Dat had ik dus ook met mijn test van nu ☺️ Erg licht vergeleken met de zwAngerschap van zoon maar ik was ook rond de 11 weken dit keer toen ik pas mee deed
Helaas mag ik er niet aan mee doen ivm bloedtransfusie etc etc 1e zwangerschap .. Vind het zo tof dat jullie dit doen zou het ook zo graag willen aangezien me zus al 6 jaar bezig is en daarbij zoveel vrouwen hulp kunnen gebruiken dmv dit soort dingen
Ik heb vandaag bezoek gehad van een mevrouw van moeders voor moeders. Ik doe nu voor de tweede keer mee. De vorige keer kreeg ik de heerlijke wikkeldoek nadat ik mee had gedaan, vandaag heb ik hem als welkomcadeau gekregen, zo leuk! En natuurlijk de test, een mooie knaller (doosjes waren op, krijg ik nog thuisgestuurd).
Ooooooh al die plassende dames! Thanks, vanuit het diepst van m'n hart, hopelijk heb ik er iets aan! Xx
Geen seconde getwijfeld of ik mee zou doen! Eindelijk mag ik iets terug doen na al die jaren! 4 weken, 5 dagen 😁
Weet iemand hoe gevoelig de MvM testen zijn? Ik heb tot nu toe met de k2v5 getest maar krijg geen knaller.. Ik ben bang dat als ik de MvM test doe vrijdag (dan ben ik 5 weken precies) dat ie bijna niet te zien zal zijn.
Hier is MvM langs geweest. Inderdaad een lichte streep maar wel duidelijk! Vanaf maandag ga ik plassen voor MvM!