Vandaag is er iemand van Moeders voor moeders langs geweest. Ik mocht ook zo'n leuk cadeautje uitzoeken. Heb voor t armbandje gekozen. Mijn test sloeg overduidelijk positief uit. Ze zei zelfs dat het heel donker was voor zes weken. Dat leggende naast die uitslag van de echo van gisteren waar het vruchtje heel erg klein was, vindt ik het allemaal wel vreemd. Maar goed ik ben wel gewend dat bij mij altijd alles anders gaat dan normaal is. We zien de echo van a.s. donderdag wel hoe het er dan voor staat.
Fijn een duidelijke test van MNM. Maar met 6 weken is het vrij normaal dat je een heeeel klein vruchtje ziet op een echo hoor. Niet gelijk te veel zorgen maken. Komt vast goed !
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Bij mijn vriendin hadden ze helemaal niks kunnen zien op de echo met 6 weken (ze dacht toen dat ze ongeveer 9 weken moest zijn) en gingen ze meteen uit van een miskraam... Bleek gewoon een klein vruchtje, een week later was er een prachtig kloppend hartje te zien
Het vruchtje kan klein zijn, maar daardoor kun je wel heel veel zwangerschaps-hormonen in je lichaam hebben! Die test slaat positief uit als je veel HCG (hormonen) in je urine hebt, dus dat heeft niks met de groei van je vruchtje te maken! Toen ik meedeed ging die vrouw ook een test doen (je bent toch altijd bang dat 'ie dan ineens negatief is..) en ze wilde net gaan zeggen dat ze even 1 of 2 minuten moest wachten, maar het werd direct een hele duidelijke donkere streep! Toch wel fijn die bevestiging! Gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan!!