Hoe voelt een voor/oefenwee?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door RozeWolkje, 21 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Ik heb nu al een paar keer 's ochtends krampen (vaak maar 1 of 2 om de 10 minuten en dan is het weer weg) gehad die voelen als mijn menstruatiekrampen.

Ik heb altijd al hele zware menstruatiekrampen gehad vlak voor de menstruatie begint; die krampen zijn zo pijnlijk dat ik dan vaak mijn plas en ontlasting niet meer op kan houden (ik ben wel eens gaan hyperventileren en overgeven) en alleen maar lamlendig op het toilet met een hete kruik kan zitten tot de menstruatie door zet dus flink begint te bloeden en dan kan ik weer met ubiprofen redelijk de dag doorkomen.

Kan ik me weeën als dusdanig voorstellen of is dat toch anders?

2. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik vraag me ook af hoe een voorwee of oefenwee nou voelt.

De laatste tijd heb ik ook vaak menstruatiekrampjes.

Maar NU bijvoorbeeld echt kramp/druk in mijn bovenbenen/liezen en in mijn rug!!!

3. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

13 jan 2009
    1.521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Hier voelt het als kramp in mijn onderrug en mijn buik in combinatie met een harde buik. Die houdt dan een tijdje aan (halve minuut ongeveer) en vertrekt dan weer voor een tijdje. Ze komen dan een paar keer onregelmatig en worden niet erger maar blijven eigenlijk constant qua pijn/gevoel.
    Dat gevoel had ik ook tijdens de ongesteldheid, maar nu over een groter gebied van mijn buik.

edit: Ik kan alleen mijn eigen gevoel omschrijven en dus niet vertellen of het gevoel dat jij hebt ook een oefen of voorwee is, iedereen ervaart het toch anders. Het zou wel goed kunnen dat je dan voorweeën hebt.

4. R1lana

R1lana Fanatiek lid

24 mrt 2009
    4.465
    0
    0
    Huisvrouw
    Venhuizen
    hier voelt het als menstruatie krampen en ik heb er harde buiken bij, soms zo pijnlijk dat ik even moet stil staan

5. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Ik had gisteravond voor/oefenweeen in mijn bovenbenen en liezen...duurde echt wel een paar uur!
    En in de nacht begon het in mijn buik..echt krampen/pijn.

6. RozeWolkje

RozeWolkje Actief lid

7 jan 2009
    293
    0
    0
    Bedankt voor jullie reacties.
    Ik was net bij de VK en volgens haar zijn het inderdaad oefenweeën.
    Kindje was ook al keurig aan het indalen en lag netjes met het hoofd naar beneden. Moet nog wel even blijven zitten maar de voorbereiding is toch wel begonnen.

Haha en ik zie dat je inmiddels bent bevallen!
    Gefeliciteerd!

7. Bij mij voelde 't ook als heel heftige menstruatiepijn.

Ik weet nog wel dat ik een keer in de Xenos liep met m'n moeder toen ik bijna door m'n benen zakte omdat het ineens zo'n pijn deed ;)
    Gelukkig duurt die pijn maar een paar seconden..

We zijn toen wel gauw naar huis gegaan, ik schaamde me kapot als ik me midden in die winkel ineens vast moest houden en heel moeilijk keek :p

Deel Deze Pagina