Moeders voor Moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Line77, 22 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. McGyver

McGyver Niet meer actief

ze zijn inderdaad stenger geworden, je krijgt eerst een lijst met 10 vragen en als je ergens ja op antwoord dan mag je niet meedoen,
    ook wel logisch hoor, het moet natuurlijk zo veilig mogelijk.
    maar wel jammer dat je niet mee mag doen

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ik kreeg direct mn kado's mee, maar dat komt natuurlijk ook omdat in de provincie Groningen niet wordt afgehaald. Ik heb het boek gehad, het fotolijstje omdat ik de volle 10 weken mee kon doen en als extra, omdat we dus zelf het spul moesten wegbrengen, heb ik ook nog het kinderbestekje gehad.

3. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Ik krijg het boek volgende week en het lijstje volgends mij bij de laatste keer dat ze komen ophalen, maar dat weet ik niet zeker. Misschien komt het wel gelijk met het boek, maar dat laat ik nog wel weten.

4. sinada

sinada Niet meer actief

Ik doe nu voor de derde week mee. Gaat best goed. De lucht is wel wat minder maar goed adem is en gieten maar.

Ik heb ook het boek. serviesje vond ik niet leuk en dvd al gezien.

Geen idee wanneer het fotolijstje komt

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Mag ik vragen wat die 10 vragen zijn? Ik kan daar niks over vinden op de site en ben wel benieuwd eigenlijk.

6. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    weet er wel een paar:
    -of je een rugoperatie hebt gehad
    -of je een oogoperatie hebt gehad
    -of je een bloedtransfusie hebt gehad

7. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Dankjewel. Weet iemand de rest?

8. novmama

novmama Fanatiek lid

6 mei 2008
    1.801
    0
    0
    gelderland
    Ik heb ook mee gedaan.. Maar was na 11 weken wel heeeeeeeeel blij dat ik er vanaf was ;) ..

Bij de volgende doe ik ook zeker weer mee! En die stank vond ik wel mee vallen ik ben enorm ziek geweest in het begin.. Maar gewoon plassen bus open neusdicht, gieten en dop er weer op ... Snel de toilet uit en ademen haha ;)

9. Mirjamvh

Mirjamvh Lid

16 jun 2008
    46
    0
    0
    Ik doe nu ook een week mee en het valt nog wel mee. Die mevrouw zei al dat er een vies luchtje in die flessen zat, maar ik vind het eigenlijk wel meevallen. En ik hou ook gewoon mijn adem in als ik het vul haha! ben gelukkig ook nog niet al te misselijk. Begint nu wel een beetje meer te komen.

Maar als je 's ochtends te misselijk bent, dan kun je het de rest van de dag doen toch? en als je moet werken gewoon in de avond. Ik sla 's nachts stiekem ook wel es over als ik moet plassen.

Ik heb gekozen voor de DVD dus als het goed is, zit deze vandaag in de brievenbus. Ik heb geen fotolijstje gekregen trouwens.

10. Mirjamvh

Mirjamvh Lid

16 jun 2008
    46
    0
    0
    Een andere vraag was ook nog of je een hersenvliestransplantatie hebt gehad. Echt hele aparte vragen allemaal. Meestal vul je alles met nee in hoor en dan mag je gewoon meedoen.

11. nairam

nairam Actief lid

8 okt 2008
    403
    0
    0
    oost-nederland
    Ik heb me afgelopen maandag aangemeld en morgen komen ze op gesprek.
    Ben benieuwd...

Ik moet alleen wel zelf de bussen dan wegbrengen en nieuwe ophalen, waar ik woon, komen ze het niet brengen.
    Ik zei al, tegen die vrouw van MvM, vind ik helemaal niet erg, er zijn hier mensen in de straat overdag thuis en die zien alles :confused: ... en aangezien we ons geheimpje nog even voor ons zelf wil houden. :p

12. onsfrumpie

onsfrumpie Actief lid

29 okt 2008
    183
    0
    0
    ik krijg vrijdagochtend iemand van MvM op bezoek en heb me ook meteen aangemeld toen ik wist dat ik zwanger was/ben! Kleine moeite denk ik, maar misschien piep ik over een paar weken wel anders!

13. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Hoi meiden,

Gister heb ik ook iemand op bezoek gehad en wij mogen ook meedoen.
    Leuk dat het zo nog een keer bevestigd wordt dat je echt zwanger bent.

Tijdens het gesprek werd alles goed uitgelegd en er werd echt de tijd voor je genomen. Ik ben blij dat we mee kunnen helpen om andere stellen"'zwanger te maken". Het lijkt me verschrikkelijk als het allemaal niet zou lukken. Wij werden super makkelijk zwanger en ik ben nog helemaal niet misselijk, dus waarom niet?

Groetjes
    Banjabes

14. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    gister zijn ze geweest van mvm en vanaf vandaag mag ik meedoen.
    Ben nog niet misselijk geweest, en toen ik de fles opendeed vond ik het wel meevallen, maar dan de 2e keer plassen, dan heb je de geur van urine en van dat middel in de fles, dat werd dus kokhalzen.Nu doe ik dus plasje opvangen en dan met ademinhouden de urine in de fles en dat gaat goed.We hebben voor de dvd gekozen en aan het eind krijgen we het fotolijstje.

15. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Ik vind moeders voor moeders wel een mooi initiatief. Ik ben zelf ook zwanger geraakt dmv een vruchtbaarheidsbehandeling, en zou daarom ook graag deelnemen. Helaas woon ik in België. Weet er iemand of er in belgië ook zoiets bestaat? Ik kan er namelijk niets over terugvinden.

liefs, Timonneke

16. banjabes

banjabes Fanatiek lid

29 jun 2008
    2.134
    0
    0
    Hoi Diana,

Oei, wat is dat lastig he, die stank. Vind dit inderdaad ook heel smerig. Ik heb er wel iets op gevonden, namelijk: door je mond ademen! Hihi :D , klinkt heel simpel maar bij mij werkt het echt.
    Veel succes!

Vandaag voor het eerst de flessen in de tuin gezet. Ben benieuwd of ze mijn hek open krijgen, want hij klemt nogal!

Groetjes,
    Banjabes

17. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Ze kunnen wel zeggen dat ze weinig aanmeldingen krijgen, maar ze komen niet in heel Nederland. Ik was zwanger na de 3e ICSI-behandeling (helaas een miskraam) dus ik had heel graag meegedaan. Maar ze komen niet in Zeeland. Als ik toch mee had willen doen, had ik minimaal 3 kwartier moeten rijden om het te brengen en dan nog eens 3 kwartier terug. Ik werk ook nog eens wisselende diensten dus dat maakt het niet makkelijker.

Op hun site staat dat ze 75 jaar bestaan, maar dan vind ik het eigenlijk wel slecht dat ze dan na 75 jaar nog steeds niet door heel Nederland werken....
    Toen ik zei dat ik in Zeeland woon, zei die vrouw: "Ja daar komen we niet want we krijgen te weinig aanmeldingen daar vandaan"
    Ja gek he...als er op de site staat dat ze niet in Zeeland komen :rolleyes:

18. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Ook ik doe weer mee met MvM
    aankomende dinsdag komt de vrouw van MvM
    weer langs die ook toen bij me dochtertje was wel grappig

Ik zelf heb eindelijk niet zo last van de geur gehad ik ben benieuwd
    of ik er deze keer ook tegen kan

Zwanger worden is niet vanzelf sprekend en als ik hier bij andere vrouwen
    kan helpen
    Ook heb ik gelezen dat hCG gebruikt kan worden om mánnen vruchtbaarder te maken, en om niet-ingedaalde balletjes bij jongetjes alsnog hun bestemming te laten bereiken.

19. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    ik doe al 6 week mee
    en ik zet die fles in de schuur plas in het kannetje en gooi het in de schuur er pas in als ik dat in het kleine wc hokje doe ga ik over mn nek maar ergens anders ruik ik het niet

ik heb in de 3de week mn dvd gehad en krijg over 2 week ong pas het foto lijstje

20. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Vreselijk die flessen! Bij mijn eerste heb ik braaf meegedaan. Vond het voor een goed doel en ik dacht kleine moeite. Maar het bleek voor mij een opgave te zijn. Elke keer weer als ik die bussen opendeed ging ik over mijn nek van de stank. Ik heb uiteindelijk tot de 16 weken met tegenzin geplast. En die flessen kreeg ik echt niet vol. Deze keer doe ik het dus niet meer, hoe egoistisch dat ook klinkt.

Deel Deze Pagina