Ik ben nu voor de 10e week bezig met mvm en moet zeggen dat ik het ook wel een fijn idee vind als ik van de week voor de laatste keer de flessen in kan leveren. (kan even geen groen meer zien hihi) Maar ik heb het wel met plezier gedaan en zou het zo weer doen.
MvM is net geweest! Ik had een prachtige test (fieuwww) en mag gelijk beginnen met plassen. Heb de kannen nog niet open gehad, dus ben heel benieuwd of het werkelijk zo weerzinwekkend ruikt...
Ik heb ook meegedaan (het lijkt al weer een eeuwigheid geleden). Ik vond die flessen eerlijk gezegd helemaal niet zo stinken. Ik ben die geur wel gewend omdat het hetzelfde ruikt als het ontsmettingsmiddel dat wij bij de dierenambulance gebruiken.
Wilde wel meedoen. Heb direct toen ik wist dat ik zwanger was gebeld, maarre het kon dus niet hier in Hoorn Jammer hoor!
Ja ik heb ook mee gedaan, hoefde er echt niet over na te denken. ben 3 weken geleden gestopt en was begonnen met 6 weken.
Ik doe ook mee, ik moet nog tot de kerst. Ik hou ook altijd mijn adem in als ik de urine in de fles giet want ik vind de lucht verschrikkelijk (nu ik minder misselijk ben is het beter te harden). Ik vind het een kleine moeite. Groetjes Senna
Wilde ook doneren, maar mocht niet meedoen ivm met rug operatie. Tijdens operatie komen ze met instrumenten bij je ruggemerg en die kunnen bacterien achtergelaten hebben waar ik nu antistoffen tegen heb aangemaakt. Deze antistoffen plas ik dan weer uit en die zijn niet goed voor de toekomstige moeders.
Ik doe mee, ook al is het kotsen af en toe en extra misselijk worden! Heb het voor al die dames over die de hormonen nodig hebben! Iedereen zou het moeten doen hoor!
Ik heb er gewoon niet eens over nagedacht om niet mee te doen.. Vond t niet meer als vanzelfsprekend..
Ik heb ook meegedaan. Voor mij vanzelfsprekend! Ik had er ook al eens een topic over gestart. Zie http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... or+moeders
Yes, ik doe ook mee al is soms kotsend en misselijk zijnde boven die flessen maar vind het een goede zaak!
Ik ga nu ook meedoen, voor de derde keer... laatste keer was maar 1 weekje (mk) dus nu hopelijk de volle 10 weken!
Ik ga nu voor de 1e keer meedoen Heb net bezoek gehad en begin morgen met 'Fles"plassen Vind het iets geweldigs, dat MvM Ik heb er zelf geen gebruik van gemaakt, maar wij zijn ook al ruim 4,5 jaar bezig om zwanger te worden...dus als ik hiermee kan helpen doe ik dat graag
Druk bezig om zwanger te raken........ Maarre.......MvM is zeker iets waar ik ook al over heb nagedacht. En dat hoefde niet lang hoor; weet zeker dat ik me ga aanmelden voor MvM. Iedere moeder die een mogelijke andere moeder kan helpen....alleen maar mooi!