Ik heb bij Moeders voor Moeders voor de ketting gekozen, maar draag hem eigenlijk nooit. Ik geef hem graag weg aan een mede-plasverzamelaar die de armband heeft gekozen, zodat ze dan een setje heeft. Wie maak ik er blij mee?
hoi je zou mij wel heel blij maken met de ketting,mijn schoonzusje is net 8 weken zwanger en doet ook mee en zij heeft gekozen voor de armband,lijkt me wel leuk om haar dan als verrassing de ketting te kunnen doen, zodat ze een leuk setje heeft. groetjes nikki
Ik ben benieuwd hoe ze eruit zien! Toen ik meedeed kon ik alleen maar kiezen uit een dvd, boek of serviesje Een kettingtje of armbandje lijkt me veel leuker!
Mee eens esmaralda. Heeft iemand foto's? Die kado's waren idd niet bijzonder. (Ben niet geintresseerd alleen benieuwd hoe het eruit ziet)
Ja ik ben ook wel benieuwd hoe dat eruit ziet, armband en ketting. Toen ik nog plaste hadden ze weinig leuks, maar goed dat was ook niet de insteek, was het goede doel
De ketting is vergeven dames! Ik had trouwens liever een serviesje of zo gehad. Een armband en ketting zijn toch erg smaakgevoelig.
Dit is hoe het armbandje eruit ziet. Ik heb 'm nog, voor wie 'm wil hebben. Ik zal 'm zelf niet zo snel dragen, niet m'n ding.
ik heb ook de ketting en vind hem eigenlijk maar nix dus als iemand wilt mag die van mij ook weg ik woon net over de dijk in friesland
als er iemand een armbandje over heeft ik hou me aan bevolen ik heb de ketting al maar het armbandje zou ik er graag bij willen.
is wel errug leuk!!!!! bij mij ook alleen boek, dvd of servies, kreeg dvd en boek, foutje volgens mij
Hoi dames, vind het helemaal mijn stijl, dus wie er van af wil graag pb zal de verzendkosten op me nemen.