chantel, dat armbandje is zeker een nieuwe optie? Ik had nog dezelfde kado's als bij mijn dochter om te kiezen.....(niet dat het uitmaakt)[/QUOTE] Ja per 1 oktober is het gewijzigd, je kunt kiezen tussen een armband en een ketting. Tja het gaat mij ook niet om wat je krijgt, maar ik ben blij dat ik toch nog het boek kon kiezen... Ik moet zeggen dat ik daar op dit moment het meeste mee kan.
Ik heb ook meegedaan met MvM de volle 11 weken, ik moet zeggen dat ik wel een week of 2 overgeslagen heb omdat ik toen gewoon te beroerd was! Maar ik vond het wel makkelijk, het plassen in de kannen ( Ik hurkte voor de wc met de kan onder me, dat ging bij mij makkelijker als met de kan in de wc en er dan boven hangen. En bovendien zette ik boven ook een kan en maatbeker neer en heb ik lekker 11 weken lang in de badkamer kunnen plassen ipv met mn suffe hoofd de trap af te moeten! De kannen stinken wel, maar buiteom je ergste ochtend misselijkheidsmoment vond ik het wel goed te doen.
Ja echt super, ben er heel blij mee! Die mevrouw van mvm gaf aan dat ze per 1 oktober gestopt waren met de kado's en dat ze begonnen waren met die armband en ketting. Ze wilden juist kadootjes wat meer voor de moeder... Nou wil ik niet ondankbaar klinken maar een ketting koop ik zelf wel, op dit moment heb ik daar geen behoefte aan. Zo'n boek vind ik veel nuttiger op dit moment. Gelukkig hadden ze nog een boek voor mij en ze waren aan het peilen wat mensen van de nieuwe kadootjes vonden. Maar ja uiteindelijk gaat het er ook niet om wat je krijgt...... Ik ben blij dat ik kan helpen!
ik doe ook al 2 weken mee en ga door tot 10-12. ik kreeg ook zo'n armbandje. Heb er zelf bijna gebruik van moeten maken, dus was niet eens een optie voor mij om het niet te doen. Kleine moeite om in een beker te plassen ipv de wc en scheelt ook nog eens water haha... (ja ik spoel de beker wel om, maar is minder dan doorspoelen) Wel jammer dat ze hier de flessen niet komen halen, maar ik ze moet brengen naar een depot.... Ga je dan met je flessen over straat.....
Eén van de bedeltjes aan de ketting en armband is het symbool van MvM. Ik vind het wel een mooi idee, maar zou er niet snel mee gaan lopen. Ik ben nu 7 weken zwanger en afgezien van onze ouders weet nog niemand het. Als ik het zou gaan dragen herkent iemand het wellicht, dat zou ik niet leuk vinden.
tuurlijk gaat het niet om het cadeautje alleen..tis leuk meegenomen maar het hoofddoel is dat je er andere vrouwen meehelpt die minder vruchtbaar zijn.. maar je hoort weleens dat er zoveel fout gaat bij mvm..bij mij waren ze bijv. vergeten de laatste flessen op te halen en die stonden vervolgens 2 weken thuis...maar na 1 telefoontje met mvm werd alsnog netjes de flessen opgehaald en het cadeautje gebracht. er werd wel gevraagd als de flessen nog niet zijn opgehaald en ze staan wat langer bij je thuis..of je ze dan koel wilt bewaren...dat heb ik niet gedaan..ik ga niet 4 van die stinkflessen in de koelkast zetten bovendien past dat ook niet.. Ik vraag me af is de geur van de flessen dan pas aangepast? want deed 4 weken geleden nog voor het laatst mee...en vond de geur echt verschrikkelijk! Het cadeautje dat ik had gekozen was een dick bruna eetsetje..een kinderbordje, schaaltje en mok van plastic..
ik wil ook mee doen maar eerst mn eerste echo afwachten met 7 weken omdat ik vorige keer een mk heb gehad wil ik niet alles zo vroeg meer regelen eerst maar eens zien hoe dit loopt