Morgen wordt de laatste lichting opgehaald en dan heb ik mijn tien weken er op zitten. Op t laatst was ik t piesen in een potje best zat maar toch volgehouden en nu stiekem toch best beetje trots. Hopelijk doen nog veeeeel meer meiden mee, want wat mammadoe zegt... Het tien weken meedoen is niks vergeleken met jarenlang de mmm!
Dit is mijn test met 8 weken en 1 dag zwangerschap. Vandaar dat hij zo licht is, hcg was al zo hoog dat zelfs deze test licht uitsloeg. Durfde me niet eerder aan te melden omdat alle keren daarvoor het net mis ging voor ze de kannen kwamen brengen. ( beetje bij geloof )
Helemaal super dat jullie mee doen. Ik heb zelf ook meegedaan en helaas is dat een miskraam geworden.. Het wrange is dat ik wss zelf ook hormonen zal moeten gaan gebruiken die ik mede zelf geproduceerd heb :s maar ontzettend bedankt dat jullie ook die moeite nemen. Ik zelf zal, als ik ooit weer zwanger raak ook weer meedoen!
Volgende week donderdag komt mvm bij mij langs. Hopelijk blijft alles goed gaan en kan ik alle weken vol maken. Wat een mooie testen allemaal!
Mooie testen dames, omdat ik al vier miskramen heb gehad en niemand het hier verder nog weet zal ik dit keer niet mee doen. Heb geen zin in buren die de flessen ziet staan haha. En de kinderen horen het ook pas als alles goed is.
Ik had vanmorgen een mega knal streep en mocht meteen beginnen met sparen. Ben nu 5 wkn rn 5dgn zwanger
Wow, mooie test. Als morgen de echo goed is meld ik me ook meteen weer aan (weet nu nog niet hoe ver ik ben!)
Mooie test! Ik mag morgen plassen . Beetje laat maar ik had me pas aangemeld na de echo met 7,4 weken en dat ze me hadden gebeld was ik op ziekenhuis bezoek, dus gemist. En ze hadden pas na een week weer gebeld. Ach ik kan toch nog paar weken een steentje bijdragen.
Hier mijn testje van vanmiddag bij 9,4weken(wel met ochtendurine getest). Helaas geen knaller maar ben nog steeds zwanger .
mooie testen allemaal dames! Ik ben sinds 2 weken klaar met plassen in de bakken! Met veel liefde gedaan maar toch wel heerlijk dat het nu klaar is. Die lucht is met ochtendmisselijkheid soms wel heel vervelend hoor! Ik hoop dat er nog velen aan dit initiatief blijven meedoen, blijft een kleine moeite toch