12 weken echo en behoorlijk gestressed

Discussion in 'Onderzoeken en echo's' started by anael2009, Jan 12, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. anael2009

anael2009 Actief lid

Nov 26, 2008
    478
    0
    0
    Heel allemaal.. ooh dit is zo'n standaard probleem volgens mij. Heb morgen 12 weken echo en aan de ene kant heb ik er zo'n zin in en aan de andere kant knijp ik hem behoorlijk. Mijn twee beste vriendinnen hebben allebei meerdere miskramen gehad en hoezeer ik die verhalen ook probeer te vergeten, ze blijven maar in mijn hoofd hangen.

Heb zelf wel goed gevoel, heb al mooie goede echo met 9 weken gehad, maar toch.. heb nog niet echt buikje, voel wel iets hards boven mijn schaambeen en heb niet zo veel klachten, alleen maagzuur en een borrelende buik. En vanmorgen kreeg ik mijn broek niet meer dicht..

Wie heeft leuke tips voor mij om een beetje te ontspannen, of is er iemand die me even vermanend kan toespreken dat ik me niet zo moet aanstellen en moet genieten van mijn zwangerschap!
    :oops:

Groetjes!

2. Mnq

Mnq Bekend lid

Jan 7, 2008
    822
    0
    0
    Heej,

KAn me je onzekerheid goed voorstellen, maar mij is verteld dat wanneer je een goede encho hebt gehad bij 9 weken (hartje gezien?) dat de kans nog steeds het allergrootst is dat het G O E D gaat! ;)

Veel sterkte meid, zal voor je duimen!

3. anael2009

anael2009 Actief lid

Nov 26, 2008
    478
    0
    0
    hartje klopte goed en de beeb was precies op maat, wat jij zei zei de gynaecoloog ook tegen mij, hebben gewoon zoveel ellende achter de rug de laatste 2 jaar (mijn ouders kregen beiden achter elkaar kanker), dat het soms net lijkt of er gewoon nooit iets goed kan gaan.

maar ik vind het super dat je aan me denkt, doet me echt goed!

groetjes

4. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

Sep 20, 2008
    425
    0
    0
    Ik herken je gevoel helemaal!

Zet hem op meid. Jij gaat gewoon een super mooi kindje zien op de echo, dus neem je zakdoekjes maar mee! Een goed hartje van 9 weken is echt super goed nieuws en de kans dat het dan nog mis gaat is heeeel erg klein!
    Ik ga volgen hoe je echo was!

5. anael2009

anael2009 Actief lid

Nov 26, 2008
    478
    0
    0
    had nu al traantjes! iedereen is zo lief! ooooh je word gewoon helemaal een vaatdoek als je zwanger bent!
    Is een liedje van Adele waarin ze zingt

I could make you happy
    Make your dreams come true
    Nothing that I wouldn't do
    Go to the ends
    Of the Earth for you
    To make you feel my love

als ik dat hoor, gaat het helemaal mis. Voor mijn vriend is het allemaal zo onwennig, heb nog niet echt een buik. Maar ik voel al zoveel liefde voor ons kloontje.. :D

6. Mnq

Mnq Bekend lid

Jan 7, 2008
    822
    0
    0
    @ anael2009
    Kan me je gevoel goed voorstellen hoor, het is hier ongeveer idem, qua gevoel dan.
    Morgen ga ik naar de gyneacoloog, zit ik weer in de rats...heb nu zoiets van als het morgen goed is, dan gaat het vast helemaal goed.

Heb ik er voor mezelf wel een enorme lading aan gegeven..niet echt slim.

Maar het hartje klopt bij jullie en de groei is goed, super joh!
    Ga er van genieten, en dat buikje komt vast heel snel! :D

7. anael2009

anael2009 Actief lid

Nov 26, 2008
    478
    0
    0
    jaaaa! alles was goed! ben nu 11 weken en 5 dagen zwanger! (had zelf een dagje later uitgerekend!) hartje was mooi, goede lengte (van kop tot kont 5 cm dus zonder beentjes.. volgens de verlos was dat precies zoals ie moest zijn. Alleen vond zij de bloeddruk wat aan de hoge kant dus moet ik nu verplicht 2 middagen rustig aan gaan doen! al vond de gynaecoloog de verleden keer dezelfde bloeddruk geen probleem, maar op zicht vind ik het wel lekker!

groetjes! Ga nu lekker liggen!

8. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Yay gefeliciteerd!

9. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

Sep 20, 2008
    425
    0
    0
    Heel fijn! Wauw wat zal je blij zijn. Geniet van dit mooie nieuws!
    Ik heb donderdag 22 jan mijn 11 weken echo, spannend!

Share This Page