Moeders Voor Moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door toi, 17 dec 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toi

    toi Actief lid

    12 okt 2005
    196
    0
    0
    Hoi Allemaal,

    Ik ben deze week begonnen met urine aan het opvangen voor moeders voor moeders. Hebben hier meer mensen ervaring mee, want het is een heel goed doel.

    Groetjes Antoinette ;)
     
  2. Lientje

    Lientje Fanatiek lid

    24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Op zich een heel goed doel, alleen jammer dat ze in sommige gebieden niet inzamelen. Ik woon zelf in Zeeland en vind het jammer dat ik daarom niet kan meedoen...
     
  3. manuela6

    manuela6 Actief lid

    12 dec 2005
    490
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi!

    Wat goed dat je dat doet!
    Ik heb er geen ervaring mee maar ik weet wel dat het een heel goed doel is. Mijn oma doet het namelijk ook... het schijnt dat er bij oudere mensen ook dat stofje in de urine zit.

    Succes met je zwangerschap!!

    Groetjes
     
  4. Cynthia

    Cynthia Actief lid

    6 sep 2005
    243
    0
    0
    Ja, ik doe ook mee. Ik heb altijd gezegd dat ik het zou doen als ik zwanger zou zijn en nu is het zover.
    Ik vind het ook echt geweldig om mee te doen! :D
     
  5. Miranda

    Miranda Bekend lid

    6 jun 2005
    627
    0
    0
    Verpleegkundige in ouderen psychiatrie
    Gelderland
    Ik heb ook meegedaan 30 nov heb ik mijn laatste urine ingeleverd. kreeg leuk presentje voor het meedoen.
     
  6. Karola

    Karola Bekend lid

    22 nov 2005
    531
    1
    0
    Ik heb ook bij beide zwangerschappen mee gedaan,kleine moeite!

    En zal het als het geluk van nog 1 keer zwanger worden ons is gegund,weer meedoen!
     
  7. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    ik doe er ook aan mee, we moeten het alleen wel zelf wegbrengen word niet opgehaald.

    maar het is voor een goed doel ;)
     
  8. Ramoontje