Moeders voor moeders: wie doet/deed er mee?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wens09, 21 jun 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Irisje24

Irisje24 Bekend lid

18 apr 2017
    763
    298
    63
    Ik had graag mee willen doen maar een beetje onhandig omdat ik de ene dag bij m'n vriend thuis ben en dan weer hier thuis. Bij mijn volgende zwangerschap ga ik er zeker aan mee doen. Vind het een super initiatief!

2. Katenhond

Katenhond Fanatiek lid

14 aug 2014
    1.394
    174
    63
    Ik mocht drie keer meedoen. Waarom? Ik denk eerder.... waarom zou je niet? Dit intense en onbeschrijfelijke geluk gun ik iedereen

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Je moet niets en kan zolang meedoen als je zelf wilt. Tussentijds stoppen kan dus altijd en meedoen kan tot 16 wk

wens09 vindt dit leuk.
  4. Miesjella

Miesjella Bekend lid

18 jan 2017
    641
    279
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb ook meegedaan. Dit omdat er familie van ons al 4 jaar in de mmm zit, vond dan ook wel een mooi gebaar.

Was het op het einde wel ook beu en deed het snachts niet.

5. Samenzijn

Samenzijn Actief lid

20 jan 2017
    129
    63
    28
    Vrouw
    Komende vrijdag komt de informatrice om te kijken of ik kan deelnemen. Ik heb Fostimon gespoten en ik hoop dat andere vrouwen met mijn hulp ook dit geluk mogen ervaren. Gelukkig heb ik (vooralsnog) geen last van misselijkheid, dus ik moet het gaan meemaken hoe het is.
    Ze ontvangen dan wel gratis urine, zij zetten het met dure apparatuur om naar het juiste medicijn. Dat het ziekenhuis daar vervolgens voor moet betalen snap ik dan wel weer.
    Ach, deelname is vrijwillig en ik wil dit heel graag doen voor mijn mede-soortgenoten.

6. MamaLe

MamaLe Fanatiek lid

28 mrt 2015
    1.998
    221
    63
    Een jaar geleden me aangemeld en toen de volle 10 weken meegedaan. Ik heb meegedaan om andere vrouwen te kunnen helpen. Een collega heeft de medicatie nodig gehad. Zelf gelukkig 2 keer heel snel zwanger geraakt en ben dus heel blij dat ik hopelijk andere vrouwen ook heb kunnen helpen in hub geluk. Eerste zwangerschap niet meegedaan, wel opgegeven maar toen haalde ze het hier niet op en volgens de infomatrice zou het wegbrengen een te grote belasting worden.

7. LoveXx

LoveXx Fanatiek lid

15 feb 2012
    1.754
    116
    63
    Ik heb alle 3 de keren mee gedaan.
    Al vond ik het verschrikkelijk en was ik blij toen die 10 weken voorbij waren!
    Ik vond het best een gedoe en was ook ontzettend misselijk, bij alle drie. Koste me veel moeite zeg maar.. :oops:
    Maaar goed, dat is niks vergeleken de vrouwen die via de mmm zwanger proberen te raken! Dus ik vind het zeker de moeite waard!!

8. kuonah

kuonah Actief lid

23 feb 2017
    213
    120
    43
    Vrouw
    Leidschendam
    Ik ga meedoen, aankomende maandag komen ze langs om te kijken of ik mee kan doen. Voor mij de eerste keer dus geen ervaringen. Ik ben heel erg benieuwd!

9. Roderoosjes

Roderoosjes Fanatiek lid

13 apr 2012
    1.119
    111
    63
    Ik heb bij de eerste wel meegedaan maar nu niet. Ik werd inderdaad ook erg misselijk van de geur en was al misselijk van de zwangerschap. Nu was ik eerder misselijk dan bij de eerste en heb ik besloten nu niet mee te doen. Vind het wel een goed doel.

chantalvl vindt dit leuk.
  10. 15augustus

15augustus Actief lid

7 dec 2014
    406
    17
    18
    Rotterdam
    Ik heb mijn eerste zwangerschap meegedaan heb toen extra gedronken en echt veel kannen gevuld
    Helaas wisten een paar toen al dat ik zwanger was omdat ze de tas buiten hadden zien staan
    Hier halen ze het alleen thuis op ke moest t om 8.00 uur buiten hebben staan en soms kwamen ze pas eind vd dag

Nu tweede zwangerschap niet meer gedaan

11. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik was altijd al van plan om mee te doen.

Ik heb mij gelijk opgegeven toen ik zwanger bleek. Een gok; want enkele maanden ervoor kon ik me weer afmelden.
    Ik ben met exact 6 weken begonnen op vakantie. Heb die flessen mee gesjouwt. Elke druppel heb ik opgevangen.

Als ik ooit nog weer zwanger raak doe ik het weer.

12. Lizzy1986

Lizzy1986 Fanatiek lid

22 feb 2011
    4.230
    28
    48
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Alle zwangerschappen meegedaan. Kleine moeite en je helpt er zoveel mensen mee..
    Ook al was het soms onhandig, voelt goed dat ik het gedaan heb :)

13. Coccie

Coccie Actief lid

29 jun 2012
    455
    64
    28
    limburg
    Ik heb het aan pregnyl en menopur te danken dat ik mee kan doen! Dus bij de 1e al van vóór de 6 weken meegedaan, en nu bij de 2e vanaf 8.3 week meegedaan. Ik durfde niet zo goed vanwege 2x MK en bloedverlies tijdens deze zwangerschap... Het gaat mog steeds goed! Misselijk blijf ik tóch! Met of zonder stinkflessen. :roflmao:

14. Boedah

Boedah Niet meer actief

Hier zijn de flessen gister voor het laatst opgehaald! Met alle liefde gedaan :)

15. Mikarun

Mikarun Actief lid

27 jan 2014
    422
    77
    28
    Zwolle
    Heb beide keren meegedaan! Ben ik dat ik het gedaan heb, mijn beste vriendin heeft ook in de mmm gezeten dus indirect toch een beetje kunnen helpen voor mijn gevoel.
    Beide keren ook zo lang meegedaan als kon.

16. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Niet mee gedaan omdat ik er te laat achter kwam dat ik zwanger was. Als ons een 2e keer gegund is wil ik het zeker proberen:)

17. wens09

wens09 Fanatiek lid

1 dec 2013
    1.028
    224
    63
    Goed hoor meiden! Hier is de mevrouw vandaag langs geweest en m'n eerste plasje zit erin! :) Voelt goed!!

18. schorpioen79

schorpioen79 Fanatiek lid

16 feb 2013
    1.740
    292
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    3x meegedaan. 1x moeten stoppen ivm mk. Met liefde geplast! Zelf meedere keren pregnyl moeten spuiten.

19. Bob1981

Bob1981 Fanatiek lid

7 mrt 2011
    2.253
    26
    48
    Vrouw
    Helaas mag ik niet meedoen, heb bij mn eerste zw na de bevalling een bloedtransfusie gehad :(
    Erg jammer want ik had graag weer mee gedaan...

20. JongetjeM

JongetjeM Bekend lid

28 jan 2015
    959
    216
    43
    ---+
    Hier de eerste zwangerschap mee gedaan, daarna niet meer. Moest het zelf weg brengen en daar had ik met 2 kleine kids geen zin in.

Deel Deze Pagina