SJAK, GEFELICITEERD!!! Wat gaaf zeg!!!! Ik pies ook weer lekker mee!!! De volle 10 weken, holladijee!!!! met veel plezier en heel veel lol, zeik ik al die kannen vol
heey dames, Ik heb me vandaag ook aangemeld voor moeders voor moeders en ik hoop dat ik daarmee heel veel vrouwen kan helpen !!! Met de hoeveel weken belden mvm jullie terug of bellen ze gewoon als het hen uitkomt? ahhaha ik vind het wel spannend allemaal zeg want ik ben nog maar 4 weken en 3 dagen zwanger. Kuss
ik heb beide keren mee gedaan!!! ik vond het erg belangrijk en je weet voor wie je het doet!!! (5 stelletjes uit mijn man zijn gezin hebben vruchtbaarheids problemen) alleen bij ons moet ik de kannen ergens inzamelen en moet er een eindje voor rijden helaas!! vind het jammer dat niet dichterbij is (ongeveer 20 minuten rijden) bij de eerst volgende zwangerschap hoop ik weer mee te doen en hoop eigenlijk dat ik ergens in de buurt kan inzamelen
nee in sommige gedeelten van Nederland niet zoals hier in Friesland. Ik woon wel in een stad maar moet het naar een depot brengen. Dat kan bij een supermarkt of tankstation zijn bijvoorbeeld. Dan staat er een bak (zoals een bak voor je tuinkussens bijvoorbeeld) met nieuwe kratten. Dan kun je je eigen krat erin zetten en een nieuwe meenemen. Ik kan gelukkig hier in de buurt terecht. Doe dat misschien wel liever dan dat er iedere week een krat op de stoep moet worden gezet.. Mooi in het donker er heen.. lekker geheimzinnig..
meiden blijf aub urine inzamelen, lees net in ander topic dat de pregnyl op is en tijdelijk niet geleverd kan worden. heb zelf vanaf 5 week tot 16 week meegedaan en geen spijt gehad.. ik dacht maar zo het is voor een goed doel en wat ik nu zelf ervaar (zwanger zijn) wil ik graag ook een ander laten ervaren..
Ik heb me al weer aangemeld, 1ste zwangerschap ook de volle 10 weken (en een paar dagen eerder begonnen..) gedaan.
heey dames, Ik heb me 2 dagen geleden aangemeld en gisteren werd ik al terug gebeld. Vandaag komt er al iemand langs. Nou ik hoop dat ik meteen mag beginnnen voor hun want als dat spl op raakt vind ik het zonde om in de wc te plassen als anderen vrouwen er anders nog plezier van kunnnen hebben Kuss
Ik moet maandag naar het ziekenhuis, en als ik dan bevetiging heb gekregen dat ik ECHT zwanger ben, ga ik me die middag meteen opgeven voor MVM!
Ik heb me een week nadat ik wist dat ik zwanger was aangemeld. Gisteren het intake gesprek gehad. Ik vind het ene super goed initiatief en hoop dat er zoveel mogelijk mensen meedoen! Het enige "tricky" deel eraan is dat we de flessen in ons kleine huisje een goede verstopplek moeten geven . Niemand weet nog dat we in verwachting zijn. Owh en ik was zooooo blij met dat mooie boek! Echt super leuk! Door het gesprek gisteren voel ik me gelijk veel meer zwanger!
Hoi, Ik heb mee gedaan maar hield het niet vol ivm lucht. Zo vaak moeten bellen dat ik nog flessen had staan. Nu zijn ze vorige week opgehaald en ik ben nu toch echt al 32 weken zwanger. Wel ben ik de mensen dankbaar die het doen ik ben met behulp van Pregnyl zwanger geworden en kunnen we binnenkort eindelijk onze wurm vast houden.
er zat wel een magazine bij.. en een armband en een nachtlampje.. maar hier ook geen boek.. misschien is dat nieuw?
Speciale jubileumactie van Moeders voor Moeders. Omdat Moeders voor Moeders 80 jaar bestaat hebben ze een speciale jubileumactie: Meld je zo vroeg mogelijk aan en ontvang De Grote Geboortegids! Bij Moeders voor Moeders zijn ze blij met elke deelname! Er is immers heel veel urine nodig. Vroeg aanmelden wordt door Moeders voor Moeders nu tijdelijk extra beloond. Hoe eerder je je aanmeldt, des te langer kun je immers meedoen. En hoe meer liters ze verzamelen, des te beter. 

Ben je nog geen zeven weken zwanger en meld je je aan voor deelname, dan ontvang je van Moeders voor Moeders 
De Grote Geboortegids. Een prachtig nieuw boek over zwangerschap, bevalling en kraamtijd geschreven door Mariël Croon (verloskundige) en professor Joris van der Post (gynaecoloog). Meld je dus snel aan op www.moedersvoormoeders.nl of bel gratis 0800-0228070. De actie loopt van 1 oktober 2011 t/m 31 december 2011. Aanmelden voor Moeders voor Moeders kan vanaf het moment dat je overtijd bent tot en met de elfde week van je zwangerschap. Meedoen kan van de zesde tot en met de zestiende week.
UP! Ik moet morgen naar het ziekenhuis voor de officiele zwangerschapstest, en daarna meld ik me aan bij MVM!! Ik weet dat ik zwanger ben, maar ik wil het eerst van het ziekenhuis horen, voordat we feest gaan vieren.
ik had me ook meteen aangemeld met 5 weken, wilde net als mijn vorige zwangerschap de volle 10 weken mee doen! vrijdag is er een medewerkster van MvM bij mij thuis geweest en ook weer een test gedaan.. *nu een vreemde het doen voelde ik me echt wel zwanger hihi* maar ik mag niet mee doen :'( ik heb na mijn bevalling een bloedtransfusie gehad en dus ben ik nu 'afgekeurd' echt heel jammer!!! wilde graag andere vrouwen helpen.. ik vind het super goed dat iedereen meewerkt met je plasje die je anders wegspoelt kan je nu een mede vrouw helpen zwanger te worden! mooi idee vind ik het! succes meiden die bezig zijn met opvangen!!! groetjes