Moeders voor Moeders, wie doet er mee en waarom?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Merenwen86, 9 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Precies dit. Ook 2x gedaan en ik was blij dat het klaar was, hihi. Die lucht!! Maar de flessen even open in de tuin zetten, helpt inderdaad wel!
    En je hoort inderdaad ook vreemde verhalen over de het hgc voor andere doeleinden gebruikt wordt, maar dat heeft me er niet van weerhouden.

2. Nathaliiej

Nathaliiej Fanatiek lid

20 nov 2012
    1.206
    1
    0
    NULL
    Utrechtse Heuvelrug
    Ik heb ook meegedaan;)
    Van 6 tm 16 weken.
    Ik heb niemand in de dichte omgeving die in het medische gedoe zit.
    Maar ik vond het een kleine moeite om te doen, om een vrouw helpen zwanger te worden die het zelf niet lukt.

Na mn mk met 7 weken zag ik het foldertje bij de vk in de kamer hangen, en toen ik op 7 april weer positief testte heb ik me gelijk opgegeven.

Het grappige was, de 1e ophaaldag.. De buurvrouw had precies dezelfde blauwe kratten voor d'r deur..:D Dus gelijk wist iedereen hoe of wat haha. Ze loopt 1 dag voor op mij, hoezo toevallig.

Ik vind het in ieder geval een goed doel, voor weinig moeite, met groots resultaat!

3. Siertje2981

Siertje2981 Fanatiek lid

8 apr 2013
    3.456
    3
    0
    Werkzaam in een kledingwinkel als assistentbedrijf
    Leidschendam
    Ik heb met de eerste wel mee gedaan, helaas maar 3 weken omdat het toen mis ging. Uit angst voor een miskraam wilde ik deze keer niet mee doen. Voelde me zooooooo rot dat ik hun op moest bellen dat ik niet meer mee kon doen, en dan staan die flessen nog in je huis...
    Daarbij kwam ook dat wij in een apartementencompex wonen en is het best moeilijk om "anoniem" hier aan mee te doen. Wilde deze keer zo lang mogelijk wachten om het openbaar te maken en dat we zeker wisten dat het deze keer goed zat.

Maar: mocht ik, na de geboorte van dit wondertje, weer zwanger raken, zal ik zeker weer mee gaan doen, want het is idd een kleine moeite en je kan er zo veel vrouwen mee helpen!

4. Sientjes

Sientjes Bekend lid

27 jun 2013
    647
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe ook mee. De mensen die ik ken die zwanger waren deden allemaal mee dus ja ook een soort vanzelfsprekendheid. Maar ik besef gewoon dat het een wonder is om zwanger te raken en dat er vrouwen zijn waarbij het niet makkelijk gaat. En ik heb het voorrecht gehad snel zwanger te zijn dus dan vind ik het het minste wat ik kan doen.

Ik vind het wel een gedoe en inderdaad stinken maar ja dat weegt er niet tegenop. Mijn man had er nog nooit van gehoord en hij vond het maar niks, je gaat je plas toch niet straks buiten zetten :( Maar nu begrijpt hij het wel haha. Toen ik voor het eerst die fles bij de wc had staan kwam hij een keer van de wc en zei "Oh ja ik heb perongeluk in die blauwe fles geplast maar dat is niet erg toch?" :D Grappenmaker...

5. Klaproos

Klaproos Niet meer actief

Ik heb meegedaan omdat ik in de mmm zit. Helaas werd dat een ma. Toen ik thuis kwam en de echofotos aan de muur zag hangen en die potten van mvm heb ik echt een trauma gehad. Ik weet niet of ik ooit nog met mvm mee ga doen. Waarschijnlijk zegt mijn innerlijk om het toch te doen zodat ik over de ma heen kan komen. Maar dat verdriet vergeet ik nooit meer!!

Siertje,heel herkenbaar jouw verhaal :(

6. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    Ik doe ook mee!
    Ik hoef ze gelukkig niet bij de weg te zetten maar kan ze wegbrengen. Nog een weekje of drie.
    Ben beide zwangerschappen heel snel zwanger geworden maar besef me maar al te goed dat dit niet voor iedereen weggelegd is. Dit is het minste wat ik kan doen :)

7. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik heb bij mijn zoontje meegedaan, en nu doe ik weer mee :D En ik doe mee omdat ik een aantal ken die niet of moeilijk kinderen konden krijgen.

We hebben zelf ook voor mijn zoontje in de MMM gezeten, maar met het geluk dat we in de 2e ronde van de MMM al zwanger waren :D

8. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Ik heb de vorige keer meegedaan,maar ga het nu na lang na denken toch niet doen,toen was ik zo misselijk en elke keer als ik op de badkamer kwam
    Moest ik spuggen van die geur,en ja ik liet de bussen eerst luchten buiten.zodra de bussen weg waren met 16 weken was de misselijkheid als sneeuw voor de zon verdwenen.hiervoor vond ik het ook een kleine moeite om hiermee andere te helpen,maar ben nu al misselijk genoeg.

Deel Deze Pagina