Moeders voor moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Baukje1985, 17 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Dan kan je ook altijd nog kiezen om de kratten zelf weg te brengen, ipv ze te laten ophalen.

2. pbw19811970

19 jan 2010
    53
    0
    0
    ik doe ook mee en kreeg ook de cadeautjes, mij test knalde ook positief.
    over de flessen ik ga ze vandaag voor het eerst naar een verzamelpunt brengen en daar kan ik nieuwe flessen meenemen, morgen haalt de chauffeur ze daarop.
    de diegene die bij mij thuis kwam vond ik wel een btj eigenwijs ze zei dat ik afgelopen donderdag 6 weken zwanger was, maar ik was afgelopen zondag 6 weken.

3. Miepie74

Miepie74 Fanatiek lid

10 okt 2008
    4.062
    8
    0
    Hm, ik geloof dat ik de enige ben die echt uit principe niet meedoet. Niet omdat ik uit principe tegen het gebruik van hulpmiddelen ben (want dat ben ik zeker niet), maar wel omdat ik uit principe niet de zak van grote farmaceutische bedrijven wens te spekken en daarvoor gepaaid word met suffe kadootjes (sorry, maar ik vind het echt heel suffe kadootjes)

Het valt me wel op dat er in anderhalf jaar een stuk meer wordt geklaagd over de organisatie van MvM. Toen ik zwanger was van Mini las ik dit soort topics ook wel maar ik krijg wel het idee dat het echt is verslechterd in met name de logistiek... Jammer voor iedereen die er zo'n moeite voor doet!

4. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    @ Blackeyedgirl: Die mogelijkheid hebben ze mij hier niet geboden!

5. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    tja de logistiek is slecht bij ons in de buurt moest er 20 minuten voor rijden om de flessen heen te brengen en 20 minuten terug om weer nieuwe mee te nemen

maar ik vind het wel super goed mvm, in onze familie komt onvruchtbaarheid voor en ik heb ze op deze manier toch een beetje geholpen toch????????????
    als ik weer zwanger mocht raken deed ik het weer, je doet er een ander een heeeeel groot plezier mee

6. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Da's raar, hier kon ik ze of laten ophalen of zelf brengen bij de informatrice die langs was gekomen.

7. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Wie weet kan het hier ook wel, heeft ze alleen niet tegen mij verteld....lekker handig, haha!

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Weet dat er in sommige gemeentes zelfs verzamelpunten zijn.

Maar idd, lekker handig :D

9. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    hier hebben we dus verzamel punten

10. Lisszy

Lisszy Fanatiek lid

27 mei 2008
    2.602
    6
    38
    Vrouw
    Hier komen ze de flessen ook niet brengen en halen.
    Bij ons in het dorp zijn er 2 verzamelpunten en gaat echt prima.

Er is een leuke meid bij ons thuis geweest om alles uit te leggen en heb leuke (ik vind ze namelijk wel leuk ;)) cadeautjes gekregen! Vooral de DVD en het boek waren mooi, heb zelf gekozen voor de DVD. Verder het fotolijstje en het nachtlampje.
    Bij mijn eerste zwangerschap heb ik niet meegedaan, was er toen niet mee bezig. Nu dacht ik, ach waarom ook niet? Het is een kleine moeite!
    Kortom, hier is alles heel goed geregeld!

11. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

De dame die ik aan de lijn had zei dat het absoluut niet was toegestaan om mee te doen met mvm als je een bloed transfusie hebt gehad want dan werkt het niet ..

Tja dan gaat het over ...

12. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Degene die het bij mij kwam uitleggen gaf al aan dat de DHL nu het transport regelt en dat dit niet goed gaat inderdaad... Jammer! Zelf woon ik in Friesland en hier moet je de flessen naar een inzamelpunt brengen. Dit schijnt wel goed te gaan (zal het ondervinden de komende weken). Wat wel apart is dat de ene het cadeautje aan het einde krijgt, terwijl sommigen (waaronder ikzelf dus) het al kreeg bij de start... Nou ja maakt ook niet zoveel uit, je doet het tenslotte niet voor het cadeautje.

Begrijp de reactie wel wat betreft het spekken van de farmaceutische bedrijven, maar dit geldt natuurlijk met heel veel dingen! Bovenal help je denk ik de vrouwen die moeilijk zwanger raken! De vitaminepillen die de meeste zwangere vrouwen nemen, spekt de bedrijven ook!

13. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    toch even klagen! bij mij zouden ze het dus iedere vrijdag vroeg in de ochtend op komen halen...ten eerste komt de chauffeur pas rond 14uur s middags..maar das niet zo n groot probleem..
    alleen moest ik afgelopen vrijdag middag toch echt even boodschappen doen! Normaal gesproken zou de chauffeur aanbellen en de nieuwe flessen leveren e.d. Dus ik dacht nou het is 15uur ik ga even naar de winkel en dan zet ik de flessen wel buiten voor het geval hij net toevallig langs komt dat zal die wel begrijpen. De flessen stonden duidelijk in het zicht!! echt iedereen zag ze staan..
    blijkbaar is die toen toevallig langs geweest toen ik er niet was en wat blijkt? de flessen stonden er nog en hij heeft gewoon een brief in de bus gegooid met..u was niet thuis enz enz.. we komen ze de volgende werkdag alsnog ophalen..pffff..
    nou dat is vandaag uiterlijk morgen...vandaag zijn ze nog niet geweest en morgen moet ik naar de vk..ik zet ze maar alsnog buiten maar als die ze weer niet meeneemt ben ik er klaar mee..

14. Baukje1985

Baukje1985 Fanatiek lid

26 jul 2010
    2.732
    44
    48
    Hmmz lekker dan! Dat is dan weer het voordeel dat je ze zelf moet wegbrengen. Maar ja tis graag of niet!

15. tiktaktoetje

tiktaktoetje Actief lid

24 mrt 2009
    170
    0
    0
    heb ook meegedaan

16. emje

emje Niet meer actief

ik doe nu voor de derde keer mee. hopelijk kan ik nu wel tot het eind meedoen. dat kon de eerste 2 keer niet vanwege miskramen.
    ze zijn hier ook erg laks met ophalen. ze komen hier meestal vrijdag om 6.30 (gelukkig staan wij altijd om 5.00 op) maar het gebeurt ook vaak dat ze niet komen. en als je dan belt dan zijn ze niet bepaald vriendelijk, en worden ze pas de volgende week opgehaald. (met de instructies of ik ze dan een week in de koelkast wil zetten!! alsof ik daar plek voor heb) mja wat ik ook vreemd vind is dat ik nu steeds maar 4 flessen krijg en bij de vorige zwangerschappen steeds 8.

ik ben opzich blij dat ik nog maar 6 weken hoef. al zal ik de volgende keer wel weer mee doen want het blijft een goed doel

17. misa

misa Niet meer actief

Jeetje wat slecht dat ze de flessen dan niet zo meenemen..! je hoeft er toch niet voor thuis te zijn..? Dat is toch niet haalbaar?? Hier hoefde dat niet: kon ze voor de deur zetten en ze verder omgewisseld. Wel één keer gehad dat ze ze niet hebben opgehaald, had met wisseling van ophaalservice te maken.Ik had wel zoiets van: tja jammer dan, hoef ik een weekje niet. ;)

Deel Deze Pagina