moeders voor moeders, wie doet (deed) mee? of juist niet..?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door zonne bloem, 2 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik heb me vorige week aangemeld maar nog steeds niks gehoord, nouja graag of niet hoor!

2. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    He meiden..
    Een hoop negativiteit hier.. Meiden het is echt voor een heel goed doel. En wat is nou 11 weken op een mensen leven?
    Ik hoop dat de meeste van jullie toch doorzetten.
    En de kadootjes zijn goed bedoeld. Ze hoeven niks te geven he!!!
    Ik zeg heus niet dat ik het altijd leuk vind om in een kan te plassen maar als ik weet hoeveel meiden ik hiermee help is het, het allemaal waard.
    MEIDEN VOOR ELKAAR.

3. zonne bloem

zonne bloem Bekend lid

26 aug 2011
    989
    0
    0
    hier niet zo lang meer...
    ben er ook wel beetje zat van maar blijf gewoon denken tis voor n goed doel :p

als ik er echt ff geen zin in heb doe ik t gewoon even niet... of als ik zo ineens ff misselijk ben (gelukkig weinig last van)

morgen inleveren en dan nog maar 2x een krat
    morgen nieuwe halen en de week erop nog een nieuwe halen
    dan zijn mn kaartjes voor eraan op en ben ik klaar :) dus dat is wel uit te houden!

4. panna

panna Actief lid

28 jan 2011
    354
    0
    0
    Hoi!
    Ik doe vanaf gister ook mee (mocht al eerder --> knaltest :D). In mijn directe omgeving nog wat stellen de MMM in zien gaan en ik vind het een fijn idee om te kunnen helpen, wie weet wat we zelf nog nodig gaan hebben!
    Het zit overigens nog niet in mijn systeem ;) Ben al een paar keer gaan zitten en toen was het te laat ;). Ben benieuwd hoe het gaat, ik moet het hier ook wegbrengen....
    Mooie cadeaus, dat zijn idd de extra's, daar doe ik het niet voor!

5. Karen79

Karen79 Actief lid

21 feb 2011
    287
    0
    0
    Oh echt?
    Ik had dus vanmorgen de vrouw van moeders voor moeders, en ik heb eind jaren 80 ook in engeland gewoond.
    Ik ben al mijn hele leven vegetariër, en ze zou nog gaan navragen of ik dan nog wel mee zou mogen doen.

Maar ik zie het somber in zo...

6. MamMo

MamMo Bekend lid

1 mrt 2011
    866
    86
    28
    Hoi,
    Ik heb ook mee gedaan, vond het wel goed te doen, maar was ook blij dat het klaar was. Vooral het eraan denken om de flessen op tijd buiten te zetten. En een keer heb ik het krat laten donderen en waren er 2 (!!) flessen open gegaan. Owwwwwhhh... maarja, dat kon ik dan ook de zwangerschapshormonen weer op de kop geven! ;) (als ik nu domme acties heb mis ik dat excuus wel eens)

Evt. volgende zwangerschap denk ik dat ik wel weer mee doe.

7. Eevie

Eevie Fanatiek lid

7 mrt 2010
    2.491
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Het is zo jammer dat er toch meiden héél negatief over denken. Ik heb Pregnyl hard nodig gehad, dus was het voor mij vanzelfsprekend om mee te doen. Ik krijg de flessen ook niet vol, maar alle beetjes helpen. Wel raar dat de één ook dat boek krijgt en de ander niet. Mijn gyn gaf aan dat er momenteel echt een tekort ontstaat aan Pregnyl. Zou jammer zijn als er straks meiden niet zwanger kunnen raken, omdat het er niet is.
    De geur vind ik wel vies, maar ik vind mijn urine eigenlijk véél viezer ruiken, hihi! Die mijn best om genoeg te drinken, maar ik hou alleen nog van sinaasappelsap en water en de sinaasappelsapmaakt de urine soms echt knaloranje! Neus dicht en gaan, denk ik dan!
    Succes meiden.

8. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik zei laatst dat ik een volgende keer waarschijnlijk niet mee zou doen na wat er gebeurd was maar toen ik vrijdag positief testte was het toch duidelijk, ik doe het een volgende keer wel.
    Maar helaas is deze niet blijven plakken.
    Hopelijk kan ik begin volgend jaar toch weer kannen gaan vullen voor MvM want ik gun iedere vrouw de ervaring en het geluk van een zwangerschap en moeder worden.

9. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Wat enorm lief dat je ondanks je eigen verdriet er toch nog aan mee zou willen doen. :)
    Toppie!
    Hele dikke knuffel.....

**Vanavond mn flessen weer omwisselen! :D**

10. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dankjewel.

Dat was 1 van de 1e dingen die door mn gedachten schoot: Nou dan moet ik van de week MvM maar weer bellen.
    Nou dan weet ik genoeg, doe het met alle liefde...Hopelijk kan ik eind december weer beginnen (heb goede pendels voor deze ronde hahaha)

11. Bjanc

Bjanc Fanatiek lid

8 jun 2011
    3.405
    1
    0
    Genieten van het leven in afwachting op de komst v
    Limburg
    als ik zwanger ben, doe ik zeker mee! Precies omn de reden die jij geeft! Waarom niet andere dames helpen, visa versa zou ik het ook heel fijn vinden!

12. Anjeli

Anjeli Niet meer actief

Ik heb me ook opgegeven, maar mag pas volgende week beginnen. Ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan. Het is in ieder geval voor een goed doel.

13. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Ik doe nu alweer 6 weken mee, moet zeggen dat het een kleine moeite is :) .
    Heb de afgelopen 1,5 week wat minder opgevangen omdat ik erg misselijk en aan het overgeven was. Had ook even naar MVM gebeld om het door te geven aangezien ik ook medicatie heb tegen de misselijkheid. Maar ze zijn al blij met wat je opvangt gelukkig :D .

14. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ik wil heel graag mee doen en heb e al 2 keer opgegeven maar heb nog steeds niks gehoord?? meer dan een week geleden heb ik me voor het eerst opgegeven hoelang duurt het voor ze bellen/

15. Calice

Calice Bekend lid

10 jun 2011
    686
    0
    0
    Hardinxveld
    Ik werd na een week terug gebeld, je zou ze morgen even kunnen bellen om te vragen of de aanmelding goed is doorgekomen.

16. suusjesanne

suusjesanne Niet meer actief

Ik twijfel.. Dit omdat ik augustus positief testte en wat bleek later? Een miskraam met curretage. Had me vlak daarvoor opgegeven.Ik had gelijk moeders voor moeders gebeld en er werd me sterkte gewenst en 2 dagen later had ik zelfs een kaartje in de bus met nogmaals veel sterkte en de canceling van de afspraak.

Een week later stond er een vrouw voor de deur van moeders voor moeders want ik had een afspraak staan!
    Nou ik ben zo vreselijk boos en verdrietig geweest, zo stom van hun!! Hele goede communicatie! NOT..

17. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Ik wil ook graag meedoen . Ik weet alleen niet of het mag. Ik heb in februari dit jaar een maagverkleining gehad.Weet iemand dat hier ?

18. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Ik had me opgegeven, de dag daarna telefonisch contact gehad, en de volgende dag kon ze al komen.

19. raldaellen

raldaellen Niet meer actief

Wat goed dat er zoveel vrouwen dit doen!! Mede dankzei jullie ben ik in blijde verwachting! Zelf uiteraard ook meegedaan!

Thanx!!

20. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.036
    2.901
    113
    't Gezellige Brabant
    Die van mij was een week met vakantie. Al met al duurde het wel bijna 2 weken voordat ik iets hoorde.

Deel Deze Pagina