Moeders voor Moeders, wie doet er mee en waarom?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Merenwen86, 9 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Merenwen86

2 apr 2013
    67
    0
    0
    Ik ben zojuist gestart met Moeders voor Moeders.
    Hierbij moet ik tot mijn16e week urine inleveren bij een depot.
    Zij winnen mijn HCG er weer uit, waardoor het mogelijk wordt gemaakt dat andere vrouwen, voor wie het niet vanzelfsprekend is om zelf makkelijk zwanger te worden, toch zwanger kunnen raken met het behulp van jouw HCG hormonen.

Ik doe hieraan mee omdat ik zelf twee miskramen heb gehad en ik ook in mijn nabije omgeving een persoon ken die niet makkelijk zwanger kan worden en het medische traject is ingegaan.
    Ik weet hoe het is om een kinderwens te hebben en dat het best frustrerend kan zijn wanneer het niet lukt.

Toch fijn dat ik op deze manier kan helpen!

Wie doet hier ook aan mee en wat zijn jouw redenen om er aan mee te doen?

2. mammz

mammz Fanatiek lid

25 mrt 2013
    1.845
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb ook mee gedaan!!! en de volgende keer doe ik weer mee!!

ik heb zelf ook medicijnen nodig gehad om zwanger te kunnen raken dus mocht ik op deze mooie manier een ander kunnen helpen graag...

3. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Ik heb ook meegedaan, kleine moeite en je helpt er andere vrouwen mee.. alleen was een paar weken zo beroerd dat als ik het blauwe flesje zag, ik al ging kokhalzen ;) Gelukkig werd manlief er niet beroerd van.. haha

4. migske

migske Niet meer actief

Ik heb ook meegedaan de 10 volle weken, nergens last van en een kleine moeite vond ik zelf;).
    De reden is dat ik een vriendin heb die ook hierdoor eindelijk is zwanger geraakt en de ronde ervoor te weinig medicijn was waardoor ze dus gedwongen een ronde over moest slaan!!!:x dus hoop dat mijn deelname ook genoeg vrouwen heeft geholpen:D

Doe het iig de volgende keer weer als ik een 2e wonder mag krijgen!

5. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

23 mrt 2013
    1.352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ik heb ook mee gedaan. Ik vond het een kleine moeite, als je anderen op die manier kunt helpen... Ik was binnen 5 maanden zwanger maar weet dat dat helemaal niet vanzelfsprekend is!

6. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Ik heb ook meegedaan, precies om dezelfde reden. Eerste keer volle 10 weken en 2e keer helaas maar 3 plasjes voor het fout ging....en mocht het deze maand niet raak zijn ben ik zelf een van de meiden die de medicijnen nodig zal hebben.

Dus dank jullie wel alvast!!

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Ik heb ook meegedaan .... En eigenlijk komt dat door dit forum. Heb hier gezien hoeveel vrouwen hulp nodig hebben en daarom deze keer meegedaan

8. fiona1983

fiona1983 Fanatiek lid

9 dec 2011
    1.808
    1
    0
    NULL
    NULL
    ook ik heb meegedaan... zelf pregnyl injectie gehad om zwanger te worden, en heel veel gehoord over hoeveel tekorten hierin zijn... dat was voor mij de reden... direct aangemeld en ook echt de volle 10 weken meegedaan.

9. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik heb bij de vorige zwangerschap die misging meegedaan en nu weer. Wat mij betreft blijft het bij deze twee keer.

10. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    7.990
    6.741
    113
    zuid-holland zuid
    ik heb meegedaan omdat mijn moeder lang in de mmm heeft gezeten om zwanger van mij te worden... en daardoor is me altijd ingepeperd hoe zwaar en moeilijk dat is. Zonder moeders voor moeders was ik er zelf niet geweest!

11. Stiertje73

Stiertje73 VIP lid

27 feb 2011
    5.738
    268
    83
    Ik heb ook de volle 10 weken meegedaan. Heb zelf wel 8 keer pregnyl nodig gehad voordat ik zwanger werd. Voor mij een manier om het cirkeltje rond te maken voor mezelf. En voor al die vrouwen die het na mij nog nodig hebben.

12. Jeszjuh

Jeszjuh Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.253
    13
    38
    Doe voor het eerst mee is ook eerste kindje.
    Ben er zelf ook uitontstaan. Dus voormij niet meer als logies dat ik hier aan mee doe.

13. Janneke00

Janneke00 Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.870
    2
    38
    Brabant
    Beide zwangerschappen meegedaan! Het is voor mij een kleine moeite en ik kan er anderen mee helpen! Ik moet zeggen dat ik wel weer blij was toen ze de laatste flessen hadden opgehaald en ik weer gewoon mocht plassen... :p

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik had zelf net een afspraak staan bij de gynaecoloog, dus misschien had ik zelf ook wel hulpmiddelen nodig. Het is een kleine moeite om iemand te helpen, en plassen moet je toch.
    De volgende keer meld ik me meteen weer aan.

15. Purified

Purified Fanatiek lid

28 mrt 2013
    1.223
    1
    0
    Eerste zwangerschap vier weken meegedaan, meer kon niet vanwege medicatie die ik toen moest slikken.

Tweede keer wou ik opnieuw meedoen, maar weekend na de positieve MVM test kreeg ik een miskraam.. met de flessen nog in huis.

Met deze zwangerschap dus niet gedaan met angst van miskraam, en toen eigenlijk zo misselijk dat ik er maar niet aan begonnen ben.

16. Beautybaby

14 jan 2011
    67
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik heb deelgenomen. Waarom? Omdat ik gezien heb in mijn omgeving, dat zwanger worden niet vanzelfsprekend hoeft te zijn en mijn bijdrage ook belangrijk kan zijn.

17. Geakksuus

Geakksuus Actief lid

17 jul 2013
    112
    0
    0
    1e verkoopmedw
    Brabant
    Dat is precies de reden waarom ik ook mee heb gedaan bij m'n 1e zwangerschap.

Deze ronde mag ik helaas niet meedoen :( vanwege bloedtransfusie tijdens de bevalling van m'n 1e

18. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Zelf jaren veel pregnyl nodig gehad. Bij mijn zoontje vanaf week 10 tot 16 geplast voor ze. Maar dat was puur omdat ik niet eerder durfde omdat ik bang was dat het de goden verzoeken was.

Nu hoop ik weer zwanger te worden en ik hoop dan weer mee te gaan plassen als het goed gaat.

19. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Ja meegedaan volle 10 weken.
    Waarom kleine moeite toch en er worden goede dingen mee gedaan ( ook mindere maar ja dat is toch met alles zo)
    Ik zelf raak makkelijk zwanger maar zo kent iedereen wel iemand waar het niet zo makkelijk bij gaat.
    Als ik dan hoorde ja deze maand geen kans want de pregnyl is op...
    Ik zou zeggen allemaal gewoon doen!
    Vind je de bussen stinken? (Persoonlijk geen last van gehad)
    Laat je.man het overgieten of laat de bussen buiten even.luchten zonder dop dan gaat het beter!

20. Merenwen86

2 apr 2013
    67
    0
    0
    Wat fijn om te horen dat er zoveel meiden mee doen! Hartstikke mooi, de redenen erachter ook, fijn te lezen dat we vrouwen onder elkaar kunnen helpen door alleen onze urine af te staan.

Zeg het voort zou ik zeggen!

Deel Deze Pagina