Die van m'n zoon (links) en die van gisteren (rechts) Ik vind het wel jammer dat ze zo vergeeld zijn 😒 En ze staan op z'n kop 😅
Ook hier onzekerheid vanwege de MvMtest. Rechts is van vorig jaar (7W+2) toen kreeg ik 5 dagen later een miskraam. links is van afgelopen vrijdag (8w+5). Wel een duidelijkere test maar geen knaller... Bij 7w+3 wel een mooie echo gehad met een kloppend hartje maar sinds 4 dagen zijn mijn zwangerschapssymptomen (misselijkheid) verdwenen. Op 29 januari heb ik de 2e echo... spannend!
Probeer je niet druk te maken. Mijn test was ook bagger met 6.6. Schrok er ook mega van, maar had die dag ook een echo gehad. Nu ben ik alweer 28w.
Dankjewel Marievs! Je hebt helemaal gelijk. Vandaag (een week vervroegd) een super mooie echo gehad met hartje! Ik ben weer helemaal gerustgesteld.
als je het niet vertrouwt moet je gewoon vk effe bellen! Ik had dit ook en zeg wel eerlijk je eigen gevoel klopt vaak wel!
Voor de meiden die alleen onzeker worden van dit topic. Dat was ik toen ook, ik had ook een ''licht'' streepje en kijk eens hoelang ik al zwanger ben. Het zegt dus helemaal niks. Ze zijn simpelweg minder gevoelig en iedereen bouwt op een andere manier HCG op.
Dit is mijn test van vandaag (7w1d). De tweede test, want bij de eerste was het streepje een beetje onduidelijk. Gelukkig deed ze er toch nog eentje, en deze is veel duidelijker. Geen idee hoe dat kan? Bij beide testen drie druppeltjes gebruikt.
Ik deed met 9 weken een mvmtest. Ik kreeg een lichte streep... Maar met 11 weken een echo en het zit toch echt goed!