Ik werd vandaag gebelt door de dame van MvM een erg enthousiast mens, en leuk dat ik voor het eerst aan iemand kan zeggen... ik ben zwanger! Ik heb trouwens in onze regio het record snel aanmelden gevestigd op 3 weken en 5 dagen. De snelste in de laatste 20 jaar dat deze dame voor MvM werkt, vond ik toch wel lachen om te horen. Ik krijg de 11de bezoek van MvM en moet dan een hcg testje doen, ben benieuwd en hoop dat ik andere mensen kan helpen met mijn flesjes plas.
Ik heb ook meegedaan voor de volle periode! Dit omdat ik het eigenlijk gewoon verplicht was, want dankzij de mensen die hebben meegedaan, ben ik nu ook zwanger! Maar ook als ik het niet nodig zou hebben gehad, dan nog had ik meegedaan. Tis een kleine moeite vind ik.
@moontjejl: ze doen het tot 16 weken omdat het hormoon daarna bijna helemaal weg is. Het is eigenlijk namelijk een innestelingshormoon. Dus die hou je niet je hele zwangerschap door. x Linda
Ik wilde ook graag mee doen Maar bij ons in de regio deden ze er niet aan toen ik net zwanger was. Er was een soort stop of zoiets.
Ik doe ook mee, als je een ander kunt helpen door zoiets simpels als je urine even een paar weken opvangen, dan doe je dat toch ? Oké tis soms niet altijd even prettig, vooral als je zoals ik momenteel een zwakke maag hebt maar goed, dat maakt niet uit! Groetjes Mona
Ik wou best meedoen maar aangezien ik nog jong ben en dan het altijd werd opgehaald ik het maar niet heb gedaan. Niemand mocht het namelijk de eerste maanden weten(woon in een kleine stad waar het dan meteen rondgaat). Dus ik heb niet meegedaan maar als ik over een paar jaar weer zwanger mag raken(wil rond men 25ste nog 2 kids) doe ik zeker wel mee
@Miszmii Ja dat kan ik me goed voorstellen.... Maar neem aan dat mensen wel binnenkort kunnen zien dat je 15 jaar bent en zwanger ...