Ik heb ook vandaag bezoek gehad en mijn eerste plasje zit al in de fles Wel lastig die maatbeker onder je gat krijgen en er zonder klotsen weer onderuit hihihi Maar doe het met alle liefde!
Gewoon blijven oefenen . Dusse hoe meer je drink hoe eerder je het door hebt Denk dat ik m'n maatbekertje zo nog ga missen
Ik heb mijn eerste twee zwangerschappen meegedaan, helaas bleken dit miskramen te zijn. Ik ben nogal bijgelovig dus durf ik niet meer mee te doen. Jammer maar het zij zo.
Ik heb me vrijdag aangemeld, morgen komt er een consulente. Ben zelf ook zwanger geworden met behulp van Pregnyl dus dit is het minste wat ik dan terug kan doen.. Overigens komen ze hier de flessen ook niet halen, maar moet ik zelf de kratten naar een depot brengen..
ik doe het ook met alle liefde, maar ik ben wel blij als al dat gehannes met die maatbeker voorbij is. Ik hoorde gister van mijn zus dat ze na de geboorte ook het bloed uit de navelstreng heeft gedoneerd. hier zitten stamcellen in die voor onderzoek of medicijnen heel belangrijk zijn,. weet iemand hier daar meer van?