dat had ze tegen mij wel verteld maar die geur in die flessen. ieuw, daar word ik pas misselijk van. ach, het is voor een goed doel.
nee hoor je hoeft niet elke dag een andere fles te pakken,net wat je wilt. Ze is toevallig gister bij me geweest
dag dames, Ik weet net dat ik zwanger ben na ruim 2 jaar. Ben dus ook zwanger geworden door IUI met pregnyl. Mag ik dan wel mee doen? Heb me al aangemeld maar zou het zo'n teleurstelling vinden als het niet zou kunnen omdat ik er zelf juist ook door zwanger ben geraakt.
Ik doe wel mee met MvM en op zich vind ik het heel erg fijn om andere mensen te kunnen helpen. Maar ik vind het wel echt heel onpraktisch. Overigens begrijp ik het ook heel goed als mensen niet mee willen doen. Immers, wat bijna niemand weet is dat MvM gewoon een commerciele instantie is dat miljoenen per jaar verdiend met het medicijn dat ze maken. Begrijp me niet verkeerd hoor, dat betekent niet dat ik het niet goed vind. Ik vind het alleen jammer dat ze dat er niet bij zeggen en een beetje doen alsof het een liefdadigheidsinstelling is.
Ik doe ook mee.. wist trouwens niet dat ze een commerciele instantie zijn.. Maar jah als ik hierdoor toch mensen kan helpen dan vind ik het wel goed.
Ik doe nu ook ruim een week mee en had mezelf helemaal voorbereid op helse geuren uit die flessen na alle verhalen hier. Ik kan me voorstellen dat als je misselijk bent je het niet lekker vind ruiken (wat wel?!), maar ik wou toch ook even zeggen dat ik het echt heeeeeeeeel erg mee vind vallen! Ik zelf ruik amper iets...
Ik word blij van goede doelen dus... Ik doe ook mee sinds woensdag. De geur die uit de fles komt zodra je er wat plas in hebt gegooid valt mij wel tegen :sick:. Maar even de adem inhouden als je je plas in de fles giet en dan gaat het wel. Voor de 1e week heb ik maar 4 flessen gekregen. Omdat de instructrice niet zoveel kratten mee kan nemen. Maar ik heb sinds woensdag al tweeeneenhalve fles vol gekregen . Ik denk dat als ik straks 8 flessen krijg per week ik die ook (bijna) vol weet te krijgen ondanks dat ik vier dagen werk.
Snoopy1979 ik zou je wel aan melden voor de 6e week dan krijg je nog dat gave echo lijstje en als je je na de 6e week aanmeld dan krijg je hem niet
Hoi Maia, Over die geur van die flessen ben ik het helemaal eens. Ik voel me af en toe wel wat misselijk, maar niet heel erg. Toen ik de eerste keer zo'n fles openmaakte maakte me dat wel goed misselijk. Bah, wat een smerige lucht! Dacht als ik misselijker was geweest op voorhand dan had ik vast wel een emmertje vol kunnen kotsen. Stom genoeg gebruik ik liever de halfvolle flessen dan de lege, want ik vind de urine lucht beter. Maar dat zal wel mijn dingetje zijn. Liefs, Vera
Over 1,5 week ben ik 5,5 week , dus nog op tijd. Maar ik moet zeggen dat ik het echolijstje bij Eva nooit gebruikt hebt, zou niet eens weten waar die is .
ik ben hem ook kwijt maar ik had er 3 gekregen maar vond het een erg leuk kado voor opa en oma met de 20 weken echo of pret echo er in
Hehe, er zijn 2 van deze topics. Ook hier wil ik jullie meiden bedanken voor jullie bijdrage. Mocht ik met julie hulp zwanger worden, ga ik ook zeker meedoen met MVM. Jullie zijn top!
Sorry, hoor, maar ik snap niet dat mensen willen wachten tot een bepaalde week of tot hun echo om zeker te zijn dat het goed zit voor ze zich aanmelden. Meedoen is niet schadelijk voor de baby. Het gaat om het hormoon in je urine. Misschien even cru, maar zelfs als je halverwege een miskraam krijgt, hebben ze nog heel veel baat bij de weken dat het nog wél goed zat. Ik heb me zo vroeg mogelijk aangemeld en ben meteen mee gaan doen toen het kon. Ik heb wel een miskraam gehad in week 6, maar heb in ieder geval 2 weken meegedaan. Normaal begin je pas in week 6, maar de vrouw van MvM zei dat ik in de 4e week, toen zij langs kwam, al zoveel hcg in mijn bloed had zitten, dat ik meteen kon beginnen. En daar ben ik blij mee, anders had ik niet mee kunnen helpen.
Mja, ik kan me jouw redenering wel voorstellen hoor. t Kan alleen voor sommige vrouwen best pijnlijk zijn. Ik had me met mijn vorige zwangerschap aangemeld en werd gebeld op de dag dat ik net een miskraam had gekregen. Dat viel me toch wel even rauw op m'n dak. Ik heb me daardoor niet laten weerhouden om me deze keer weer vroeg aan te melden, maar kan me wel voorstellen dat anderen dat wél doen.
ook ik doe sinds gister mee met MvM. Ik kreeg het serviesje en het fotolijstje krijg ik als ik de flessen aflever bij het depot. wist overigens niet dat je ook nog dat serviesje kreeg. Had alleen iets van dat fotolijstje gehoord. (vond het wel erg leuk dat je dus ook nog dat serviesje kreeg) overigens vind ik het helemaal niet stinken... hebben ze het misschien veranderd of ben ik nou gek?