Bij de eerste heb ik de volle 10 weken meegedaan. Vond het een kleine moeite dus toen ik afgelopen juni na bijna een jaar weer positief testte heb ik me vrij snel weer aangemeld. Helaas kon ik me na 1 dag alweer afmelden Volgende keer wacht ik toch even. Ik kreeg wel heel lief een fleurop bon van ze!
kan iemand vertellen hoe dat MvM in zijn werk gaat? Moet ik bijvoorbeeld ook op mijn werk urine inzamelen? Dat kan bij mij namelijk niet hihi! En hoe worden die flessen opgehaald? Moet ik die aan de weg zetten of maken ze een afspraak voor je om die flessen op te komen halen? Stinken die flessen? Hoorde laatst iemand zeggen van wel... Zit om bovenstaande dingen nog even te twijfelen, wil namelijk t niemand nog vertellen tot 12 weken... Alvast bedankt!
He meiden, Dinsdagavond komt de MVM mevrouw langs en ze vroeg of ik een beetje ochtendurine voor haar wil bewaren. Nu heb ik weleens gelezen dat dat dan koel bewaart moet worden? En afgesloten? Of kan ik gewoon 'het glas' ergens neerzetten...
Ik heb me net aangemeld, de test van het ziekenhuis was ook positief!!!! IK BEN EINDELIJK ZWANGER!!!!!!
Ik verzamel alleen thuis mijn urine. Je vangt het op in een soort maatbeker. Dan giet je het over in een fles. Als je dan niet door je neus inademd is het prima te doen. (ik heb helemaal geen last van geuren op dit moment). Soms moet je de flessen bij de weg zetten (of op een afgesproken plaats bij je huis) en soms moet je ze wegbrengen. Dat hangt af van waar je woont. Dat is 1 x per week. Ik zou het doen hoor, ik hoorde laatst dat er te weinig Pregnyl is om alle mensen in de MMM te kunnen behandelen op dit moment.
ik heb geen idee. je hebt wel van die potjes met een dekseltje bij de apotheek of kruidv bijvoorbeeld. Ik zou het wel koel bewaren, maar in de koelkast hoeft volgens mij niet.
ik zou wel willen meedoen aan mvm maar dat gaat jammer genoeg niet aangezien ik in belgie woon en ze hier niet aan meedoen
Ik heb het ook gedaan, vind het een supergoed initiatief en zie de resultaten in mijn omgeving... Fijn om moeders op deze manier te kunnen helpen. xxx
Ik doe ook mee. Dit omdat het bij ons erg snel ging en iemand in de familie van mijn man al aantal jaren bezig is met zwanger worden. Ik doe een weekje langer mee omdat de informatrice er was in de 5e week. Heb ze een week weggebracht. Ik zie dat er veel een tas krijgen. Die zou ik krijgen als ik iemand anders aanmeld. Heb de ketting gekozen, erg mooi!
Bij beide zwangerschappen heb ik meegedaan aan MvM! Door ICSI en IVM zwanger geworden dus weet hoe belangrijk het is!
Heb ook meegedaan, maar moet wel zeggen dat ik HEEL blij was dat het afgelopen was. Maar ach, achteraf geen spijt van gehad. Het is voor een goed doel.
Ook ik doe weer mee ! Inmiddels de 4e keer. (1e en 3e keer kort, heb toen miskraam gehad) Maar ik hoop nu, net als bij de 2e zwangerschap tot en met de 16e week mee te mogen doen. (doe nu zelfs al mee vanaf 4½ week) Kleine moeite, groot plezier ! (hoewel ik nu al weet dat ik op het laatst blij zal zijn,dat het er op zit)
Ik vind het enige lastige eraan dat het lastig is om alles te verbergen. Nu weet nog echt niemand er vanaf en ben telkens bang dat de geur van die flessen blijft hangen, of ik eens vergeet de fles te verstoppen (moet in de meterkast, kan helaas niet in de badkamer). Nog twee weekjes en dan wordt het minder lastig
Ja, zeker dat kan ik me voorstellen! Gefeliciteerd trouwens, je hebt een spannende tijd achter de rug zeg! Ik zat nog net voor het mmm-traject (wel al de eerste testen gehad), en was me daardoor ook extra bewust van de waarde van MvM.