Gisteren was de mevrouw van Moeder voor moeders bij mij. vanaf donderdag ga ik plassen voor al die vrouwen die niet zo makkelijk zwanger kunnen worden. Ik heb een prachtig boek gekregen met prachtige platen erin met de hele zwangerschap en daarna een stukje van de eerste maanden met je nieuwe baby. Na het officiële gedeelte zaten we even te praten en vertelde ze dat ze zo weinig aanmeldingen krijgt. Dus iedereen, het is een kleine moeite, voor andere maakt het een wereld van verschil en je krijgt er nog een mooi boek voor ook! www.moedervoormoeders.nl
Ik heb het 10 weken gedaan, maar met de volgende doe ik het niet meer, tenzij ze ander houdbaarheidsspul in die flessen doen.
Ik heb het bij de 1ste gedaan en zodoende mezelf een beetje geholpen om zwanger te raken van de 2e.En uiteraard ga ik dus ook nuhet weer doen, heb mezelf al opgegeven volg. week dinsdag komt ze.Ik vond de geur ook niet echt lekker, maar als je er bij stil staat hoeveel het kan helpen sommige mensen te helpen zwanger raken,dan DOE je het gewoon!
Daarom heb ik het ook 1 keer gedaan. Maar als je elke dag zo moet overgeven, dan helpt die lucht niet. Ik snap ook echt niet dat ze daar niets aan doen, de instructrice zei dat zelf ook al.. Wat ook een reden is voor mij om het niet meer te doen, is dat ze het niet ophalen in Zeeland, ik moest dus elke week 3 kwartier heen en 3 kwartier terugrijden om de flessen weg te brengen.
Helaas zat ik de eerste periode van mijn zw.schap in het buitenland en kon ik niet meedoen. Maar een evt. volgende zwangerschap zal ik mij zeker opgeven!
De mevrouw die hier gisteravond was gaf als tip tegen die lucht: De avond van te voren de fles die je gaat gebruiken open in de schuur of onder een afdakje zetten, dat scijnt enorm te helpen. Ze kunnen er niets anders in doen omdat dit het enige middel is dat de hCG niet aantast. Ik ben ook niet misselijk, dus misschien heb ik makkelijk praten....
Ik ben blij dat ik er weer vanaf ben! Uiteraard is het een kleine moeite om te helpen maar 11 weken, iedere dag bijna kotsend boven die bussen hangen vond ik wel een opgave hoor.
Heb net 10 weken mn plasjes opgevangen. Gelukkig ben ik totaal niet beroerd ofzo geweest, dus had niet zo heel veel last van de geur. Ik doe het de volgende keer zo weer. Ook in de provincie Groningen worden de flessen niet afgehaald. Nu werk ik in de stad en we komen vrij dicht in de buurt van het depot, dus voor ons is het niet echt een extra rit oid om de flessen af te zetten.
ik doe ook mee, ondanks misselijkheid, vind ik die lucht nog wel mee vallen, maar ik weet waarvoor ik het doe. dus iedereen: DOE MEE!
Nee ik heb het net toevallig gekregen bij het ophalen van de bussen. Het serviesje erg leuk. Ik was genoodzaakt om de medicijnen te gebruiken dus ik doe met alle liefde mee. Ik hou mn adem in als ik de bus open doe en dat scheelt wel. De instructrice zei het tegen mij ook al dat er erg weinig aanmeldingen zijn. Dus nogmaals meiden doe mee, ik en alle andere vrouwen die genoodzaakt zijn om het medicijn te moeten gebruiken zijn er erg blij mee!
Ik doe nu ook mee sinds vrijdag. De word voor mij de 2e keer. De 1e keer en nu ook heb ik geen last van de geur dus dat is wel heel erg fijn. Ik vind het een kleine moeite voor een groot probleem, de mevrouw van moeders voor moeders zij namelijk dat 1 op de 3 vrouwen moeilijk of niet zwanger raakt, ik schrok daar wel heel erg van. Ik heb mijn kadootje, serviesje, meteen gekregen, de vorige keer had ik voor het boek gekozen, later kreeg ik toen nog het serviesje en een fotolijstje. Nu doen ze maar 1 kadootje en als je lang genoeg meedoet nog een fotolijstje. De 1e weken gaan we de flessen wegbrengen omdat niemand het nog weet en het valt toch op als die groene bussen aan de deur staan. Na een paar weken als iedereen het weet word het gewoon thuis bij me opgehaald! En zo gaan we door tot precies aan de kerst. Groetjes Lies
ook ik heb 10 weken meegedaan! zo kun je toch een ander helpen en het is een kleine moeite, je bent het wel zat op een gegeve moment om steeds in die kannen te plassen en dan weer over te gieten maar met de gedachten waarvoor je het doet zet je toch door ik kreeg overegens mijn cadeautje (dvd) met de 2de levering van de flessen. Liefs xx
plassen in het kannetje..kannetje op de grond zetten broek omhoog en dan diep elucht adem snel die fles opendraaien en mn plasje erin en snel de wc uit haha! ben wel erg blij dat ik het gedaan heb, je helpt er toch andere mee. dat die paar weken hield ik wel vol..want er zijn genoeg vrouwen die niet zwanger kunnen worden en met liefde kotsend boven de wc hangen.. maar daarentegen kan ik wel goed begrijpen als je alleen maar aan het overgeven bent dat je het laat staan want dan ben je al beroerd genoeg.
Ik heb 11 weken meegedaan, maar heb 's ochtend niet opgevangen omdat ik veel te misselijk was en veel moest braken. Die geur kon ik er echt niet bij hebben....maar voor de rest van de dag was het: adem inhouden, plassen, fles dicht en doorademen! Het is even een opgave maar aangezien ik moeiteloos zwanger ben geworden is dit wel een hele kleine moeite om te doen, ondanks die misselijkheid. Ik kreeg ook meteen het boek en fotolijstje voor de eerste echo en die staat nog steeds op onze slaapkamer, een mooi aandenken vind ik het!
Ik krijg het boek bij de eerste levering van de kratten (achterom, stiekem) en een fotolijstje aan het eind omdat ik de hele periode meedoe.
Hoi, Ik wil het wel gaan doen, moet me alleen nog even aanmelden. Maar ik had even op jouw link geklikt, die je op de eerste pagina had geplaatst, maar ik kwam dan niet op de juiste site. Heb dus even gegoogled en volgens mij moet het deze site zijn: http://www.moedersvoormoeders.nl/ Groetjes, Marian.
Op welke manier kreeg jij dat lijstje dan? Bij mijn zijn vanochtend gelukkig de laatste flessen opgehaald, ik heb 10 weken mee gedaan. Het boek (spijt van trouwens, wat saai!) kreeg ik bij de 2e ophaalronde, maar het lijstje heb ik nog niet gezien. Hoe ging dat bij jullie?
tsja, ik had best mee willen doen, maar ze hebben daar de (rare) regel dat je na ene rugoperatie niet meer mee mag doen. ik heb 3 hernia-operaties gehad, dus.... heb nog gebeld met mvm waarom het was. het was 'gewoon een regel, die ze ook maar opgelegd hadden gekregen van de overheid'. échte reden kon ze me niet noemen. ik vond het een vaag verhaal, maar hee: graag of niet hoor. en als ik van iedereen hoor hoe er die boel stinkt, ben ik stiekem een beetje blij dat ik niet hoefde. al vind ik het toch ook wel jammer, want ik had graag mijn steentje (plasje ) bijgedragen voor die stellen waar het niet vanzelf gaat. dat gun je toch ook niemand, toch?