Ze is net weg, de eerste plas zit in de pot! En ik ben trots dat ik mee doe! Wie had t ooit gedacht, dat IK voor MVM zou gaan plassen, ipv het medicijn zelf nodig te hebben.
Bij ons is ze gisteren geweest! Ik vind het een eer om mee te mogen doen! Ben zoooow blij met het boek dat we gekregen hebben; de grote geboorte gids. Ben heel de dag aan het lezen... (heb jij die ook Brabbel? Was een korte actie zei ze voor vrouwen die zich voor zeven (of zes?) weken aanmelden)
Ik vind die bussen ook helemaal niet zo erg stinken, eerlijk gezegd! Had die geur veel erger verwacht! Mazzeltje dat ik ook niet misselijk/kotsend/ziek ben in mijn zwangerschap. Voor vrouwen die dat wel hebben zal die geur natuurlijk niet echt handig zijn.....
Ik heb ook geen last van de geur gelukkig. Ik draai em open, giet het erin en meteen weer dicht.. Ik doe nog 2 weken mee.. dan zit het er voor mij alweer op.. Ben wel jaloers op jullie boek trouwens! Ruilen voor een armband?.. hihi..
Haha whaaaat?? Najaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zeg. Nou meid.. hoop dat je heel wat flessen volplast voor het goede doel het is je gegunt!
Hey meiden! Ik doe inmiddels ook mee met mvm, gisteravond zijn ze langs geweest. Vind de geur eerlijk gezegd heel erg meevallen! Had het veel erger verwacht. Doe trouwens geen urine opvangen op mn werk, kan niet bij ons, en staat ook een beetje l*llig als je bij een bank met je flessen loopt te slepen.. 's ochtends en 's avonds doe ik netjes mee .. Heb het boek gekregen en een tijdschrift, armband (kon kiezen uit een ketting en armband) en nog wat folders! T boek is echt super! Nog tot 20 december, wat ze voor nu kon zeggen (heb dinsdag mn eerste echo (EINDELIJK)dan zou ik 7.5 wkn zwanger moeten zijn).. Liefs, Femme!
Mmmmm ik twijfel zelf een beetje, maar heb daarnet me toch aangemeld op hun site.... Vorige week overigens ook aan de verloskundige doorgegeven dat ze mijn naam mochten doorgeven, maar nog niets gehoord..... Als ik nu niets hoor, laat ik het er zitten.
Ik heb de 1e keer niet mee gedaan, had er simpelweg nooit van gehoord en om met 10 weken pas te beginnen(toen hoorde ik het van de vk) vond ik niet. De 2e x wel meegedaan, de volle 10 weken maar helaas is 2 dagen nadat de laatste kan is opgehaald ons ventje in mijn buik overleden. We willen wel heel graag weer zwanger worden maar of ik dan nog weer mee zou doen weet ik niet.... 16 weken heeft nu toch een hele andere betekenis voor me gekregen.
Dit kan ik idd begrijpen, je hebt er dan toch een "eng" gevoel bij, als t tegen de 16 weken aan loopt, en MVM de laatste bussen op komt halen....
Ik het het graag gewild, gezien mijn voorgeschiedenis, maar helaas halen ze niet op bij ons in de regio.
Ik geef toch nog even een reactie hoewel er al zoveel zijn Ik doe niet mee. Het is onze eerste zwangerschap en heb tot 8 weken bloedingen gehad (geloof dat je dan sowieso niet mee mag doen). En nu heb ik eigenlijk even geen zin om in een potje te plassen omdat ik gewoon even helemaal wil genieten van het zwanger zijn. Ik denk wel dat ik bij een 2e wel zou meedoen, maar alles is nu zo ongelooflijk nieuw! Dus hier eigenlijk gewoon geen zin. Ik weet dat het voor heel veel meiden heel erg belangrijk is, maar nu bij mijn 1e zwangerschap even niet... Ik hoop dat ik nog een 2e keer zwanger mag worden en dan mee mag plassen!
Tsja ieder zijn eigen, maar meiden zoals ik waren zonder die medicijnen ook nooit zwanger geworden, laat staan een eerste of tweede keer, gewoon helemaal niet dus he. En dat is dus zo belangrijk hieraan.. en er is al een tekort aan dat middel. Ik verwijt het je niet, ik ken genoeg mensen die niet meedoen, maar ik denk dat als je iemand kent die in de mmm zit, of zelf iemand bent die in de mmm zit, je dat zeker wel voor die ander had overgehad. Wat als jij niet zwanger had kunnen worden zonder die medicijnen? Dan had je ook je handjes dichtgeknepen als iemand dat voor jou had kunnen doen. Sorry, misschien mijn hormonen, ik weet het niet, maar wordt er wel een beetje verdrietig van. Het is echt niet zo dat ik minder geniet omdat ik in een kannetje moet plassen. Ik baal er alleen van als ik alle 4 flessen vol krijg in een week, verder kost het me geen enkele moeite.