Moeders voor moeders, wie nog meer

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door wup79, 26 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Laris

Laris Fanatiek lid

27 jun 2008
    1.917
    2
    0
    Ja hoor heb weer meegedaan met volle overtuiging! Omdat ik vind dat je toch moet plassen en het dan echt een kleine moeite is om het op te vangen voor vrouwen die het heel hard nodig hebben. Al help ik er maar 1 vrouw mee, dan is de missie geslaagd.

2. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Ik doe ook mee!
    Dit omdat ik teveel vrouwen ken die geen of moeilijk kinderen kunnen krijgen. Dus ik vond het een kleine moeite om me even aan te melden en mn urine op te vangen!

Alleen afgelopen week niks gedaan, dit omdat ik waarschijnlijk een bacterie in mijn lichaam heb. En ik neem het zekere voor het onzekere!

3. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    vorige week net de laatste lading ingeleverd.
    kleine moeite, maar toch blij om weer normaal naar de wc te kunnen nu :D

4. tiepetje

tiepetje Actief lid

1 aug 2011
    161
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb de consulente net gesproken en kan beginnen. Voelt goed, ben blij dat ik iets kan doen.

Maar..Moet je de urine meteen in die blauwe flessen doen? Of mag je bv 's nachts ook het kannetje vullen en het in de ochtend in 1 keer overgieten?

haha sorry voor de gekke vraag maar lijkt me zo'n gedoe midden in de nacht met die fles aan de gang te gaan. En stinken die flessen? Heb m nog niet open gemaakt..

5. Die flessen meuren als een gek bah.. ik mocht ze een nachtje openzetten van de instructrice. En wel handig om het gelijk over te gieten, dan blijft je urine goed. Anders zou die zooi om het te conserveren er niet in zitten :p

Deel Deze Pagina