Ik doe ook mee! Fijn dat we op deze manier mensen kunnen helpen, wou dat er veel meer mensen aan mee zouden doen! 5 weken en 3 dagen:
Ze is om 20.00 uur hier geweest. Was het helemaal vergeten totaal geen urine opgenomen.. Dus snel plassen en dit als resultaat! Voelt best fijn De derde keer voor mij dat ik mee mag doen!
Ben echt jaloers op jullie mooie testen . Die van mij was echt drama. Geen knaller deze zwangerschap, maar al wel 2 geweldige echos. Hopelijk ooit bij een 3e . Dan ga ik net zolang testen totdat ik een knaller heb haha.
Hoi meiden! Ik heb volgende week een afspraak met mvm. Ben wel erg benieuwd! Dit is de eerste keer dat ik meedoe. Eigenlijk was het voor mij lastig om deel te nemen, omdat ik in een flat woon, met een afgesloten hoofddeur, die ik zelf voor de visite moet opendoen. En voor de flat zetten leek mij met al die hangjongeren die hier soms voor de flat lopen te klieren, geen optie. Dus de dame van mvm had al gezegd dat het niet gaat... (Ben ook niet in het bezit van een auto, dus naar het dichtstbijzijnde depot brengen werd ook lastig) Toen belde ze me eergisteren op. Ze zitten echt met een tekort aan deelneemsters, dus ze wilde mijn aanmelding echt niet verloren laten gaan! Ik kan een afspraak maken met een zwangere vrouw, die hier een straat verderop woont. Zij doet ook mee aan mvm, dus ik mag mijn flessen bij haar deponeren voor de chauffeur ^^ Ik ben echt blij dat ik mee kan doen! Helemaal nu ik hier die berichten lees van dankbare dames die zo veel aan onze bijdrage hebben!
Dank je wel AnneRose!! Ik plas nu zelf ook met alle liefde voor moeders voor moeders, maar tot een paar weken geleden zat ik nog aan de andere kant.. Dus dank je wel dat je mee doet! Echt fantastisch!
JEEJ ook ik mag beginnen! Blij dat ik zo wat kan bijdragen! Wist ook niet dat je zo'n mooie zachte wikkeldoek kreeg! Leuke verassing! Mijn teststreep is zelfs donkerder dan de controle streep zie ik.