Buik slapen tot wanneer?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door NieuwWolkje, 8 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Dag meiden.

Tot wanneer hebben jullie op je buik kunnen slapen?
    Dat vraag ik me af. Ik ben nu 17 weken en slaap nog steeds op mijn buik.

Groetjes

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

tot de bevalling;)

3. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Maakt volgens mij niks uit toch? Als het niet meer lekker voelt ga je vanzelf anders liggen. Ik merkte op een gegeven moment dat het niet prettig meer was, voelde dan net of ik met m'n buik op een voetbal lag :D

4. Tord

Tord VIP lid

26 okt 2009
    7.304
    299
    83
    Tot een week of 7. Ik baal er zo van, als echte buikslaper vond ik op mn rug slapen al zo zo, maar zelfs dat ligt niet fijn meer :(.

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Nog steeds. Op mijn zij liggen is niet goed voor mijn bi, als ik op mijn rug lig heb ik soms last van benauwdheid. Er blijft weinig over dus.

6. Rundeeprunwild

Rundeeprunwild Fanatiek lid

1 apr 2011
    1.612
    38
    48
    Ik slaap ook nog op mn buik (21 weken).. af en toe wel half, half maar over t algemeen gaat t nog prima gelukkig!:D

7. Mamalieff

Mamalieff Lid

27 jun 2011
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    İk ben 32 weken en slaap nog steeds op mijn buik, ((ik me soms wel zorgen maak of ik mijn baby platdruk..))

8. manoontje

manoontje Bekend lid

13 jan 2011
    839
    10
    18
    Noord-holland
    Ik ben nu 18 weken en slaap ook nog steeds op mn buik. Wil het zo lang mogelijk proberen want dan slaap ik het lekkerst.
    Ik weet dat ik bij mijn vorige vanzelf merkte dat het neit lekker meer was.Ik geloof dat dat richting de 25 weken was. Inderdaad het gevoel alsof je op een bal/ballon ligt.

9. Gizje

Gizje Fanatiek lid

11 feb 2010
    1.661
    0
    0
    Tot een wee of 22, toen lag het gewoon niet meer lekker ondanks dat m'n buik nog niet echt veel voorstelde.
    Nu lig ik half op m'n buik met een voedingskussen eronder, dan heb ik het idee dat ik de kleine niet plet ;)

10. Bibi82

Bibi82 Bekend lid

30 mrt 2011
    506
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tot 12 weken ofzo, daarna lag het niet lekker meer en was bang dat de baby er last van zou hebben.
    Ik ben ook echt een buikslaper, maar lig nu gewoon veel op mijn zij.

11. SupernovA

SupernovA Fanatiek lid

27 nov 2010
    1.419
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik sliep op mijn buik tot hoogstens 10/11 weken. Ik lag gewoon niet lekker meer. Sindsdien op zij of rug geslapen, maar ook wat kijk ik uit om weer lekker op mijn buik te kunnen slapen. :)

12. Soofje

Soofje Actief lid

6 apr 2011
    445
    25
    28
    NULL
    NULL
    bij de eerste tot het laatst, met op het einde een voedingskussen er half onder...nu vind ik het al niet echt lekker meer liggen, ondanks dat ik een echte buikslaper ben...

13. Ik hoop nog lang :D ben een echte buikslaper..
    Vorige zwangerschap lag ik tussen buik en zij in.. duwde mijn buik een beetje plat :D

14. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    Ik merk dat het nu moeilijk begint te gaan...

15. Ukkie2

Ukkie2 Niet meer actief

ik heb tot voor kort op mijn buik kunnen slapen. sinds een week of twee werkt dat echt niet meer! krijg grote protesten van binnen uit :D waardoor slapen niet echt gaat. En begint pijnlijk te worden. dus nu 10 weken op m'n zij slapen

16. Hermiek

Hermiek Bekend lid

16 mrt 2011
    515
    0
    0
    SPH'er in een psychiatrisch ziekenhuis
    Overijssel
    Ik ben ook een echte buikslaper, maar merk dat ik in mijn slaap vaker op mijn rug ga liggen..
    Dat je het kindje platdrukt kan niet zegt de VK. Zij zegt dat het kindje zo goed beschermd wordt door het vruchtwater.. en als je beeb in de knel komt dan geeft hij/zij dit zelf ook wel aan en zal 'ie je lekker wakker schoppen ;)

17. NieuwWolkje

NieuwWolkje Fanatiek lid

11 apr 2011
    1.143
    0
    36
    Gent - België
    Bedankt voor jullie reacties!

Deel Deze Pagina