moeders voor moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door niek, 3 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toerist18

    toerist18 VIP lid

    23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Hoi ik heb er 6 weken aan meegedaan.
    Het is voor een goed doel,
    ja dat die potten stinken als je ze opent had ik ook last van
    stond er soms boven te kokhalsen.
    Vandaag laatste lading weggebracht.
    Ik vond 6 weken ook lang genoeg.
    Nu kan ik lekker nd wc zonder er eerst een emmer onder te zetten!!
    tot ziens ;)
     
  2. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Ik moet alleen deze week nog. Volgende week worden ze voor het laatst opgehaald. Ik ben begonnen met week 7 dus heb dan in totaal 9 weken meegedaan. Het is voor een goed doel en ik heb het er graag voor over gehad. Als ik daarmee vrouwen kan helpen die moeilijk zwanger worden dan stellen die 9 weken niet zo veel voor ;)
    Het zal alleen wel weer heel fijn zijn om te kunnen gaan zitten op de wc i.p.v. boven die emmer te hangen, haha
     
  3. Niet meer actief

    idd die tip van 1 nacht buiten zetten heb ik toen ook gedaan maar nog wer ik er vreselijk misselijk van, maar dat heb ik wel ervoor overgehad je kunt toch iemand gelukkig maken ermee
     
  4. Kimmie

    Kimmie Lid

    25 okt 2005
    10
    0
    0
    Bodegraven
    Ik doe ook mee. Toen ik er achter kwam dat ik zwanger ben, heb ik me gelijk opgegeven. Deze week is de laatste week.
    groetjes van Kim
     
  5. Kiki

    Kiki Fanatiek lid

    8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    Helaas, ook de kop van Overijssel doet niet mee met mvm. Had me wel aangemeld dus de goede wil is er.
     
  6. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    die mevrouw was gister langs geweest en er was in ieder geval een duidelijk streepje te zien :D Ik kreeg allemaal presentjes, heb voor het boek gekozen met allemaal informatie over zwangerschap en de bevalling en kreeg ook nog een cd-rom. Verder vertelde ze ook nog dat de urine wordt gebruikt voor afslankpillen, wat ik dus niet wist, gelukkig is dat maar een klein deel, maar vond het niet zo leuk om te horen. Doe het toch voor mensen die niet zo makkelijk zwanger kunnen worden. Ze zei dat 1 op de 6 mensen moeilijk zwanger worden en dat dat steeds meer wordt, ik kon er zelf zo 5 opnoemen in mijn omgeving en daar schrok ik best wel van, hopelijk kan ik nu een beetje helpen.
     
  7. Windows

    Windows Fanatiek lid

    2 feb 2006
    1.860
    0
    0
    Ik heb beide keren meegedaan met mijn neus dichtgeknepen weliswaar :)
    Maar puur om andere vrouwen op die manier te helpen,zodat ze ook zwanger kunnen worden.
    En het serviesje doet nog steeds trouwe dienst hier na al die jaren ;)
     
  8. MamaDenise

    MamaDenise Fanatiek lid

    21 jan 2006
    3.478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik ga ook mee doen!
    ze kom volgende week maandag naar mij toe.
    ben best benieuwd!
    iig een goede daad:-D
     
  9. Selin

    Selin Fanatiek lid

    15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Ik doe ook mee met MVM....wil de vrouwen die niet op eigen houtje zwanger kunnen worden heel graag helpen
     
  10. Silly

    Silly Fanatiek lid

    24 okt 2005
    1.537
    0
    0
    Ik heb bij de eerste ook meegedaan.
    Maar nu zal ik het niet meer doen.
    Vond het een heel gedoe met die flessen en idd die lucht uit die fles.
    Niet te harden, vooral 's-morgensvroeg niet ;) .

    Maar was weel blij hoor dat ik toen meegedaan had; je helpt er idd een hoop vrouwen mee.
    Maar 1x vind ik voor mezelf voldoende.

    Silly
     
  11. KeeJBie

    KeeJBie Fanatiek lid

    25 jan 2006
    2.322
    0
    0
    Apeldoorn
    Hmmm en dan komt hier een berichtje met:

    Ik doe niet mee. Bewust voor gekozen.

    Mijn zus heeft haar eerste zwangerschap wel meegedaan. En kreeg ook allemaal leuke dingetjes. Ik vind het ook heel goed dat veel vrouwen hier wel aan mee doen.

    Maar voor mezelf lijkt het niet prettig om telkens me plasjes op te vangen hehe. Dus ja ik doe niet mee.

    Wel doet een vriendin van me mee. Dus genoeg aankomende moeders die wel mee doen ;)
     
  12. mamaantje

    mamaantje Fanatiek lid

    5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ik heb wel meegedaan maar op het laatst vond ik het ook wel vervelend
    om steeds mijn plasjes op te vangen. Was ook blij dat ik weer
    normaal naar de wc kon gaan, zonder erover na te denken dat ik het
    eerst moest opvangen, hihihihhih :)
     
  13. deborah

    deborah Actief lid

    2 dec 2005
    348
    0
    0
    Het zit er voor mij op, vorige week was mijn laatste week.
    Het is idd een beetje lastig, maar je helpt er zoveel mensen mee.
     
  14. Mirjanne

    Mirjanne Bekend lid

    2 jan 2006
    554
    1
    18
    Ik doe sinds anderhalve week ook mee.. Ik had zo'n geluk met zo snel zwanger worden, dat gun ik anderen ook.. dus ik plas braaf in het potje..

    Vind het met de stank wel meevallen, kan het goed hebben gelukkig..
    Vind het tot nu toe een kleine moeite, al is het denk ik tzt wel makkelijk gewoon op je eigen wc'tje te mogen zitten en verder nergens meer bij na te hoeven denken.. ach.. die paar weekjes
     
  15. celientje

    celientje Actief lid

    9 nov 2005
    382
    0
    0
    nu nog thuisblijfmoeder
    almere
    Ik doe ook sinds een week nu mee. De flessen een tijdje buiten laten staan helpt hier goed tegen de lucht die er uit de flessen komt. Soms moet ik er echt nog bij nadenken dat ik er aan meedoe, en het is dus een paar keer voorgekomen dat ik vergeten ben mijn urine op te vangen, maar nu begint het wel te wennen.
    Heel goed doel, dus we gaan nog een paar weken door.

    groetjes
    celiene
     
  16. Tannes

    Tannes Lid

    30 jan 2006
    9
    0
    0
    HR Manager
    Utrecht
    Lieve meiden,

    Ik wil jullie hartelijk bedanken dat jullie hieraan meedoen! Zonder mensen zoals jullie, had ik niet zwanger kunnen worden!!

    Ik ben heel blij dat er meiden zoals jullie bestaan die dit geluk ook aan anderen gunnen. :D

    Hopelijk is de stank niet al te erg.

    Groetjes,
    Tannes
     
  17. Cat

    Cat Lid

    9 dec 2005
    37
    0
    0
    Hoi Tannes,

    Van dat opvangen en de lucht (ik ruik het echt overal!!) begin ik behoorlijk genoeg te krijgen maar na het lezen van je berichtje ben ik toch weer gemotiveerd om door te gaan. Super dat je zwanger bent!

    Gaat alles goed?

    Groetjes,Cat
     
  18. Tannes

    Tannes Lid

    30 jan 2006
    9
    0
    0
    HR Manager
    Utrecht
    Hoi Cat,

    Met het kindje gaat alles goed :D . Het groeit exact volgens schema en de onderzoeken zien er goed uit!

    Ik ben helaas erg ziek van de zwangerschap en zit al bijna 3 maanden in de ziektewet. :cry: Gelukkig zei de gyn gisteren dat het de goede kant op gaat en dat hij denkt dat er binnenkort verbetering te zien zal zijn.

    Met jou ook alles goed?

    Groetjes,
    Tannes
     
  19. Cat

    Cat Lid

    9 dec 2005
    37
    0
    0
    Hoi Tannes,

    Ja hoor, soms een beetje last van de hormoontjes maar verder alles prima! Kan steeds een beetje meer genieten en ga het steeds meer geloven dat er een kleintje in mijn buik zit.

    Ben je erg misselijk ofzo?

    Groetjes,Cat
     
  20. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    Hoi Tannes

    Wat goed om jouw reactie te lezen! Ik heb zelf ook van week 7 t/m week 16 meegedaan en ook al vond ik het op het einde een beetje vervelend worden, ik zal het de volgende keer zeker weer doen mocht ik zo gelukkig zijn weer zwanger te worden! :D
     

Deel Deze Pagina