moeders voor moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ellen291982, 9 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik zit eraan te denken mee te doen aan moeders voor moeders. Nu kan ik alleen niet vinden op hun site waar ze de kratten met urine ophalen en waar je er zelf heen moet gaan om het weg te brengen. Ik heb ooit eens een lijst gezien met plaatsen waar ze het ophalen alleen die kan ik niet vinden. Iemand die weet wat ik bedoel en me ermee kan helpen?

2. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

25 mei 2010
    7.799
    43
    48
    Hier kwamen ze het gewoon ophalen, 3 hoog zonder lift. Volgens mij doen ze dat bijna overal wel, anders moet je ze even bellen om te vragen!

3. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    Je moet je gewoon aanmelden en dan komt er iemand bij je thuis om dat te bespreken. Dus wat je zelf wilt! Bij mij kwamen ze de bussen thuis ophalen, dus zette ze niet buiten maar ze belde dan aan..

4. Ellen291982

ik ga ervan uit dat het hier ook wel gaat lukken. Het gaat mij er namelijk om dat ik wel wil dat ze het ophalen, dat ik niet zelf ergens heen moet brengen. Want ik heb geen auto en moet dan op de fiets, lijkt me niet echt wat met die kratten met urine achterop, vandaar.

5. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    oh maar dat kan gewoon hoor! je kan ervoor kiezen om ze voor je deur te zetten of dat die gast bij je aanbelt en dat je ze dan aan hem afgeeft..

6. Mamma van Finn

Mamma van Finn Actief lid

23 feb 2010
    451
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier werd het ook gewoon voor de deur opgehaald en er werd zelf contact met mij opgenomen vanuit moeders voor moeders...

7. danielle2911

danielle2911 Bekend lid

6 dec 2007
    511
    0
    16
    leerkracht basisonderwijs
    Ik moest ze zelf wegbrengen bij een verloskundige praktijk hier in de buurt. Wel prettig dat ik dat met de auto kon doen, want het was niet direct om de hoek en 4 van die bussen zijn behoorlijk zwaar als ze vol zijn!:$

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Het ligt toch aan de regio waar je woont hoor. Hier in Zeeland halen ze ze niet meer op aan de deur maar zijn er een aantal inzamelpunten waar je zelf de kratten naartoe moet brengen. Hier zou het inderdaad ook niet haalbaar zijn op de fiets!

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Het ligt er echt wel aan wat je woont want hier kwamen ze ze echt niet ophalen en moest ik ze elke week zelf wegbrengen!

10. LuckyMommy

LuckyMommy Fanatiek lid

17 feb 2010
    3.632
    1
    38
    Overdag bij mijn kids, Avonden & weekenden werken
    Ik woon niet in Nederland.. ik vind het erg jammer dat ze dit soort dingen niet doen in Engeland.

11. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Ik moest ze ook wegbrengen naar een apotheek hier in de buurt.
    Vond het zelf wel lastig omdat ik zo ziek was HG zeg maar.
    Als je hun belt wordt het je vanzelf verteld of ze het ophalen of dat je het zelf moet wegbrengen.

12. Ellen291982

ik ga ze gewoon bellen. Moet je trouwens perse alle weken meedoen? (10 weken dacht ik uit mijn hoofd?) vorige zwangerschap wilde ik nl ook meedoen maar voelde me op een gegeven moment zo ziek dat ik echt geen trek erin had.

13. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ik doe ook mee aan MvM, en volgens mij halen ze ook niet meer op in Friesland
    Ik moet de kratten zelf wegbrengen, dat doen we met de scooter, het kratje in een grote booschappentas en dan een nieuwe halen
    Het is gelukkig wel redelijk dichtbij, maar met een fiets is het idd niet te doen...

En over alle weken meedoen, dat mag je zelf weten volgens mij, als je op een gegeven moment er geen zin meer in hebt, of je bent te beroerd, dan mag je volgens mij wel stopppen
    Ik zou dan wel ff de informatrice op de hoogt stellen

14. Amynta

Amynta Lid

19 jul 2010
    25
    0
    0
    Groningen
    Bij ons (provincie Groningen) komen ze het kratje ook niet ophalen. Ik moet hem zelf wegbrengen naar een apotheek in de buurt. Wij hebben wel een auto, dus voor ons maakt het niet zoveel uit (is maar een klein stukje om).

Ik zou inderdaad even bellen, dan heb je direct antwoord.

Volgens mij MOET je helemaal niets, maar zouden ze het natuurlijk wel fijn vinden als je de volle tien weken mee kunt doen. Volgens mij is er wel minimaal aantal weken dat je mee kunt doen, aangezien je maar tot je 16e week mee kunt doen.

15. Storm

Storm Niet meer actief

Hier een vast verzamelpunt. Bij de kinderopvang. Ze komen het niet halen.
    Gewoon bellen en vragen. Dan weet je het meteen. :D

16. Storm

Storm Niet meer actief

je kan meedoen van de 6e tot de 16e week. Aanmelden kan tot de 11e week.

Als je het niet meer ziet zitten kun je volgens mij gewoon stoppen. Dan lever je je flessen in en neem je geen nieuwe flessen meer mee. Inderdaad wel even informatrice op de hoogte stellen. Net als wanneer je ziek wordt en aan de antibiotica moet, dan mag je zelfs even niet meedoen.

17. Ellen291982

dames ik heb me net opgegeven bij mvm. Donderdag komt er iemand langs.

ze komen het hier wel afhalen gelukkig!

Deel Deze Pagina