Dan heb jij niet zo goed naar de mevr van mvm geluisterd, of je bent niet goed geinformeerd. Al zat er alleen maar je ochtend plasje, je middag plasje of alleen je avond plasje in de fles, je kunt ze gewoon aan de straat zeten, flessen hoeven niet vol. Alle beetjes helpen! En wat dat misselijk zijnbetreft... Indd ff de adem in houden!
Daar ben ik het echt 100% mee eens. Niemand wil in de MM terechtkomen omdat het niet lukt om zwanger te raken. Zou je daar wel in terechtkomen ben je maar al te dankbaar dat andere vrouwen het hormoon willen leveren dat jij zo nodig hebt. En eerlijk gezegd, vind ik dat voor ons, vrouwen die wel zonder hulp zwanger kunnen raken, wel het minste dat we kunnen doen.
Echt goed dat jullie mee doen! Zonder mvm zou mijn banner er heel anders uit zien Ik doe zelf ook mee, moet nog 2 keer flessen inleveren. Ben dan ook wel blij dat het klaar is, want de flessen stinken wel echt enorm!! Ga er soms bijna van over mijn nek. Maar ik heb dan 10 weken mee gedaan, en ben heel blij dat ik mee heb mogen doen. Bij een eventuele volgende zwangerschap zou ik meteen de blauwe kratten weer bestellen
Ik doe ook mee, heb er niet over na hoeven denken vind het gewoon mooi om zo iets te kunnen doen voor anderen. Moet wel zeggen dat ik blij ben dat ik nog maar een weekje hoef. We hebben de kratten boven in de wc staan en als ik tegenwoordig heeel nodig moet ga ik ook wel eens beneden. Maar goed alle kleine beetjes helpen
Ik had vanmiddag gevraagd aan mijn vriendin om me op te geven. (De vorige keer wilde ze me opgeven, maar toen had ik dat zelf al gedaan. Als je iemand anders aanmeldt, krijg je nl. een cadeautje). Ik werd vanavond meteen gebeld! Maandag komt ze langs. Wel weer een beetje spannend, of de test die zij doet dan positief is. Behalve dat ik eind vorig jaar een missed abortion heb gehad, heb ik geen reden tot twijfel. Moet gewoon goed zitten!
Ik doe ook mee, was voor mij zeer vanzelfsprekend, aangezien ik de pregnyl zelf nodig had om uberhaubt zwanger te raken. Ik breng de flessen zelf weg bij de verloskundigepraktijk hier praktisch om de hoek. In mijn regio worden de flessen niet opgehaald. Ik ben blij dat ik andere meiden kan helpen om zwanger te raken. Ik weet wat het is als het lang duurt. Ik kokhals ook regelmatig van de geur uit die flessen, majah tis voor een goed doel!
Ik heb er ook aan meegedaan, zondat problemen. Doordat ik vaak thuis was, heb ik behoorlijk wat volle flessen kunnen aanleveren. En het werd elke week netjes opgehaald en gebracht. Mocht ik ooit weer zwanger zijn, dan zou ik het zo weer gaan doen.
Ik doe ook mee. Gister is de mw van mvm langs geweest voor intake en om de flessen te brengen. De HCG test sloeg gelijk hartstikke positief aan. Ze zij dat ik veel hcg in mijn urine had. Dat is gelijk ook weer een geruststelling omdat het nog zo lang duurt voor de echo.. nog wel 4 weken. Ik vind het mooi dat ik hier aan mee kan doen. Andere vrouwen te kunnen helpen. En mooi dat het kleine wondertje dat in mijn buik groeit nu al andere mensen mag gaan helpen, geeft mij een heel dankbaar en mooi gevoel.
Zo, woensdag is de mevrouw van MvM langs geweest, en ik teste positief, dus mocht al beginnen. Moet zeggen dat ik van de geur (nog) geen last heb. Maar goed, ik ben niet misselijk. En, denk dat ik door mn werk in het ziekenhuis ook wel wat gewend ben. Wat betreft de flessen vol krijgen. Tegen mij vertelde ze dat de flessen minimaal half vol moeten zijn, omdat t spul onder in anders te geconcentreerd is, maar dat je een fles wel 2 dagen mag gebruiken.
Ik heb me net opgegeven voor mvm en wacht nog tot ze me bellen. Van onze eerste ben ik na ruim 1 jaar in verwachting geraakt, nu net zwanger van de tweede na ruim 3 jaar en twee mislukte icsi's. Dus ook ik weet wat het met je doet om iedere keer weer zo'n teleurstelling te krijgen en afhankelijk te zijn van de good-will (in feite) van andere mensen. De eerste keer was ik zo stom om te luisteren naar de verhalen dat er misbruik van gemaakt zou worden en nu ben ik vastberaden om mee te willen doen. Ik zou er bij wijze van spreke een mondkapje bij opzetten als ik niet tegen de geur kan. Met de eerste heb ik nog zwanger staan verven en bij de bouwmarkt heb je speciale kapjes die (gevaarlijke) gasssen e.d. niet doorlaten. Dat werkte echt, rook niets. Dus voor urinelucht zou het toch ook moeten helpen, denk ik dan. Wat de flessen in de tuin betreft (ik las dat iemand niet meedeed uit privacy-overwegingen): die kun je toch ook zélf wegbrengen? Dat lees ik tenminste op de site van MvM. Maar nu is mij de moed in de schoen gezakt, omdat ik in het verleden regelmatig bloedtransfusies heb gehad. Hoezo kan je dan je urine niet doneren? Wat heeft dat met HcG te maken? Wie kan me vertellen waarom dat zo is?
Het 2de wat door me heen ging toen ik zwanger teste was MvM bellen. Aangezien ik in mijn omgeving 4 vriendinnen hebben die in de MMM zitten is dat het minste wat ik kan doen. bij mij thuis kan er niet opgehaald worden, dus ik bracht het iedere week zelf weg. Die lucht, ja, bah, maar als ik naar de pijn van mijn vriendinnen kijk dan heb ik het er heel graag voor over gehad. Ik was wel blij na 16 weken hoor, maar als ik maar 1 persoon heb geholpen dit prachtige wonder mee te laten maken, heb ik het heel graag gedaan. En een eventueel volgende keer doe ik het zeker weer!! Voor de net zwangere, proficiat!!!
Ik ben al met 5 weken begonnen, kon blijkbaar wel. Test was ook heel positief, op de echo maar 1 beebje te zien . En niet misselijk, anders lijkt t me best pittig.
oh ja die geur, ik herinner me het weer. Ben blij dat ik het heb gedaan, als is er mar 1 iemand een heel klein stapje dichterbij hun wens! Ik begirjp wel als je bijvoorbeeld een mk hebt gehad, dat je wat terughoudend bent hierin
Doordat wij afgelegen wonen, hebben ze gevraagd of wij he tjuist zelf weg wilde brengen. Ik vond dat geen punt. Ik deed het altijd opweg naar de sportschool. Vond het ook prettig idd ivm privacy, we wilden toch echt tot 3 mnd wachten om het te vertellen. Wij brchten hte naar de apotheek in een dorp verderop
Ik twijfel nog een beetje om mee te doen... Ik zou er echt dolgraag aan mee willen helpen, zeker omdat er eigenlijk zoveel vrouwen zijn die niet of heel moeilijk zwanger kunnen worden. Wat mij tegenhoudt is dat ik er gewoon echt vies van ben. Heb voor mijn test ook in een plastic bekertje geplast zodat ik deze gelijk weer weg kon gooien. Ik neem aan dat je die opvangkan ook af moet spoelen en dat vind ik echt smerig als dat in mijn gootsteen terecht zou komen, maar niet afspoelen en t daarna wegleggen vind ik ook vies. Hoe doen jullie dat? Ik hoop eigenlijk dat iemand me kan overhalen... Ik kan natuurlijk ook gewoon MvM erover opbellen en het proberen en lukt het niet er dan mee stoppen, dan heb ik t in ieder geval geprobeert, wat vinden jullie?