Moeders voor Moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Narcissen

    Narcissen Bekend lid

    20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Hallo allemaal,
    Vandaag is bij mij ook de mevrouw van Moeders voor Moeders geweest. Ik heb zelf maandag een positieve test getest en toen ik s avonds aan het internetten was mezelf meteen maar aangemeld.
    Dinsdag hing er al iemand aan de telefoon vandaag al de eerste flessen.
    Ja, ze ruiken niet echt fris maar ja, je moet ook niet overal je neus insteken :D
    Ik heb gekozen voor het DVDtje. Ik had net een boek van de bieb geleend wat erg leek op het boek van hen vandaar. Ben benieuwd, ik ga samen met mijn vriend kijken.
    Succes allemaal met plassen :D
    Narcissen
     
  2. Beheer

    Beheer Administrator
    Medewerker

    11 feb 2005
    16.124
    2.851
    113
    Hoi meiden,

    Ik heb op de dag dat ik de flessen kreeg ze altijd een paar uur open buiten gezet. De ergste stank was er dan al af. Goede tip van Moeders voor Moeders! Het scheelt echt.

    Lotte
     
  3. Narcissen

    Narcissen Bekend lid

    20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Volgens de informatrice die bij mij kwam zit er een soort conserveringsmiddel in die flessen wat een beetje een vreemd luchtje heeft. Het lijkt me dat wanneer je de flessen neer zet om te luchten er een deel van dat middel verdampt waardoor jouw urine niet zo lang houdbaar is. Kan me vergissen.
    Ach, morgen wordt de boel opgehaald, heb weer goed m'n best gedaan.
    Als ik de hele dag thuis ben plas ik wel een hele fles vol (ben nogal een theeleut vandaar) , maar op een werkdag is het wel triest hoor!
    Narcissen
     
  4. Ellen1973

    Ellen1973 Actief lid

    22 sep 2005
    253
    0
    0
    reclasseringswerker
    Bergschenhoek
    In mijn woonomgeving krijg je aan het begin ook 2 kratjes, maar willen ze geen "lucht" vervoeren. Dus dat betekent dat je de flessen zo vol mogelijk aanlevert. Nee, je hoeft er niet meer voor te gaan drinken of zo, de lege flessen (of in mijn geval 1 leeg kratje) hou je binnen. De andere, volle worden geruild voor lege flessen. Wel slim bedacht.

    Ik heb vandaag de DVD gekeken. Het boek had ik al, maar het is echt een ontzettend gave DVD! Goede info ook, te bedenken dat 1 zaadje van de 500 miljoen uiteindelijk weet door te dringen en dat het dan nog in 50% van de gevallen misgaat! jeetje, zo is de kans op een zwangerschap echt een groot wonder te noemen!

    Ik hou mijn adem maar in tijdens het openen van de potten..... Als je ze buiten laat staan zoals gisteren, dan zaten ze nu vol regenwater..... ;)
     
  5. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    zucht....ik was ook een theeleut :cry: ,maar lust het niet meer :(
     
  6. Narcissen

    Narcissen Bekend lid

    20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Als ik thuis ben, plas ik zo een fles vol (ben ook een theeleut, wel kruidenthee hoor).
     
  7. Daan0201

    Daan0201 Fanatiek lid

    28 okt 2005
    1.830
    0
    0
    He, dat heb ik nou ook! Ik was ook een echte theeleut, maar ik vind het nu helemaal niet meer lekker....! Maar wil soms wel iets warms, maar de hele dag koffie of warme choco is ook niet echt een goede optie :)
     
  8. niek

    niek Fanatiek lid

    31 aug 2005
    2.611
    0
    0
    zaanstad
    wat zijn we zielig he :( melkprodukten gaan goed inderdaad, haha, wat is het lichaam toch vreemd!
     
  9. Narcissen

    Narcissen Bekend lid

    20 nov 2005
    585
    0
    0
    Gelderland
    Dus..misschien nog maar twee weken van m'n thee genieten.
    Narcissen
     

Deel Deze Pagina