Ik had graag mee willen doen maar een beetje onhandig omdat ik de ene dag bij m'n vriend thuis ben en dan weer hier thuis. Bij mijn volgende zwangerschap ga ik er zeker aan mee doen. Vind het een super initiatief!
Ik mocht drie keer meedoen. Waarom? Ik denk eerder.... waarom zou je niet? Dit intense en onbeschrijfelijke geluk gun ik iedereen
Je moet niets en kan zolang meedoen als je zelf wilt. Tussentijds stoppen kan dus altijd en meedoen kan tot 16 wk
Ik heb ook meegedaan. Dit omdat er familie van ons al 4 jaar in de mmm zit, vond dan ook wel een mooi gebaar. Was het op het einde wel ook beu en deed het snachts niet.
Komende vrijdag komt de informatrice om te kijken of ik kan deelnemen. Ik heb Fostimon gespoten en ik hoop dat andere vrouwen met mijn hulp ook dit geluk mogen ervaren. Gelukkig heb ik (vooralsnog) geen last van misselijkheid, dus ik moet het gaan meemaken hoe het is. Ze ontvangen dan wel gratis urine, zij zetten het met dure apparatuur om naar het juiste medicijn. Dat het ziekenhuis daar vervolgens voor moet betalen snap ik dan wel weer. Ach, deelname is vrijwillig en ik wil dit heel graag doen voor mijn mede-soortgenoten.
Een jaar geleden me aangemeld en toen de volle 10 weken meegedaan. Ik heb meegedaan om andere vrouwen te kunnen helpen. Een collega heeft de medicatie nodig gehad. Zelf gelukkig 2 keer heel snel zwanger geraakt en ben dus heel blij dat ik hopelijk andere vrouwen ook heb kunnen helpen in hub geluk. Eerste zwangerschap niet meegedaan, wel opgegeven maar toen haalde ze het hier niet op en volgens de infomatrice zou het wegbrengen een te grote belasting worden.
Ik heb alle 3 de keren mee gedaan. Al vond ik het verschrikkelijk en was ik blij toen die 10 weken voorbij waren! Ik vond het best een gedoe en was ook ontzettend misselijk, bij alle drie. Koste me veel moeite zeg maar.. Maaar goed, dat is niks vergeleken de vrouwen die via de mmm zwanger proberen te raken! Dus ik vind het zeker de moeite waard!!
Ik ga meedoen, aankomende maandag komen ze langs om te kijken of ik mee kan doen. Voor mij de eerste keer dus geen ervaringen. Ik ben heel erg benieuwd!
Ik heb bij de eerste wel meegedaan maar nu niet. Ik werd inderdaad ook erg misselijk van de geur en was al misselijk van de zwangerschap. Nu was ik eerder misselijk dan bij de eerste en heb ik besloten nu niet mee te doen. Vind het wel een goed doel.
Ik heb mijn eerste zwangerschap meegedaan heb toen extra gedronken en echt veel kannen gevuld Helaas wisten een paar toen al dat ik zwanger was omdat ze de tas buiten hadden zien staan Hier halen ze het alleen thuis op ke moest t om 8.00 uur buiten hebben staan en soms kwamen ze pas eind vd dag Nu tweede zwangerschap niet meer gedaan
Ik was altijd al van plan om mee te doen. Ik heb mij gelijk opgegeven toen ik zwanger bleek. Een gok; want enkele maanden ervoor kon ik me weer afmelden. Ik ben met exact 6 weken begonnen op vakantie. Heb die flessen mee gesjouwt. Elke druppel heb ik opgevangen. Als ik ooit nog weer zwanger raak doe ik het weer.
Alle zwangerschappen meegedaan. Kleine moeite en je helpt er zoveel mensen mee.. Ook al was het soms onhandig, voelt goed dat ik het gedaan heb
Ik heb het aan pregnyl en menopur te danken dat ik mee kan doen! Dus bij de 1e al van vóór de 6 weken meegedaan, en nu bij de 2e vanaf 8.3 week meegedaan. Ik durfde niet zo goed vanwege 2x MK en bloedverlies tijdens deze zwangerschap... Het gaat mog steeds goed! Misselijk blijf ik tóch! Met of zonder stinkflessen.
Heb beide keren meegedaan! Ben ik dat ik het gedaan heb, mijn beste vriendin heeft ook in de mmm gezeten dus indirect toch een beetje kunnen helpen voor mijn gevoel. Beide keren ook zo lang meegedaan als kon.
Niet mee gedaan omdat ik er te laat achter kwam dat ik zwanger was. Als ons een 2e keer gegund is wil ik het zeker proberen
Goed hoor meiden! Hier is de mevrouw vandaag langs geweest en m'n eerste plasje zit erin! Voelt goed!!
3x meegedaan. 1x moeten stoppen ivm mk. Met liefde geplast! Zelf meedere keren pregnyl moeten spuiten.
Helaas mag ik niet meedoen, heb bij mn eerste zw na de bevalling een bloedtransfusie gehad Erg jammer want ik had graag weer mee gedaan...
Hier de eerste zwangerschap mee gedaan, daarna niet meer. Moest het zelf weg brengen en daar had ik met 2 kleine kids geen zin in.