buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door cristel1986, 21 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hey,

ik heb een vraagje hoeveel mensen dit ook hebben of hadden.. ik ben nu dik 5 weken zwanger.. maar ik heb al echt een ronde buik en is gewoon kei hard.. en ik kan makkelijk nr 2 op de wc doen zeg maar dus het is niet dat mn darmen vol zitten.. maar ik zie echt al een bolle buik... en ik ben de enige niet.. mn man en een vriendin die zeiden het ook gelijk.. ook trekt het nu al aan de zjkanten... ik ervaarde dit ook met zwangerschap nr 1 maar pas veel later pas 12-15 weken zwanger was..

hebben jullie dit ook zo vroeg of is dit misschien een teken dat het een 2ling is?

ooh en nog een ander vraagje als jullie niet veel rust nemen krijgen jullie dan ook krampen?

gr cristel

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

7 jan 2006
    7.832
    1
    38
    Ik had het ook direct toen ik zwanger was.
    Mijn hele lijf was ook gelijk superzwanger.
    Dus het kan heel goed.
    Schijnt bij een tweede ook sneller te zijn.
    Hou mijn hart vast als ik ooit zwanger raak van een tweede.

3. fempje

fempje Bekend lid

27 sep 2006
    504
    0
    0
    bij mij zie je ook al echt een buikje en ik ben zwanger van de eerste.ik kan nu ook beter nr2 doen voor dat ik zwanger was kon het wel eens 3 dagen duuren.en nu zonder moeite 2 keer op een dag!

4. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja fempje idd.. nr 2 gaat bij mij ook veel makkelijker.. maar ik vond het dus al vroeg dat mn buik echt groeit omdat ik dat bij de eerste dus niet had. maar ik zie dat meer mensen er last van hebben :)

5. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ik weet het ook niet hoe het komt maar ik had al gellijk een behoorlijke buik! Pfff als ik m nu helemaal uitzet lijkt ik bijna uitgerekend hahaha!
    Maar hoe t komt? Morgen termijnecho, wie weet zie ik een drieling? :)

6. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    lsat het me even weten.. mn man is nu al aan het zweten

7. Niet meer actief

DELETED

8. Diddl

Diddl Fanatiek lid

13 jan 2006
    3.907
    0
    0
    Fryslan
    @ Christel... Maak je niet druk. Bij een tweede groei je meestal sneller.
    De eerste keer [was zwanger van een tweeling] kreeg ik na 12 weken pas een buikje, terwijl ik bij de jongste na 6 weken al niet meer fatsoenlijk in m'n broeken paste.
    En anders is een tweeling toch ook super... ;)

9. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ooh ja hoor een 2 ling is net zoo welkom maar vodn het al zo vreemd.. moet nu echt mn best doen om het te verbergen.... ik draag nu maar wijde truien want we wille neerst zeker weten dat alles goed is voordat we het aan iedereen vertellen.. maar goed ik dacht al dat het misschien er ook aankon liggen dat het kort na elkaar is

bedankt voor de reacties

10. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik had ook al heel snel een lekker buikie hoor.
    Lekker van genieten zouk zeggen

11. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Ik zit net te denken, dat ik mijn buik straks wel zal missen, want ik kan nu gewoon de strakste truitjes aan, en ik hoef 'm nooit in te houden!
    Als ik straks weer eens een zwart jurkje draag, zal ik met weemoed terugdenken.. :)

12. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Nou ik ben naar de VK geweest en geen drieling gelukkig hihi! :) Het was er maar eentje....Geniet maar gewoon lekker van je buikje!
    Fijne zwangerschap gewenst!

Liefs

13. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ja zal ik doen ik krijg 5 feb pas de echo :( nog 2 weken :(

14. Niet meer actief

rot he al dat wachten! lijkt wel of dat het enige is wat je doet in het begin :)

Nou ik moet zeggen dat mijn buik in het geheel gewoon anders voel, normaal had ik wel beethe buikje maar op andere plaats en veel zachter...nu is ie ronder en harder..

15. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    ik vraag mn man vanaaf een foto te maken en zet m in mn album

16. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    ik ben nu zwanger van de tweede en gelijk als ik huis kom doe ik mijn broek los, heb ook het gevoel dat het veel sneller gaat, en ook ik heb een giga buik as ik m uitzet alice hahaha

17. cristel1986

cristel1986 VIP lid

25 feb 2006
    5.200
    0
    0
    bij nijmegen
    hoelang zit er tussen jou errste en 2e baby?ofja hoe oud is je eerste kindje nu? babytje?

ik pas gewoon mn broeken niet meer :( echt vaag mn buik is ook hard en al mooi rond

18. babytje

babytje Bekend lid

9 jan 2007
    926
    0
    16
    er zit bij mij bijna 4 en half jaar tussen de eerste en nu! dus is al een tijd geleden en tch groei ik al snel. ik heb mijn broeken wel dicht maar krijg er ook al buikpijn van zo strak zit het. en dat met 5 weken. ik probeer nog zoveel mogelijk in te houden maar dat gaat erg moeilijk, wil ook nog niet dat iedereen het weet. Mijn buurvrouw zag het ook al, dus dan valt het goed op. misscchien heb je nu even een groeispurt en stopt het eerst weer even met groeien, dat had ik heel erg me de eerste.

19. joyce26

joyce26 Fanatiek lid

13 sep 2006
    1.332
    0
    0
    huismama
    op de grens van nederland/belgie
    hoihoi ook ik heb het probleem met me broeken me gewone broeken kunnen niet meer dicht en heb nu al positiebroeken aan moet wel zeggen dat we nog niet zeker weten hoever we zijn kan 5 maar kan ook 8 weken zijn.
    en met me 2de had ik met 6 weken dat me broeken strakker gingen zitten.
    dit word me derde kindje (foto staat in album)

groetjes

20. droppie

droppie Actief lid

1 sep 2006
    209
    0
    0
    MOEDER
    had ook al heel snel een buikje
    met 5 weken had ik al positiekleding aan

Deel Deze Pagina