ik ben momenteel 33 weken zwanger en heb sinds 2 dagen enorme dorst dat ik zelfs midden in de nacht wakker wordt om te gaan drinken.heb nu maar een kan water naast me gelegd want ik wil alleen maar water drinken.andere drank laat ik liggen en dat vindt ik zo raar want drank is drank.maar goed ik drink nu alleen maar water. ik ben op dit moment ook heel erg ziek.verkouden,hoofdpijn,spierpijn,keelpijn.kortom de griep te pakken.lig al 2 dagen in bed. had gister afspraak in het ziekenhuis voor controle zwangerschap. blijkt dat de buikkrampen die ik heb gevoeld de afgelopen 4 dagen 1 cm ontsluiting heeft veroorzaakt. ik vraag me gewoon af of er iemand hier is die ook zoiets heeft zoals ik wat beftreft de dorst.
Ik zou inderdaad vragen of ze je bloesuiker willen testen! Heb je misschien koorts (omdat je ziek bent)? Als ik koorts heb, heb ik ook altijd heeeeeel erg dorst en alleen zin in water! Succes!
ik ben inderdaad ziek maar heb geen koorts.en mijn suiker is 3 weken geleden getest maar was goed.bleek alleen een te hoge cholesterol te hebben.maar is dat dan wel mogelijk dat 3 weken geleden de suiker goed was en nu opeens niet?
Bij een verkoudheid heb ik ook altijd enorme dorst, vooral 's nachts. Misschien dat dat er iets mee te maken heeft? Veel beterschap in ieder geval. En veel water drinken is alleszins veel beter als veel frisdrank... Groetjes