Bij mij worden de flessen aan huis omgeruild. Ik dacht dat ik deze week klaar was, maar zag ze gisteren weer staan, met een kaartje erbij dat ik nog 1 week moet gaan! Het is niet altijd leuk om in die bak te plassen, maar je kunt er iemand mee helpen, zo simpel is het. Kleine moeite, veel plezier!
Die dvd is eigenlijk niet zo boeiend.. echolijstje krijg je er sowieso bij als je je vroeg hebt aangemeld! Maar die vond ik ook niet super. Echo's pasten helemaal niet en sluiting is erg raar. Ik heb mij aangemeld met uitsluitend de vrouwen in gedachte die de hormonen nodig hebben. Dat was voor mij ook de belangrijkste, al dan niet de enige reden. Wat was ik blij toen het eindelijk voorbij was!
Ik heb gister iemand op bezoek gehad van mvm. En wat was ie mooi mijn test . Ik begin donderdag ermee en de kratjes worden elke donderdag omgeruild bij me. Tot 20 oktober 'moet' ik meedoen, maar vind dit wel erg lang hoor. (erg he ben nog niet eens begonnen ). Maargoed, we zien wel hoe het allemaal gaat en ik hou goed in mn hoofd dat ik er andere vrouwen (& mannen) mee kan helpen. Oja en ik heb voor het boek gekozen...
Weet iemand hoe het zit als je 2,5 jaar in het buitenland hebt gewoond? (nu bijna 2 jaar terug in NL) Ik wil heel erg graag mee doen, maar ik hoorde net van iemand dat het niet mag als je de afgelopen 5 jaar langer dan 3 maanden in het buitenland bent geweest?
Ik doe er ook aan mee. Nog een maand ong. te gaan. Wat gaat de tijd snel zeg.. Ik heb voor het boek gekozen. Dat soort filmpjes als de DVD ken ik wel (vaak genoeg gezien, ook vroeger al met m'n moeder) en het serviesje is mijn ding niet (ik ben helemaal gek van de Lollifant van Winnie the Pooh, heb niets met Nijntje).
bij mij komen ze aankomende vrijdag voor het eerst de flessen brengen en ze komen het gelukkig die vrijdag daarop ook weer halen hoef ik het niet weg te brengen
ik heb me gister aangemeld maar ze hebben nog niet gebeld, ik denk dan gelijk is het wel goed doorgekomen, weet ook niet of ze in het weekend langskomen.