Ook namens mij super bedankt. Heb het middel waar jullie voor mee doen al 3x gebruikt, zo kostbaar en waardevol! Geniet van jullie zwangerschap en kindjes! X
Alle vrouwen die mee hebben gedaan met MvM de laatste jaren: ik kan mijn dank niet beschrijven! Na jaren van MMM en dus de noodzaak van Pregnyl (wat soms helaas lastig te verkrijgen was door schaarste...): ben ik na icsi-4 eindelijk zwanger!!! Nu bijna 8 wk. We hebben het hartje al 2x mogen zien! Zonder al die vrouwen die in de potten hebben geplast was dit nooit gelukt! Natuurlijk doe ik nu zelf ook mee! Kleine moeite, groot plezier! Zal vanmiddag ff MvM test foto plaatsen
Wat lief allemaal!! Hopelijk is mijn test dinsdag goed en kan ik gewoon weer beginnen dit is mijn derde keer en vind het heel bijzonder dat ik dit mag doen
M'n test van vanmiddag. Als t goed is 5w6dgn. Ik heb zelf ook al een aantal keer pregnyl moeten zetten, dus ik ben erg blij dat ik iets kan terugdoen. Zonder pregnyl, had ik deze test nooit in handen kunnen hebben.
Het is jullie allemaal ook gegund!! Ik heb zelf ook mvm nodig gehad om zwanger te kunnen worden. Dus de keus om mee te doen was zo gemaakt Truelove, wanneer kwam mvm ook alweer? succes!!
Meiden ook namens mij erg bedankt voor het mee doen. Helaas is het niet gelukt , maar wilde toch even wat zeggen . Helaas blijft het leeg hier ,maar ben wel blij dat velen blijven mee doen met mvm . Wat wel weer jammer is dat er te kort aan pregnyl is of geweest is . Sport mensen het ook gebruiken erg jammer . Meiden ga zo door en een goede zwangerschap.
Bekijk bijlage 407428 Mijn test van MvM, was toen 6 wkn zwanger! Ook ik heb een aantal keer pregnyl gebruikt, dus weet goed waarom dit ook zo belangrijk is! Na de positieve test heb ik me gelijk aangemeld bij MvM! Was zo blij dat ik wat terug kon doen.
Na zelf ook pregnyl gebruikt te hebben vond ik het ook belangrijk om mee te doen. De pregnyl heeft ervoor gezorgd dat ik zwanger ben dus kleine moeite om de kannen vol te plassen. Deze is 5+1
Deze is met 7+1 (als het goed is). Vond hem wel erg licht, terwijl ik wel knallers heb liggen. Vanmiddag de eerste echo, dus hopen dat alles goed zit!