ik doe ook mee,heb zelf 1 keer pregnyl gebruikt.Maar ik had toch zowiezo meegedaan,.kleine moeite om even in een kannetje te plassen. Maar iedereen moet het voor zichzelf weten.
Ik doe ook mee. M'n oma deed zelfs al mee, dus wist als 10 jarige al wat het was. Alleen die geur uit die flessen.... Bleh. Mag nog tot 14 november
Nou, Ik heb me gisteren opgegeven en ze komt vanavond al! Ben wel heel benieuwd naar de geur uit die flessen Heb (nog)geen last van misselijkheid gelukkig.
Ik vind het wel meevallen die geur uit de flessen maar nou scheelt het dat ik deze zwangerschap ook niet misselijk ben en je moet gewoon niet met je neus boven die flessen gaan hangen.
Ik doe ook mee, maar van die geur in die flessen ga ik echt over mijn nek, maar het is voor een goed doel. Ik weet niet eens hoe die bus eruit ziet die die kratten ophaalt, dan zijn we er nooit wegens werk. Ik heb afgesproken met consulente dat ik de kratten achter de container neerzet. En keurig staan er als ik thuis kom op woensdag weer nieuwe die ik dan weer vlug binnen neerzet. Misschien komen er wel mensen langs die het zien, of de buren, die zijn wel thuis, na ja, dat vind ik niet zo erg. Ik haal het niet eens die vier flessen vol, meestal maar 2 of 3. Ben te weinig thuis, maar alle beetjes helpen inderdaad.
Nou ze is geweest! En......ik heb al allemaal leuke cadeautje gekregen! (heb nog niks gedaan en ik word al verwend!) Ben benieuwd hoe de komende 10 weken zulle verlopen. haha het valt volgens mij allemaal wel mee. en wat zijn nou 10 weken... voor een goed doel!
Goed van je, mup! Die consulentes zijn inderdaad erg aardig (vond ik tenminste) en de cadeautjes zijn leuk meegenomen. 'tuurlijk doe je het niet daarvoor, maar het zijn toch leuke attenties. plas-ze!
ik ga morgen bellen om een eventuele afspraak te maken (als ze het hier komen ophalen) Ik doe mee voor al die lieve meiden die met pijn en moeite zwanger proberen worden. Dan kan het mij niks uitmaken dat ik de kraten op straat moet zetten buiten mijn flat gebouw. laat ze maar weten dat er binnen 9 maanden een huilend baby is
Hallo, Ik doe ook mee, maar heb er gemengde gevoelens over. De consulente was echt een schat, de flessen worden altijd keurig opgehaald, in een kannetje plassen is ook het probleem niet, maar die geur... Ik ga er echt zo ontzettend van over mijn nek. Ik doe mee omdat ik altijd al gedacht had mee te doen. Toen ik zelf pregnyl nodig bleek te hebben, was ik er meer dan gelukkig mee, dat er zoveel mensen mee doen. Als er ooit een volgende keer komt, doe ik het waarschijnlijk weer, zeker als ik dan weer pregnyl gebruikt heb. Maar ondertussen tel ik de dagen af tot ik weer gewoon in de wc mag plassen. Nog 24 to go...
wat ik deed als ik in de emmer moest plassen was door mijn mond ademen, zo had ik er tenminste geen last van. Wisten jullie dat een week in een emmer plassen 1 pregnyl injectie is van 5000 IE (en dat is de laagste dosering volgens mij) moet je nagaan HOEVEEL urine er nodig is van ons. Ik heb zelf 8 x pregnyl nodig gehad: dus 8 weken plassen in de emmer zeg maar. Ik deed al vanaf week 5 mee, heb dus 11 weken meegedaan, en dus teruggedoneerd... t is zoooo hard nodig dat ik zelfs mijn 2 vriendinnetjes ook aan de emmer heb gekregen die zwanger zijnv an nr 3 en nr4. vorige keren dede ze het niet, maar weten nu van mij hoe nodig het is! Gr bengel
ik doe ook mee,vind het wel een gedoe,vergeet het ook regelmatig,soms mors ik een beetje op de grond bij overschenken,of de fles lekt,en dat witte bakje word niet helemaal schoon bij omspoelen,dus heb het idee dat mn wc telkens vies is. haha,ik zeur ik weet het,maar zet door want ik doe het voor het goede doel!
Ik heb meegedaan maar het kostte me vreselijk veel moeite. Niet het sparen op zich, plassen moet je toch, maar de geur uit die flessen.....vreselijk! Ik was blij toen die weken om waren en dacht maar steeds bij mezelf: het is voor het goede doel, wees nou maar blij dat jij meteen zwanger was! Zo heb ik me er letterlijk doorheen gesleept! Wat een lucht in die flessen, daar mochten ze weleens iets anders op verzinnen! Zeker op je nuchtere, misselijke maag....getsie!