcg enorm hoog was. De testen kunnen de hoeveelheid hcg dan niet meer aan. Ondertussen ben ik 39.5 weken zwanger en wacht ik tot de baby zich aan gaat dienen Geniet van je zwangerschap !
Nee ze heeft snel het doosje dicht gedaan. Haha..en voordat ze weg ging heb ik gekeken en toen ik zei dat ie wel erg licht was zei ze 'je bent zwanger, dus je mag mee doen'. Maar ik denk inderdaad dat ik al teveel hcg had hoor want inmiddels sl bijna 11 weken zwanger !
Precies 6 weken. Waarom wil die van mij niet knallen? Dat in combinatie met slecht voorgevoel dinsdagmiddag en licht bloedverlies dinsdagavond en woensdag overdag (nu inmiddels weer gestopt) maakt me toch erg onzeker...
Whoop Whoop! Ik heb me opgegeven! Maandag komt de instructrice bij mij op visite en hopelijk mag ik meedoen! Ik zal maandag dan een fotootje plaatsen! Ben erg benieuwd hoe het allemaal in zijn werking gaat. Moet het in ieder geval ophalen en brengen
Hier tijdens de afgelopen zwangerschap meegedaan. Tot het vruchtje overleden bleek. Heb nog een mooie kaart en bloemen van ze gehad om ons sterkte te wensen. Deed ons erg veel. Mochten we weer zwanger zijn dan doen we zeker weer mee
Bekijk bijlage 462340 Bovenste is met 10 weken gedaan en van deze zwangerschap En de onderste is de 1e foto van bijna 3,5 jaar geleden van mijn 1e zwangerschap van mijn zoon 5/6 weken in 2011 En de 2e van nu dan..2015 Ben nu net op de 2e week en doe het met alle liefde
Gelukkig zegt zo'n lichte test dus toch niet alles over het verloop van de zs, fijn dat alles goed gaat!