Extra lange zwangerschapsbroeken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door juffie81, 31 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie81

juffie81 Bekend lid

7 aug 2007
    636
    37
    28
    juf
    rotterdam
    Hi,

Ik ben op zoek naar extra lange zwangerschapsbroeken!!
    Bij mij vorige zwangerschap had ik er één van esprit (niet leuk) en van noppies (wel leuk). Nu wil ik graag een paar nieuwe broeken maar ik ze nergens vinden..

Wie weet waar ik extra lange zwangerschapsbroeken kan kopen??

groetjes Juffie:)

2. agnes78

agnes78 Fanatiek lid

12 okt 2007
    1.460
    0
    0
    Ik lees ook even mee, zelfde probleem...;)

3. Sjana

Sjana Actief lid

10 jan 2010
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Noppies zijn lang genoeg! Soms vind je er ook bij de H&M!
    Veel zoekgenot :)

4. juffie81

juffie81 Bekend lid

7 aug 2007
    636
    37
    28
    juf
    rotterdam
    Ik ben 1.90 m en h&m en noppies zijn voor mij niet lang genoeg, helaas...

5. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Wow, 1.90... hier 1.84, dus misschien dat het helpt. Ik draag helaas ook broeken die aan de korte kant zijn, dus mijn zoektocht was ook niet enorm geslaagd. Ik heb een heel fijne broek van Queen Mum die erg lang uitvalt (een stretch broek met wijde pijpen). Ook sommige modellen van Noppies vallen redelijk lang (maar ook weer... wijd, en ik ben niet geschikt voor wijd zeg maar). Bij mamalicious is het fijn dat je taillematen met inches kan kiezen. Zo kon ik gewoon mijn oude maat (w:28/29).

Heel irri, het is al frustrerend om NORMAAL een leuke broek te kopen maar met positiebroeken is het echt een uitdaging.

6. Liv

Liv Actief lid

8 jun 2009
    130
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mama Licious heeft spijkerbroeken in lengtematen. Ik heb er 1 in lengte 36 maar das misschien zelfs te kort als je 1.90 bent.

7. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hey!

Ik heb ook altijd dit probleem!
    ik vond er toen 1 op: www.bellyfashion.nl die lang genoeg was!
    Succes!

Groetjes!

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    ik heb inderdaad een broek van mamalicous met lengtemaat 36, maar goed, ik ben geen 1.90 ;)

9. bianca3006

bianca3006 Bekend lid

20 aug 2009
    535
    2
    0
    Ommen (OV)
    Ik heb er ook 2 van mamalicious (ofzo) Lengte 36. Lastig he, om leuke kleren te kopen die ook nog beetje mooi zitten. Ben zelf 1.85 dus heeeeel herkenbaar!!
    Ook heb ik nog een pantalon van Esprit (voor feestje oid) en die heeft van onder een omslag. Deze eraf laten halen bij een verstelwinkel en nu is deze ook mooi lang
    Heeeeel veel succes!

Groetjes

10. Boeketje

Boeketje Actief lid

30 nov 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    Heb ook lang moeten zoeken. Heb er uiteindelijk 1 gekocht (weet helaas niet meer waar, volgens mij prenatal) en de zoom die onderin zat maximaal laten verlengen, scheelt weer 2/3 cm. Maar ben toch snel overgestapt op rokjes en jurkjes, met een legging en hoge laarzen. Die zaten ook nog eens lekkerder, zeker aan het einde van mijn zwangerschap

11. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Hoi hoi,

Ben zelf 1.80 maar mijn lengte maat is 36 en zelfs die is dan net aan lang genoeg. Ik heb maar 1 oplossing leuke laarsjes kopen en je broek in je laarsen stoppen:) Dat heb ik deze zwangerschap maar gedaan. Als ik al een broek vond die lang genoeg was dan was hij na 1 keer wassen te klein. En zeker naarmate je buik dikker word en je je broek hoger optrekt heb je echt hoogwater....

Succes,

Groetjes Lysanne

12. juffie81

juffie81 Bekend lid

7 aug 2007
    636
    37
    28
    juf
    rotterdam
    Ik draag nu een strakke broek met lengtemaat 34 van mama Licious en dan laarzen erover.
    Ik heb ze alleen nog nooit gezien in lengtemaat 36.. Meestal is lengtemaat 36 wel lang genoeg.
    Iemand enig idee waar ik die kan kopen?? (omgeving Rotterdam??)

13. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Ik heb ze ook niet groter dan lengte maat 34 gevonden, eerlijk gezegd. En daar moest ik al voor in Den Haag sjoppen, hier in Grunn (ondanks dat hier veel grote mensen wonen ;)) vond ik uberhaupt bijna geen Mamalicious. Succes!

14. juffie81

juffie81 Bekend lid

7 aug 2007
    636
    37
    28
    juf
    rotterdam
    Ik heb er nu één gevonden op internet!!
    Even meten of de binnenmaat lang genoeg is, want dan wordt het bestellen..

15. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Wat goed! Kan je een link neerzetten? Of is het marktplaats? Ik ben dan wel bijna uitgerekend, maar bij Kriel #2 zou ik graag iets betere broeken willen, dan weet ik het maar vast :D

Heb jij ook zo'n probleem met jassen? Ik heb extreem lange armen en draag nu een positiejas waar ik van die lange handschoenen op aan moet zodat mijn armen niet koud worden (mouw eindigt ver voor mijn polsen). Jassen zijn voor mij een nog grotere crime dan broeken. Ook hier gold dat mamalicious het beste was qua binnenmaat mouwlengte.

16. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    dat is wel leuk dames om er dan laarsjes bij te dragen, maar in de zomer is dat ook zo wat he, dus we zoeken maar verder.

17. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    import Noorderling
    Voor de zomer kan je een stuk makkelijker 'wegkomen' met driekwart lange broeken en rokjes ;)

18. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

1 jan 2010
    1.533
    6
    38
    Ik ben zelf niet zo lang als jullie maar ik snuffel wel eens op Marktplaats en kwam daar laatst een advertentie van lange broeken tegen.
    Dus als je niets tegen tweedehandskleding hebt is dat misschien een optie?
    Succes met zoeken!

19. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Hmmm, ben benieuwd hoe dat bij mij gaat als ik straks een broek moet zoeken. Ik ben 1.86m en niet bepaald dik. Gelukkig heb ik straks mijn dikke buik in het voorjaar en in de zomer, want dan kan ik jurkjes en rokjes aan, dat vind ik nu ook lekkerder zitten.

20. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    ~Ik ben 1.86, dus ook hier het probleem.

Ik heb een spijkerbroek van mama licious, die inderdaad lang genoeg is, heerlijk zit en niet duur was.

De neef van mijn man is met iemand getrouwd die ong. even lang is als dat ik ben, en van haar heb ik een stapel broeken van Vida Vita gekregen. Deze zijn ook flink lang en passen bijna allemaal.

Verder heb ik een leuke zwangerschapslegging van noppies die lang genoeg is, en daarop bijv. een leuk rokje.

bij H&M hoef ik niet eens te kijken. Alles is km's te kort. :D

Krokodieltje ook in bed niet erg dik, dus misschien dat je iets aan deze tips hebt.

Deel Deze Pagina