Moeders voor Moeders..!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Beertje1986, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Ik werk op een laboratorium in een ziekenhuis!
    Friesland
    Hallo meiden..!

Ik ben af en toe de naam MvM weleens tegen gekomen hier en daar..!
    Wist eerst niet wat het was.. opgezocht en vind het een mooi initiatief!
    Maar verder heb ik er hier nog maar weinig over gelezen..! ;)

Mijn vraag.. zijn er veel dames hier die meedoen aan MvM? Ik zou vandaag bellen maar om een oft andere reden heb ik het toch niet gedaan..!

Ik werk 36uur.. is het dan wel logisch/zinvol dat ik meedoe? Op mijn werk kan ik moeilijk urinebokalen meenemen.. ;)

Graag hoor ik reacties/ervaringen! :D Zodat ik me een dezer dagen ook ga aanmelden..! ;)

2. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Beertje,

Ik heb me via internet aangemeld, maar tot op heden ben ik nog niet benaderd. Denk dat ik morgen zelf maar even ga bellen. Ik weet verder ook niet precies hoe het in z'n werk gaat. Maar volgens mij komt er eerst iemand langs om één en ander te bespreken dus dan zou je het kunnen vragen.

3. nirak

nirak Actief lid

19 mei 2008
    209
    0
    0
    de liefde voor een kind is onvoorwaardelijk
    Friesland
    hay, ik werkte bij mijn eerste 40 uren! dus ik twijfelde ook! maar de medewerkster van MvM zei dat elke druppel al een verschil kan maken!
    dus ik heb ook meegedaan! was dus alleen urine van de ochtend, avonden en weekenden maar ze waren er reuze blij mee!
    ik heb me vorige week maandag aangemeld en werd vrijdag al gebeld! misschien net welke regio of zo?

genietse nog van je zwangerschap :)

groetjes

4. Kimmie85

Kimmie85 Lid

9 jul 2011
    7
    0
    0
    Hoi!

Ik reageer eigenlijk nooit, maar nu moet ik reageren.

Elke druppel telt inderdaad! Wij hebben zelf jarenlang moeten vechten om zwanger te raken en daar heb ik heel veel pregnyl bij nodig gehad.... Ik ben alle dames dan ook zeer dankbaar en nu vooral ik zelf zwanger ben! Ik heb dan ook de volle 10 weken meegedaan. Tuurlijk vond ik het niet echt lekker ruiken, maar heb het echt voor het goede doel gedaan.
    Succes met de beslissing.

Geniet van de zwangerschap!

Liefs, Kim

5. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Ik ga ze nu bellen... ;):D

6. Kimmie85

Kimmie85 Lid

9 jul 2011
    7
    0
    0
    Super!!!!

Ik heb vandaag (na het eerste kadootje wat je kreeg) vandaag de tas gekregen.... Heel erg leuk!

Liefs, Kim

7. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Krijg je er ook nog wat voor dan? Als je alleen je urine op gaat vangen?:$

*alle medewerkers zijn in gesprek.. een ogenblik geduld alstublieft*

8. Kimmie85

Kimmie85 Lid

9 jul 2011
    7
    0
    0
    Ja, inderdaad! Vroeger kreeg je iets voor de baby, iets van een fotolijstje of een besteksetje van Nijntje of iets dergelijks, maar tegenwoordig denken ze aan de mama en kun je geen kadootjes meer kiezen voor de baby. Maar evengoed heel erg leuk hoor. En als je de 10 weken volmaakt, krijg je dus een tas van MvM (wel met logo erop, maar dat deert mij verder niet)

Succes!

9. Kimmie85

Kimmie85 Lid

9 jul 2011
    7
    0
    0
    Oja, en de zwangerschapstest (altijd weer spannend) en ik mocht de opvangkannen houden, ook wel prettig! :)

10. Ligero

Ligero VIP lid

1 aug 2011
    6.823
    1.533
    113
    Ik verzamel zelf altijd alleen de ochtendurine. Dat is op goede ochtenden toch alweer een kannetje zo goed als vol. En heel geconcentreerd. Heb nooit klachten gehad hoor :) Ben al blij dat ik mijn steentje kan bijdragen.

11. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Heb me aangemeld dames.. vraag me niet waarom ik überhaupt twijfelde om te doen! Zelf zou ik ook, als wij moeite zouden hebben met zwanger worden, graag willen dat andere dames dit voor mij zouden doen!;)

Nou.. nu afwachten tot de informatrice belt...!
    SPANNEND... toch wel..! Bedoel niemand weet verder dak zwanger ben en ineens vertel je het een wildvreemde...;)

12. Kimmie85

Kimmie85 Lid

9 jul 2011
    7
    0
    0
    En je moet zelfs testen! (vond ik het allerleukste, en je kan de test heel goed bewaren!)

Heel veel succes, ik heb echt de eerste weken moeten overgeven van de lucht, vooral van je afhouden als je de urine erin giet!

Succes!

13. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Ik werk op een ziekenhuislaboratorium.. daar worden die dingen ook ingeleverd (24uurs urines) voor onderzoek enzo..
    Dus ben het een beetje gewend.. en gelukkig is dit mijn eigen plasje..!;)
    Maar... ik hou het in mijn achterhoofd!;)

14. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    ik doe ook mee met moeders voor moeders dit omdat ik zelf 2,5 jaar heb moeten vechten voor een kindje in me buik en ik nu net voor de mmm zwanger ben geworden en zowel spontaan !!! :D :D

ik werk onregelmatig en ik vang dus ook elke druppel urine op die ik kan opvangen.... ik doen nu bijna 4 weken mee :) en ik moet zeggen het wordt wel wat moeilijker om het vol te houden maar ik wil er ook bij zeggen kijk is hoeveel forums er hier geopend zijn over de vruchtbaarheidsbehandelingen dan wil je toch mee doen om al die vrouwen te helpen om hun wens waarheid te maken !!!

ik zou echt tegen iedereen willen zeggen : stel je voor je zou zelf niet makkelijk een zwanger kunnen raken dan zou je ook graag willen dat iemand zijn hcg urine voor je opving om jou aan je droom te helpen..

veel liefs

15. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland
    Jah dat gevoel had ik ook! Als ik het nodig zou hebben gehad zou ik ook willen dat het kon!
    Dus vandaar.. me aangemeld net..;) Wij heb zo het geluk dat we zo snel zwanger zijn geraakt! (2e echte ronde) Zo'n wondertje... ik gun het iedereen die die wens heeft!!:D

16. Kimmie85

Kimmie85 Lid

9 jul 2011
    7
    0
    0
    Moet je nagaan en ik werk als wijkverpleegkundige, dus kom het ook dagelijks tegen, maar opeens kon ik er niet meer tegen, hahha. Ze doen namelijk iets van alcohol in de flessen om de urine houdbaar te houden, en dat stinkt vooral in combi met urine. Maar het wordt beter, dat moet je vooral in je achterhoofd houden.

17. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
  18. Beertje1986

Beertje1986 Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.729
    0
    0
    Friesland

OW... oeps... was er wel een topic..! Heb nog lopen zoeken met de zoekfunctie ook!! ;)
    Meis... wanneer de mevrouw is langsgeweest... mag je elke druppel van mij hebben!! ;) Ik gun het je zo!!!

19. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

heey dames,

Ik ben zelf net 4 weken 3 dagen zwanger en ik weet ook al beslist dat ik me ga aanmelden. Maar ik help altijd graag anderen waarmee ik kan. Normaal gesproken ben ik ook bloeddonor, allen nu even niet ahhah :D Nu heeft een ander mijn bloed iets harder nodig hahah.

Maar ik ga even de website opzoeken van moeders van moeders.

Met hoeveel weken hebben jullie je aangemeld??

Kuss

20. brabbel1988

brabbel1988 VIP lid

8 jul 2009
    7.504
    139
    63
    Lief lief lief!!
    Ik hoop t niet meer nodig te hebben en dat ik deze week posi test.

Goed dat je je eigen toch aan ga melden.
    Knuffel! :)

Deel Deze Pagina