Moeders voor moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door frannie82, 30 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 76Chantal

76Chantal Bekend lid

15 okt 2008
    586
    0
    0
    Hoe het is is het.
    Mij is verteld door MVM dat zij niet meewerken aan de afslankindustrie, maar eerlijk gezegd zal het mij .... wezen zolang er maar voldoende pregnyl gemaakt kan worden voor de dames die het echt nodig hebben.

Heb zelf tot 12x toe pregnyl moeten spuiten bij mijn IUI en IVF +terugplaatsingen voor het raak was. Dus zonder al de dames die dit doen had ik die kans niet.

Plassen en vangen zou ik dus zeggen ik moet nog een week, na deze week. En als een enkeling er dan vanaf valt, mooi toch!!

Chantal
    ps. de flessen ruiken niet echt lekker (als ze open zijn, dicht ruik je natuurlijk niets), maar je moet er ook niet met je neus boven gaan hangen. Ik heb er weinig last van in ieder geval.

2. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik heb wel meegedaan maar wel maar een paar weekjes. Ik kreeg ineens een woning aangeboden en bij deze woning is het heeeel moeilijk om de spullen op te laten halen. Brengen was geen optie omdat ik fulltime werkte, 1 avond per week naar school ging en nog een dochter heb lopen. Dat trok ik echt niet.
    Dus toen ben ik gestopt.

3. Roos25

Roos25 Niet meer actief

Zonder Pregnyl was een zwangerschap bij ons niet mogelijk. Heb zelf 16 weken MvM gedaan om wat terug te doen. Ik doe het voor de vrouwen die zonder Pregnyl nergens zijn. Ben tegen de afslankindustrie HcG, absoluut. Er zijn toch genoeg andere manieren om kilootjes kwijt te raken. Toch ben ik blij dat ik mijn bijdrage heb ik leveren voor de Pregnyl.
    Gelukkig kun je zelf kiezen of meedoet met MvM. Lekker zelf weten dus.

4. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Oh ja zat nog te bedenken dat je in ieder geval een hoop water bespaard!! Al die keren dat je nu niet meer door hoeft te trekken bij de wc.... Ik heb al bijna 2 flessen vol sinds gisteren ....
    Ben bij het groene kruis een extra kratje gaan halen want zo red ik het niet met 4 flessen...

5. Joosie

Joosie Bekend lid

27 sep 2008
    614
    0
    0
    Ik doe ook mee vanaf het begin dat ik weet dat ik zanger ben. Vanaf vandaag nog 2x en dan ben ik er alweer klaar mee.
    Gaat zo snel, en zo'n kleine moeite.

Ow jah en wat je ruikt in de flessen is alcohol

6. zustertje

zustertje Niet meer actief

Volgens mij zit er geen alcohol in die flessen hoor maar conserveermiddelen.
    Ik doe tot 16 weken mee deze week nog en volgende week en dan is het klaar.
    En ik heb volgens mij van week 5 meegedaan en ik plas veel :D
    Hopelijk komt het goed terecht.

7. Amfy

Amfy Niet meer actief

hier is ze net weg!

leuke ketting gekregen. zou ook de armband wel willen eigenlijk maar ja dat mocht niet hahahaha.
    en als je tot 16 weken door gaat dan krijg je nog weer een kadotje! hahaha dat wist ik helemaal niet

8. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Hihihih :D sorrie!

Maar super hoor, goed topic. Tuurlijk moet ieder voor zich weten wel of niet MvM. Maar ik ben er blij mee geweest, heb medicijnen moeten gebruiken die er mede dankzij MvM zijn!

9. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb mijn vorige zwangerschap meegedaan en heb me nu ook weer aangemeld.

als komt 95% bij de afslankindustrie terecht, dat is toch weer 5% wat naar stellen gaat die het heel hard nodig hebben!

10. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    dames ook ik doe mee vanmorgen is de consulente geweest de test os super mooi ze stond er van te kijken dat die zo erg knalde en ze was super blij en ook ik ga kijken of ik meer mensen kan overhalen die zwanger zijn om voor moeder voor moeders urine in te zamele

11. Amfy

Amfy Niet meer actief

12. Dolce1983

Dolce1983 Actief lid

2 jul 2009
    318
    13
    18
    Zelfstandig Ondernemer & Stay-At-Home MOM
    NH
    Ik geloof er niet zoveel van. Het middel Pregnyl kan alleen gemaakt worden uit HCG en dat haalt MvM op en dat verwerkt Organon in het medicijn om andere vrouwen te helpen zwanger te worden.
    Dat op zich is al de moeite om mee te doen.
    Als er ook maar een aantal procent van wordt gebruikt om er ook een afslankmiddel mee te maken, lijkt me dat niet zo raar. Organon moet natuurlijk net als elk ander bedrijf wel ergens geld verdienen om dit allemaal te kunnen bekostigen; het ophalen van de urine, de kadootjes die we krijgen, het verweken tot Pregnyl.

Lijkt mij een gezond bedrijf.

Oja, ik doe natuurlijk gewoon mee met Moeders voor Moeders. Mijn testje staat in mijn album!

13. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik doe ook mee, mooi he zo'n duidelijke test! had ik ook gelukkig.

14. Vagans

Vagans Niet meer actief

mooie test hoor
    die van mij was zelfs nog donkerder ;)

Morgen komen ze voor de laatste keer de flessen ophalen
    en kan ik weer naar de wc zonder er iets onder te houden, op zich ook wel lekker hoor ;)

15. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    mijnus is idd ook donkerder als die...zelfs de vrouw van mvm die stond er van te kijken

16. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Als mijn echo dinsdag goed is, ga ik zeker meedoen.
    Heb meerdere malen pregnyl nodig gehad en wil andere vrouwen ook graag helpen.
    Wil alleen mezelf pas aanmelden na een goede echo, en niet gaan piesen en dan bij de echo te horen krigjen dat het weer mis is..
    dat trek ik zelf niet..

17. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Helemaal te begrijpen! Ik duim voor je dat alles goed is met het kindje!

18. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Nou hier zijn ze ook geweest!

Heb ook de ketting en een knaltest:

19. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Gefeliciteerd!!

20. avon

avon Fanatiek lid

6 apr 2010
    1.177
    0
    0
    verpleegkundige
    Regio Groningen
    Hier ook een moeder die meegedaan heeft met mvm!
    Ik heb gelukkig zelf geen medicatie nodig gehad om zwanger te worden, maar het was voor mij een hele kleine moeite om andere vrouwen te helpen waarbij het zwanger worden niet zo vanzelf sprekend is.
    Dat er ook een gedeelte van mij urine gebruikt wordt voor afslank pillen nou ja dat is dan zo en ik hoop dat diegene die die pillen krijgen er ook echt van afslanken en dan heb ik nog meer mensen blij gemaakt!
    Maar ik doe het voor ale vrouwen die zwanger willen worden

Deel Deze Pagina