Jep, ik doe ook mee. En als ik de uitslag van de poll bekijk, doen er aardig wat moeders mee! De instructrice zei dat gemiddeld 1 op de 3 vrouwen mee doet. In ozne regio zelfs 50%, best netjes toch? En er is gewoon echt heeeeel veel nodig, dus alle beetjes helpen!
Ik heb niet mee gedaan. Ik geloof dat het hier in de regio zo was dat je zelf die flessen weg moet brengen en ik heb geen auto dus dat werd vrij lastig. Ook in combinatie met werken zag ik het niet echt zitten maar vind het wel een goed iets hoor. Gr Otje
Ik doe ook mee. mijn moeder heeft ook meegedaan vroeger. Je hoeft er geen extra moeite voor te doen, want plassen moet je toch wel, maar ej helpt er zoveel mensen mee!! Ik vind het heel goed dat dit soort dingen er zijn. Veel liefs, Debby xxx
hoi hoi, ben nu 8,5 week en ben benieuwd tot wanneer het kan en wat ik er voor moet doen, want klinkt toch wel erg goed!! Liefs
ik wil meedoen. Morgen heb ik de afspraak dan komt ze vertellen hoe en wat. en Of ik ook uberhaupt wel geschikt ben
Ik doe mee, nog 2 weken en dan is het weer over.. Jammer dat de flessen stinken, maar het is goed te doen, valt me alles mee!!!
Als ik zwanger mag raken (je weet het noiit, wie weet heb ik ook jullie hulp nodig) zal ik me zeker aanmelden. Ik vind het een superdoel!
ik wilde heel graag mee doen alleen, deden ze dat niet bij ons in de buurd, je moet net op een plekje wonen waar ze het komen ophalen.
Ik doe ook mee. Gisteravond mn eerste vrachtje weggebracht. Ik wil niet dat heel de buurt het al weet dus tot 12 weken breng ik het zelf weg. Het is hier vlakbij.
ik doe ook mee, en toen ik zwanger was van mijn zoontje ook mee gedaan, alleen toen ik zwanger was van de oudste mocht ik niet mee doen van mijn ex, en dat vond ik heel erg maar ben blij dat ik nu wel kan helpen veel liefs mariska