Met de eerste wel mee gedaan maar ik ben tot 18 weken hondsberoerd geweest, die lucht maakte het er niet beter op. Na een tijdje was kijken naar die kannen al bijna een trigger. Bij een tweede sla ik over. En ik weet het is voor een goed doel maar man wat vond ik het ellendig.
Ik heb bij de eerste de volle periode meegedaan, vanaf 5 weken tot aan 16 weken. De vorige zwangerschap wat misliep, had ik me ook meteen aangemeld, maar dat liep dus mis.... moest dus stoppen en toen vroeg de buurvrouw, goh was MvM bij jullie??? Herkende de informatrice, wat leuk dat je weer zwanger bent! Maar helaas, ik woon in een dorp en al snel wisten veel mensen dat ik in verwachting was of eigenlijk niet meer, en dat kon ik dan gaan uitleggen.....helemaal niet leuk! Nu dus weer zwanger, en door die ervaring doe ik (nog) niet mee.....ik wil zelf vertellen wanneer ik zwanger ben en aan wie, dat hoeft de buurvrouw niet voor mij te doen. Vlak voor de elf weken meld ik me denk ik weer aan, ik wil graag eerst aan mijn en mans familie het goede nieuws vertellen, en dat doen we pas als we een 2e goede echo hebben gehad. Dus hopelijk straks nog een week of 5 meedoen.
Ik heb me aangemeld om mee te doen, en wacht op een telefoontje voor een afspraak. Zelf na een lange weg via de mmm zwanger mogen worden, dus voor mij bijna vanzelfsprekend iets terug te doen op deze manier. Ik ben benieuwd hoe ik het ga ervaren.
Ik ben met 6 weken meteen weer begonnen, toen dacht ik, hmmm ik dacht dat die lucht veel erger was! Nu ben ik 9 weken zwanger en moet ik er bijna van kokhalzen! T is echt urine opvangen, eerst alles tot aan broek dicht, dan ademteug in, kan open, urine erin, dop erop en wegwezen!
Hier allebei de zwangerschappen de volle periode meegedaan (en ik werkte thuis, dus ik heb bijna alles kunnen opvangen). Bij een eventuele derde doe ik weer mee!