moeders voor moeders

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door bonnievdakker, 6 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

ik doe mee met moeders voor moeders

1. nee

2. ja

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. kruimeltje

kruimeltje Actief lid

2 dec 2006
    101
    0
    0
    Ik doe ook mee, maar kan ook een beetje uitkijken naar de dag dat het niet meer hoeft.

liefs

2. lievebeesje

lievebeesje Actief lid

4 jan 2007
    454
    0
    0
    friesland
    hier helaas ook geen inzamelingspunt

3. spooky

spooky Bekend lid

15 mrt 2006
    934
    0
    0
    krommenie
    ik heb meegedaan. ik moest toch plassen, kan ik het net zo goed opvangen.

4. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

12 aug 2006
    380
    0
    0
    Diëtist in opleiding
    Ik heb meegedaan. Later hoorde ik (een roddel?) dat het hormoon ook gebruikt wordt om af te vallen (zo'n duur mode-dieet). Toen baalde ik wel. :(

5. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Ik heb ook meegedaan, ik kreeg makkelijk de twee kratten vol.
    Wel was ik blij toen het afgelopen was, kon ik tenminste weer plassen zonder kan ;)

6. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Thanks ladies voor de plasjes! ik ga er binnen nu en 3 weken gebruik van maken! het resultaat ligt in mijn koelkast! :D

7. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

dat is bij de organisatie moeders voor moeders niet het geval! het kllopt wel dat er instanties zijn die dat wel doen. maar zij echt niet!

8. appeltje

appeltje Niet meer actief

Ik plas natuurlijk ook mee..... er zijn 2 vrouwen nodig die 10 weken lang plassen om voor 1 vrouw 1 hormoonbehandeling te krijgen. Dus, hoe meer plasjes hoe beter.

Mama van Hind, dat is inderdaad een roddel. Tenminste, de urine van MoedersvoorMoeders wordt daar niet voor gebruikt.

9. Mist

Mist Fanatiek lid

18 dec 2006
    1.201
    1
    0
    Brabant
    Nee dat is dus geen roddel helaas :(
    Maar dat is iets waar niemand wat aan kan doen behalve de artsen van de mensen diehet voorschrijven. Zo is het mij uitgelegd:
    Moeders voor Moeders is de organisatie die de urine verzamelt, daarna gaat het naar de fabriek en vanuit de fabriek naar de apotheek. Bij de apotheek kan iedereen met een recept hiervoor de medicijnen ophalen, het grootste deel van de medicijnen komt terecht waar het echt voor bedoeld is, maar een klein deel dus ook niet. Dit komt omdat in afvalklinieken vaak ook gediplomeerde artsen werken die dus ook medicijnen voor mogen schrijven, deze schrijven dus dit medicijn voor om af te vallen en geven dus een recept mee (hierop staat niet waarvoor het medicijn wordt gebruikt) en de rijke afvalklant gaat hiermee naar de apotheek en voila die krijgt het medicijn. Helaas is hier blijkbaar weinig aan te doen :(

10. Niet meer actief

helaas komt inderdaad 2 procent in de verkeerde handen zeiden ze tegen mij, ik moet 20 km met de auto rijden om mijn urine in te leveren (ook maar half kratje) ik dacht dat ik raar was dat ik het niet vol kreeg maar al zit ik heel de dag thuis krijg ik zo'n fles niet meer als halfvol hoor haha..

Ach ja kleine moeite voor een groot wonder!

11. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

12 aug 2006
    380
    0
    0
    Diëtist in opleiding
    Zie je wel, Mist. Ik weet ook niet meer waar ik het heb gelezen. Maar goed, vond het wel een :evil: idee dat ik dus potten zat te vullen voor mensen die afvallen met het hormoon. Als diëtist ben ik uberhaupt niet kapot van zulke dieten, laat staan met hormonen waar andere vrouwen zwanger mee kunnen worden. Maar goed, voor die 98% die wel goed aankomt, zal ik een volgende keer wel meedoen als ik weer zwanger wordt. :whistle:

12. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Was mij er ook netjes bij verteld met het in take gesprek dat een klein gedeelte daar ook voor word gebruikt. Moeders voor moeders is het daar ook helemaal niet mee eens maar kunnen er nix aan doen! Moeten maar zo denken, doen het voor de meiden die het echt nodig hebben toch?! Dusse, neem nog een lekker bakkie thee ;)

13. Butterfly

Butterfly Bekend lid

13 mrt 2006
    979
    0
    0
    Ja ik heb meegedaan! Morgen worden mijn laatste flessen opgehaald. Ik heb trouwens geen last gehad van de geur van de flessen.

Gr,
    Danielle

14. Mona

Mona Bekend lid

16 jan 2006
    729
    0
    0
    Ik heb ook meegedaan, maar vond et niet altijd even makkelijk.
    Maar......... ik heb et volgehouden ;)

Mona

15. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Ik heb er ook aan meegedaan, kreeg de flessen ook niet helemaal vol, maar alle beetjes helpen dacht ik. Vond het niet erg om te doen, maar was ook blij dat het voorbij was.

16. Pinda

Pinda Actief lid

27 jul 2006
    477
    0
    0
    mocht niet meedoen ivm hernia operatie 10 jaar geleden. Ik kan dan evt antistoffen aangemaakt hebben tegen bacterien die destijds aan de instrumenten hebben gezeten waar ze mee in mijn rug hebben zitten snijden en die plas ik dan uit en dat schijnt dan weer niet goed te zijn.

17. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Een dikke vette JA....Ik heb me aangemeld en wil heeeel graag meedoen.
    Het is nl zo dat ik eigenlijk over 2 mnd dat med. zelf nodig zou hebben gehad. We zouden met IVF starten dan.
    Nu het toch spontaan is gekomen (hopelijk goede echo maandag), wil ik heel, maar dan ook heel graag mijn steentje bijdragen.
    Ik heb morgen intake en zou de kratten ook zelf weg moeten brengen. No problem!

Natas, ik zal met liefde voor je gaan plassen ;)

18. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Ik weet net 2 dagen dat ik zwanger ben en het is maar de vraag of het natuurlijk blijft. We duimen wel, maar blijven realistisch.

Ik heb me al wel aangemeld bij Moeders voor Moeders, want ik wil graag helpen.

19. patricia12

patricia12 Bekend lid

28 sep 2006
    604
    0
    0
    limburg
    miss groovy wat vreemd, ik woon ook in limburg en heb meegedaan aan moeders voor moeders.bij mij kwamen ze de flessen elke maandag morgen ophalen.

20. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihih thanks!

ik heb de eerste lading al in de koelkast liggen! (die is dan wel niet van jou hihihi)

Deel Deze Pagina