Na vorige keer (2009) bij de test voor MvM al een minder goede zwtest te hebben waarin de miskraam zich ook aandiende, vandaag gelukkig een knaltest. Vond het toch wel weer spannend
Ik ook wel even wennen aan die lucht van de flessen haha maar vind het fijn meiden ermee te kunnen helpen
Wow mooie testen allemaal. Vriendin van mij heeft het ook nodig gehad. Zodra ik een positieve test in mijn handen heb ga ik zeker meedoen.
Misschien verschilt het per informatrice? Die van mij zei dat ik genoeg hcg in mn urine had om te starten..
Toen ik de eerste keer mee deed startte ik met 6 wkn, terwijl mijn test knalde. Bij deze kwam ze redelijk vroeg lang 4+4, dus start ook gewoon met 6 wkn. Bij mij worden de kratjes opgehaald en in ons dorp komen ze 1x per week, misschien vandaar.
Mijn test van vandaag. Vorige keer was hij veel donkerder met 5+4 weken maar las dat dit wel kan kloppen als je na 6 weken test? Ik mag in ieder geval ook weer meedoen.
Ik mag bij mn dochter met 4.2 weken al meedoen. Achteraf bleek ik al 5w te zijn Ik wacht nu met bellen na de echo. Op den duur is je hcg te hoog toch?
De consulente is net geweest, ik mag vanaf donderdag ook meedoen! Ik heb afgesproken dat ik de kratjes naar haar toe breng (10 minuten rijden) omdat anders het hele dorp het hier gelijk weet. Ze moeten nog eventjes wachten!
ik heb morgen mijn afspraak staan dus zal hem morgen showen. Wel zie ik hier genoeg mooie testen voor bij komen
Ik heb ook morgen mijn afspraak en hoop dan ook gelijk te kunnen beginnen. Bij mijn vorige zwangerschap mocht ik na 5w4d al beginnen, ik had dan ook een mooie knaltest van ze, hopelijk nu weer!
Ik durf nog niet te bellen, pas als ik zeker weet dat het goed zit. Heb enorm gebloed dus het is nog zo onzeker. Wil er wel graag aan mee doen, zonder moeders voor moeders had ik geen medicijnen We kunnen nog niet in ons koophuis, pas in oktober. Dus zitten tijdelijk in een flat. Is wat onhandig met buiten zetten. Komen ze dan even binnen ofzo?