Hallo dames.. Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap, misschien is het een overbodige vraag maar ik hoop dat jullie je ook aanmelden voor "moeders voor moeders". Ze hebben onze urine hééél erg hard nodig... Ik ben er ook vandaag mee begonnen het is een kleine moeite voor ons maar we helpen er zoveel koppels mee die zwanger willen worden. Ik hoop dat jullie erover na willen denken...
Ik heb nog 2 weken te gaan is wel grappig zo in een kan plassen is wel even wennen eerste paar keren krijg been spieren van.Is wel echt waard kleine moeite kost niks en krijg je wel cadeautje voor dus is zeker waard gun iedereen zon klein wondertje
als mijn eerste echo positief is dan begin ik erook aan, heb het foldertje en het tel nummer al klaar liggen!
Dinsdag komt er ook iemand van moeders voor moeders,ze neemt meteen flessen en een zwangerschapstest mee hihi. Het is voor mij een kleine moeite en het zijn maar 10 weken,dat is nog te overzien.
ik moet nog tot donderdag dan ben ik er van af vond het de laatste 2 weken wel erg vervelend moet nu vaak plassen en dan ook echt heel nodig en dan denk ik ow ja die kan pakken en pfffffff dan plas ik al bijna in me broek maar ja ze hebben aardig wat urine van me gekregen hihihihihihi deed al mee van af 4 weken en me andere zwangerschappen heb ik ook mee gedaan tot op het moment dat het mis ging
Ik pies inmiddels alweer bijna 8 weken voor ze! Nog 4 en dan ben ik eraf...gelukkig hahaha Kan ik weer lekker plassen zonder gestunt met dat kannetje
Ik kan niet meedoen.. ik zit op school en ben weinig thuis dus dat is niet te doen en dat vond mijn vk ook
Ik werkte de hele week en deed alleen 's ochtends en 's avonds in de pot plassen en in het weekend natuurlijk. Alle beetjes helpen!
Daar ben ik t ook mee eens, savonds moet je toch een paar keer..tenminste ik wel. Dus dat zou ik niet als reden nemen, maar niet iedereen voelt zich er prettig bij en dat is je goed recht!
Ik heb ook meegedaan aan moeders voor moeders. Recentelijk las ik een artikel in de VIVA over afvallen met behulp van HCG. Ik vind dit erg kwalijk dat aan de ene kant de schijn wordt opgehouden dat het bedoeld is om andere aanstaande moeders mee te helpen terwijl in de praktijk het een ontzettend commerciële bedoening blijkt te zijn. Ik heb niet weken lopen klunzen op het toilet met een opvangbeker voor een peperdure afslankkuur....
Klaartje, Afgelopen donderdag is moeders voor moeders bij mij geweest en die vrouw vertelde inderdaad dat Pregnyl daarvoor word gebruikt. Ze vertelde ook dat moeders voor moeders daar heel erg op tegen is en vanalles doet om dat tegen te gaan.... Ik had er nog nooit van gehoord, vind het ook een beetje raar eigenlijk.... Liefs Houda
Ik doe ook mee. Nog 2 en halve week. Kleine moeite groot plezier. En wat die afvalkuur betreft, ik hoorde en las het ook idd. Idd niet de reden om mee te doen, maar gelukkig komt er ook nog genoeg terrecht daar waar het moet zijn. Daarom doen we mee toch?