Ze zijn net geweest. Was reuze gezellig en ik sta dr nu nog meer achter om die 10 weken kannetje plassen vol te houden Heb de ketting gekozen, erg mooi is die trouwens Ik moest natuurlijk eerst de test doen, en ze gaf aan dat je daar veel hormonen voor nodig hebt. Binnen de halve minuut was die goed duidelijk Bekijk bijlage 134343
ja he, nu hopen dat alles goed blijft gaan, kan toch haast niet anders? althans kan wel, maar hoop zo dat het goed blijft gaan, heb er nu wel veel meer vertrouwen in
dat is een hele mooie duidelijke! Toevallig was de consulente van MvM hier ook vanochtend, mijn test was wel positief, maar niet heel erg donker..daar was ik wel een beetje teleurgesteld over (stom he) maar de consulente was zo lief om een extra testje hier te laten, en ze zei probeer t volgende week nog maar een keer dan zul je zien dat die veel donkerder is.. ik zit dan ook pas in de 5e week... Ik vind het ook het minste wat je kan doen, of je nu je plas doorspoelt, of er een andere vrouw de kans mee geeft moeder te worden..niet zo moeilijk toch?? en wat betreft al die vragen, die werden bij mij gewoon al aan de telefoon doorgenomen, als ik dan een ja ergens op had geantwoord was de consulente niet voor niks gekomen....
Sientje, Gefeliciteerd!!! Wat lief dat ze een testje heeft achtergelaten. Volgende week is die van jou net zo duidelijk Consulente zei dat het niet heel vaak voorkomt dat die meteen zo duidelijk is. Althans, bij haar had ze het nog niet meegemaakt. En idd, waarom dit niet doen, dr zijn zoveel vrouwen waar het niet bij lukt. Dus ik ga voor de tien weken!
Bloemetje, mooie duidelijke test hoor ! Veel succes met het inleveren van urine... Ik vond het ook de moeite waard, alleen vond ik het in de tijd dat ik wat misselijk werd wel stinken (die bussen)! Zit goedje in om urine goed te houden! Fijne zwangerschap!!