moeders voor moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door little hoop, 20 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ik merk bij mezelf dat het voornamelijk psychisch is, die stank. Want ook al heb ik haast nooit dat ik het goedje ruik, de laatste paar keer begon ik te kokhalzen nog voor de fles open was... Ik denk dat het veel zou schelen als ze me nooit hadden gezegd dat het stonk.

2. celia82

celia82 Fanatiek lid

14 apr 2009
    2.077
    0
    36
    Hallo,ook ik doe mee aan deze goede doel hahaha.alleen heb ik in de week 3 tot 4 flessen steeds vol.is wel weinig he? ik drink anderhalf liter per dag
    ben trouwens wel blij als ik ervan af ben dat geklungel steeds.

groetjes

3. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Hmmmmm, je moet wel minimaal 2 liter water per dag drinken! Als ik een dag de 2 liter niet haal, heb ik de hele dag erna koppijn :(
    Verder... ik plas ook die hoeveelheid, alleen dat komt ook omdat ik doordeweeks werk en in het weekend veel weg ben.

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ik drink minder dan een liter per dag. Ik weet dat ik echt nog meer mn best moet gaan doen om te drinken, want mn urine is heel donker nu. Nou hoorde ik dat dit normaal is tijdens de zwangerschap, maar TE donker is niet goed. Ik heb sinds vrijdag nieuwe flessen en ik plas er alleen smorgens (voor werk) en savonds in (na het werk). Toch krijg ik ze nog best vol. Ik moet sinds 2 weken gewoon heel veel plassen ondanks ik amper drink. Ik mocht elke dag een nieuwe gebruiken dus dat doe ik gewoon.

5. Blij ei

Blij ei Fanatiek lid

20 aug 2008
    1.719
    0
    0
    Bij mij is het zo dat hoe langer ik zwanger ben hoe meer ik moet plassen.
    Vooral de laatste 2 weken moet ik er 's nachts 2 a 3 keer uit.
    Nog een paar dagen en dan is het alweer klaar, best snel gegaan. En inderdaad de stank valt echt mee hoor, je moet er niet boven hangen met je neus maar bij ons in de badkamer ruik je het echt niet.

Hoop dat er weer een paar koppels gelukkiger gemaakt kunnen worden.

6. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Nog een tip voor de stank. Giet het over op oog-hoogte, dan hang je er in ieder geval niet boven met je neus. Bijvoorbeeld: Fles op het toiletdeksel en jij op je hurken ervoor.

Deel Deze Pagina