Ik doe ook weer mee!! Ook ik in de mmm gezeten dus vind t belangrijk dat ik mee doe. Bij me eerste heb ik ook mee Gedaan. En ja ik was misselijk. Maar hoeveel vrouwen zijn niet kinderloos en dan is dit een kleine moeite. Ik had me ook opgegeven voor me ma en curritage. En af kunnen zeggen. Ze stuurde een brief na de hand. Ik vind het netjes geregeld
Ik doe ook mee! Is mijn 2e zwangerschap. Bij de eerste niet meegedaan omdat ik er vrij laat achter kwam. Ik vind het ook een kleine moeite om in een potje te plassen. Hiermee kan ik weer meerdere vrouwen mee helpen. Ik heb vanwege mijn vroege aanmelding een boek gekregen van 300pagina's. Staat alles in van zwangerschap tot kraamtijd. Een armbandje. tijdschrift. En om niet te vergeten een mooie zwangerschapstest met een dikke vette streep. ( mijn eerdere testen hadden een lichte streep)
Ik heb tijdens de zwangerschap van mijn zoontje wel meegedaan, voor de 6 weken al en tot 16 weken. De keer daarop wilde ik me iets later aanmelden, maar toen had ik een miskraam gekregen dus is er niet van gekomen. Zwangerschap van mijn dochter wilde ik in eerste instantie wel meedoen, maar ik verwachtte eigenlijk dat ik een miskraam zou krijgen dus dat ik me voor niks aangemeld zou hebben . Beetje stom, maar dat gevoel was best wel sterk (achteraf toch ook wel juist!) Een volgende keer wil ik wel weer meedoen. Dan wil ik wel zelf de flessen ergens afleveren, want ik kreeg iedere keer maar 1 zo'n rekje met flessen van die chauffeur :x ze kwamen ook altijd al heel vroeg langs! Dan kon ik het nog geeneens buiten zetten..
Ik heb me vandaag ook aangemeld! Ik durfde het niet zo goed. Ik was/ben nog steeds beetje bang dat het misgaat! Maar toch met manlief er over gehad en toch maar gedaan! Als ik kan helpen door mn plasjes te bewaren doe ik dat graag!
ik had vanochtend een licht positieve test en meteen MvM gebeld, ondanks dat ik helemaal in engeland woon!! Ik zit met de feestdagen in NL en om het weekend en elke druppel die ik (nu voor de 3e keer) kan bijdragen is meegenomen! Ik ben trots dat ik nu voor de 3e keer meedoe!
Ik las hierboven dat het en week kon duren voordat je terug gebeld word, ik had me gisterochtend aangemeld en werd gisteravond al terug gebeld!
Vandaag voor de laatste keer de flessen buiten gezet... Ik heb het graag gedaan en hoop uiteraard dat er veel vrouwen zijn die mede dankzij Pregnyl zwanger zullen raken! Het is zoiets bijzonders. En ondanks alle negatieve verhalen die ik hoor over ophalen/wegbrengen/communicatiefouten, het gaat maar om één ding: Iemand hetzelfde unieke gevoel geven als wat jij op dat moment zult hebben.......
Ik ben benieuwd of ze het in mijn woonplaats ook komen ophalen dat weet ik niet. Als ik daarvoor heen en weer moet rijden(ligt aan de afstand) dan doe ik dat niet! Nog even afwachten, volgende week komt ze langs!
Ik doe zeker mee, zelf zwanger geraakt met hulp van clomid. Even een paar weken in een potje plassen kost geen enkele moeite en het geeft een goed gevoel om te bedenken dat ik andere stellen hopelijk hiermee ga helpen. In mijn vorige zwangerschap deed ik ook al mee, helaas vroegtijdig moeten stoppen door een mk. Hopelijk ga ik de weken nu wel vol maken. Overmorgen komt de dame van mvm langs en kan ik weer gaan verzamelen.
Ik heb me net aangemeld, geeft me nu al een goed gevoel.. het is zo'n kleine moeite en je kunt echt iets voor iemand betekenen! Heel mooi initiatief!
Ik heb me ook aangemeld, vanmorgen is ze langs geweest vanaf volgende week donderdag mag ik mee doen. Ik kreeg een leuk cadeautje, kon kiezen uit een armbandje of ketting (voor de ketting gekozen) en kreeg een mooi dik boek omdat ze 80jaar bestaan
Ook ik heb me aangemeld durfde wat beter vandaag omdat ik een mooie test had. En precies je helpt er andere vrouwen ook enorm mee dus daar wil ik graag aan mee werken.
Ik heb me ook aan gemeld, twee uur later terug gebeld, twee dagen later consulente op bezoek. Vanaf vrijdag kan ik starten en dan breng ik iedere woensdag de flessen weg want ze komen ze hier niet halen. Geen enkel probleem, voor zo n goed doel doe ik graag extra moeite.