Ik doe ook mee, zelf een handje hulp nodig gehad, dus ik weet wat het is. Maar ook als dit niet nodig was geweest had ik zeker mee gedaan. Laatste weekje, volgende week weer gewoon in de wc plassen.
Ik doe ook mee, nu alweer 2 weken Met dat ik begon in de kan te plassen, spoot mijn zus pregnyl. Dus je ziet direct waar je het voor doet A.s. zaterdag mag ze testen.... oehh ik hoop zo dat de ICSI is gelukt bij haar, dan schelen we 4 weekjes met de zwangerschap!! Ze vind het ook heel lief dat ik mee doe Ik heb helaas de vorige zwangerschap niet van het bestaan geweten, anders had ik toen zeker meegedaan!
ik doe mee, gewoon omdat ik vind dat iedereen een kindje moet kunnen krijgen, en als ik kan helpen daarbij, dan doe ik dat graag.. en stinken... ach, die kannen ruiken zonder urine naar alcohol, met urine ruiken ze niet lekker.. maar goed.. niet het gat v/d fles op je neus richten.. klaar!
Ik heb de eerste keer meegedaan. Deze keer niet. Ik wilde wel, er zijn nu ook vrienden die binnenkort met icsi gaan beginnen, maar ik kon het nu echt niet opbrengen. Ik lig al sinds drie weken op bed en gewoon naar de wc gaan kost al moeite. Vind het wel jammer.
ik doe nu ook weer mee. Tijdens de 1e zwangerschap pregnyl meerder malen moeten spuiten. 2e zwangerschap spontaan! Je gunt iedereen de kans op een wondertje. Ook al moet ik elke week de kratten zelf wegbrengen, ik heb het er voor over!
Ik doe ook mee. Moet nog een weekje en dan ben ik weer klaar. Ik had het zelf eigenlijk ook nodig gehad, maar gelukkig alsnog natuurlijk zwanger geworden! Dus die mensen die het wel nodig hebben help ik graag.
Ik ben het helemaal eens met TS, super dat er zoveel meiden meedoen. Over 2 maanden mogen wij ook weer aan een nieuwe poging beginnen. De mevrouw van MvM vertelde dat als ze een zwembad vol met urine van zwangere vrouwen hebben, ze maar een klein bakje hebben met het bestanddeel wat meiden die niet makkelijk zwanger worden juist nodig hebben. Dus ik zou zeggen, pies allemaal die potten vol en help ons ermee!!!! xxx MissQ.
Ik doe wel mee. Voelde ook lichtelijk als een 'verplichting' omdat ik maandenlang (onder andere) Pregnyl heb gespoten en zonder dit niet zwanger was geworden. Ik wilde het graag doen omdat ik weet hoe belangrijk het is. Wel merk ik hoe pittig ik het nu vind. Het lukt me dus ook niet bij alle toiletbezoekjes. Ik ben zo ontzettend misselijk, de hele dag door, dat het niet altijd op te brengen is. Geuren zijn een groot probleem. Zelfs parfum, mijn vriend die net deo gespoten heeft, gekruid eten, enzovoort. Ik kan het niet hebben. Laat staan dus de bussen met urine. Dus als het lukt, dan doe ik het, zo niet, dan even niet. Ik neem aan dat alle beetjes helpen.
Ik heb vandaag de laatste kratten weer bij de poort gezet! Ben blij dat ik er klaar mee ben, maar vond het ook een kleine moeite. Het scheelt denk ik wel dat ik niet zo misselijk was.
Misselijk of niet, ik doe het toch. Vandaag aangenomen mag maandag beginnen. Maar maak het van dichtbij mee wat ze ermee doen. Mijn collega probeerd al ruim 6 jaar zwanger te worden en nu voor tweede keer gaan ze het via het ziekenhuis proberen. Ze moet dan dus die injecties nemen. Als het daarmee lukt ach wat is dan de moeite van in zo'n potje plassen??
Ik doe ook mee. Tot volgende week woensdag en dan is het klaar. Achteraf zijn de weken om gevlogen. Kleine moeite voor mij met hopelijk voor andere vrouwen een groot gevolg, een prachtig kindje!
ik heb meerdere vriendinnen, kennissen en collega's die het nodig hebben gehad om zwanger te worden. Ik was strontmisselijk maar vond het zeker de moeite waard om het te doen. En persoonlijk kan het me niet boeien wat de buurt ervan vindt Bij een volgende doe ik net zo hard weer mee! Een kleine moeite voor zo'n groot wonder...
Ik doe ook mee sinds afgelopen donderdag! Woon alleen in een winkelstraat en moet de flessen dus voor de deur zetten haha! Maar de tip van ze in boodschappentassen doen is een goed idee! Ik doe mee omdat ik eerst zelf heel erg het gevoel had dat ik niet zo vruchtbaar zou zijn. Weet niet waarom ik dat dacht. Dit blijkt dus toch niet het geval! Daarom doe ik mee omdat ik het iedereen gun.
Ik doe mee! Kleine moeite en een groot plezier voor een ander. Al help ik er maar 1 toekomstige mama mee dan heeft het z'n doel al bereikt! En ik vind het een kleine moeite, plassen moet ik toch....
bij mn eerste zwangerschap kon ik 4 weken meedoen (kwam er pas na 12 weken zwangerschap achter dat ik zwanger was ....) Maar de bevalling liep niet helemaal vlekkeloos en heb een hoop bloed verloren en drie weken later nog eens door een niet zo goed gelukte currettage dus ik kreeg een bloedtransfusie.... Helaas kan ik dus niet meer meedoen met moeders voor moeders Had het ook deze zwangerschap graag willen doen en zeker omdat ik er bij deze achterkwam met 6weken !! Dus had ik wat langer kunnen helpen! xx
Ook ik doe mee en ben er bijna klaar mee Nog 2,5 weken en dan breng ik voor de laatste keer de bussen weg. Achteraf blij geweest dat ik heb mee gedaan. Stond er een beetje sceptisch tegen over omdat ik dus iedereen hoorde over stinkende bussen misselijkheid en weet ik het wat allemaal. Hier totaal nergens geen last van gehad. Nu mag ik sowieso niet klagen omdat ik nagenoeg geen zwangerschapssymptomen heb (tot nu toe ). Ik heb alles in de badkamer staan, waar wij dubbele wastafels hebben. Ik zet de bus in de ene wastafel, en zet de warme kraan aan van de andere wastafel. Neus dicht, plasje overgieten, en in de zelfde adem gelijk de kan onder het warme water om om te spoelen. Klaar is kees, in een adem alles gedaan . Succes voor de dames die net begonnen zijn, of gaan beginnen. Voor je het weet zijn de weken voorbij
Ik doe ook mee. Ik ben erg makkelijk zwanger geworden. De eerste keer na 2 maanden, toen een miskraam en daarna direct weer zwanger. Ik vond echt dat ik dit moest doen om andere meiden dit ook te gunnen (nou ja hier een beetje aan mee te helpen). Zaterdag komen ze testen...vind het toch wel spannend
Ik ben ook van plan mee te gaan doen. Afgelopen zaterdag positief getest. Maximaal 2 uur later was mijn aanmelding via internet er al uit. Gisteren werd ik al gebeld, en morgen komt er iemand langs. Ben heel benieuwd. Hopen dat ik al voldoende HCG heb aangemaakt. Was voor mij al duidelijk vanaf het moment dat de zwangerschapswens bestond, dat ik hieraan mee wilde werken! Jullie maken me wel een beetje bang met alle verhalen over de geur hoor