http://www.zwangerschapspagina.nl/ovulatie-zwangerschapstesten/535266-even-mijn-mvm-test-delen-de-wereld.html Dit was mijn test met 5 weken en 1 dag Net iets donkerder als destijds bij mijn zoontje toen ik ruim een week langer zwanger was.
hier mijn testje van gisteren met 5 weken! volgende week donderdag ben ik 6 weken en mag ik beginnen. ze waarschuwde me dat de streep lichter kon zijn omdat de test van MvM strenger meet maar ik ben toch heel content met mijn streepje
Jaaa super blij! Moeders voor moeders is net geweest.. Vrouw was net aan het vertellen dat het doorlopen van deze testen wat langer zou gaan duren.. Ik zo: 'nou ik zie het streepje nu al!'. Streepje was al zichtbaar voordat hij doorgelopen was naar controlestreep haha! Mag direct beginnen met plassen!
Tadaa ik mag meteen beginnen! Wat hadden jullie een knallers zeg! Bij mij was het teststreepje wel al meteen te zien, eerder dan de controlestreep, maar zo donker als sommige testjes hier is ie niet. Ik zit nu trouwens rond de 5 weken en 4 dagen. Maar niet zeker.
Hier mijn mvm test van vandaag. 8.2 weken zwanger en een licht streepje. Maar ik heb van de week en met 6.6 goede echo's gehad ik mag maandag weer voor een echo. Waarschijnlijk te veel hcg hormoon? ze gooide de test ook helemaal vol met tig druppels ipv 4?? Streepje stond er eerder dan de controle streep in ieder geval.
Ik voel me best schuldig dat ik me niet aangemeld heb. Vorige keer wel mee gedaan maar werd ZO misselijk van de geur van die kannen. Maar ben nu helemaal niet misselijk dus toch besloten om me aan te melden. Kan als het goed is nog net!!